There were is mill there is a road.What you think the next happen now?
There were is mill there is a road.What you think the next happen now?
Ei liity asiaan, mutta Thoke, käytän tilaisuutta kysyäkseni miksi allekirjoituksessasi olet valinnut kaikkien aikojen selitykseksi arvion, jonka sisältö on "olen paska" tai "en ole riittävän hyvä"? Onko valinta siis oikea, vai yritys olla hauska. Ihmetyttää, kun yleensä urheilijoilta vaaditaan suoraselkäistä paskuuden myöntämistä, ja nyt kun joku sen tekee, se onkin kai väärin.There were is mill there is a road.
All your base are belong to us.There were is mill there is a road.
Jos oli suomennos heikko, niin eipä ole kehumista tässä ... niin, mitä kieltä tämä olikaan?
Hahaa, repeilen joka ainoalle viestille joka liittyy para pingiinÄLÄ SAATANA??!!!11
No hyvä. Kyllä sullekin jaksoi nauraa räkäisesti monta vuotta, mutta ei enää jaksais.Tulinpa tuossa pidemmältä koiralenkiltä ja vieläkin jaksaa naurattaa nuo irc-kanava #jatkoajan operaattorit.
Tälle mietisitä "kilpailulle". KolaOlli kattelee vaan olohuoneessa telkkaria, kun samalla jengi jyystää toisiaan suihkussa! Tosi teeveetä indeed!
Nauran MTV3:lle, joka omatoimisesti oli päättänyt pätkäistä arviolta n. vartin verran elokuvan Men of Honor loppupuolelta. Ihmeellisesti hypättiin loppukokeesta ihan eri kohtaukseen. Ei vittu mitä touhua...
Someone set up us the bomb!
Olen ehkä mielestäsi vähän juntti, mutta olen tässä aikojen saatossa lukenut kaikenlaisia syitä epäonnistumiseen niin suomalaisten kuin ulkomaisten urheilijoiden kohdalta ja tuo ns. tyhjensi potin minun kohdaltani. Minkä ihmeen takia mies sitten lähetettiin sinne jos ei kerta ollut valmis? Mutta siis omasta mielestäni tuo on kaikkien aikojen paras selitys jonka olen tähän mennessä lukenut, ihan rehellisesti. Ja tiedän, mies oli ylittänyt tulosrajan...Ei liity asiaan, mutta Thoke, käytän tilaisuutta kysyäkseni miksi allekirjoituksessasi olet valinnut kaikkien aikojen selitykseksi arvion, jonka sisältö on "olen paska" tai "en ole riittävän hyvä"? Onko valinta siis oikea, vai yritys olla hauska. Ihmetyttää, kun yleensä urheilijoilta vaaditaan suoraselkäistä paskuuden myöntämistä, ja nyt kun joku sen tekee, se onkin kai väärin.
Ei voi laittaa viidettä maalia Tarkin piikkiin...otti ensimmäisen laukauksen kiinni. Puolustus ei siivonnut reboundia. :)
Nimenomaan, Mäntymaakin saatana suoristi selkänsä, kun kaveri vetää kohti veskaria ihan tuhannen taalan paikalta.
Suomennos boldatusta kohdasta:
Tuomas Tarkille
En nyt tiedä oliko tuossa nyt mitään kovin hauskaa...Mtv3:lla Huumassa veti kaveri aika shokkiin kun voitti mainoskatkokilpailun. Katse häipyi ensiksi "toiseen maailmaan" ja sen jälkeen lähti valumaan lattialle Heikin ja Loren pidellessä kiinni. Pyörtyi siis hän.