Mille naurat juuri nyt?

  • 13 272 309
  • 50 467

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nauran MTV3:lle, joka omatoimisesti oli päättänyt pätkäistä arviolta n. vartin verran elokuvan Men of Honor loppupuolelta. Ihmeellisesti hypättiin loppukokeesta ihan eri kohtaukseen. Ei vittu mitä touhua...

Someone set up us the bomb!

En ole ennen elokuvaa nähnyt ja eilen ihmettelinkin, että onpa omituisesti leikattu leffa. Mutta tuo olikin sitten ihan Maikkarin omaa leikkaustyöskentelyä. Ei saatana.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Ei liity asiaan, mutta Thoke, käytän tilaisuutta kysyäkseni miksi allekirjoituksessasi olet valinnut kaikkien aikojen selitykseksi arvion, jonka sisältö on "olen paska" tai "en ole riittävän hyvä"? Onko valinta siis oikea, vai yritys olla hauska. Ihmetyttää, kun yleensä urheilijoilta vaaditaan suoraselkäistä paskuuden myöntämistä, ja nyt kun joku sen tekee, se onkin kai väärin.
Olen ehkä mielestäsi vähän juntti, mutta olen tässä aikojen saatossa lukenut kaikenlaisia syitä epäonnistumiseen niin suomalaisten kuin ulkomaisten urheilijoiden kohdalta ja tuo ns. tyhjensi potin minun kohdaltani. Minkä ihmeen takia mies sitten lähetettiin sinne jos ei kerta ollut valmis? Mutta siis omasta mielestäni tuo on kaikkien aikojen paras selitys jonka olen tähän mennessä lukenut, ihan rehellisesti. Ja tiedän, mies oli ylittänyt tulosrajan...
 

J.Petke

Jäsen
Mtv3:lla Huumassa veti kaveri aika shokkiin kun voitti mainoskatkokilpailun. Katse häipyi ensiksi "toiseen maailmaan" ja sen jälkeen lähti valumaan lattialle Heikin ja Loren pidellessä kiinni. Pyörtyi siis hän.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mtv3:lla Huumassa veti kaveri aika shokkiin kun voitti mainoskatkokilpailun. Katse häipyi ensiksi "toiseen maailmaan" ja sen jälkeen lähti valumaan lattialle Heikin ja Loren pidellessä kiinni. Pyörtyi siis hän.
En nyt tiedä oliko tuossa nyt mitään kovin hauskaa...

Humoristista oli seurata tänään Tarkin torjuntavarmuutta. Pistäneekö hermostumisen piikkiin vai minkä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllähän nuo Tarkin "torjunnat" pisti hymyilyttämään. Samoin kuin Hirsovitsin rankkari. Kertovat molemmat millä vakavuudella näihin EHT-turnauksiin pelaajapiireissä suhtaudutaan.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Petteri Sihvoselle Urheilulehden jutussa Suomi-Tsekki pelistä: "Kim Hirschovits veivasi kaksi uskomatonta rankkaria sisään, miten analysoit ne?
Niiden analysointi on minulle helppoa, olen maan johtava rankkarianalyytikko."

Niin.. Sihvonenhan on omasta mielestään varmaan aivan kaikkea.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
YLE tv1:n Läpiveto -ohjelmalle. Varsinkin Petteri Summanen on sellainen showmies ja muuntautumiskykyinen näyttelijä, että hänen ollessaan lavalla alkaa väkisinkin naurattaa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Itseä nauratti lähinnä tämä:

"Kim Hirschovits veivasi kaksi uskomatonta rankkaria sisään, miten analysoit ne?

Niiden analysointi on minulle helppoa, olen maan johtava rankkarianalyytikko.
"

Kyl kyl. Kaveri ei taida ottaa edes itseään tosissaan, melkoinen tapaus. Ton tason jätkän pitäisi unohtaa lätkä kokonaan ja alkaa johtamaan tätä maata. :)
 

jonsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itseä nauratti lähinnä tämä:

"Kim Hirschovits veivasi kaksi uskomatonta rankkaria sisään, miten analysoit ne?

Niiden analysointi on minulle helppoa, olen maan johtava rankkarianalyytikko.
"

Kyl kyl. Kaveri ei taida ottaa edes itseään tosissaan, melkoinen tapaus. Ton tason jätkän pitäisi unohtaa lätkä kokonaan ja alkaa johtamaan tätä maata. :)

Perno puhut aivan totta! Sihvonen pääministeriksi ja HETI! :) :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voi kamala.

Niin, minähän sille naurankin, et sinä.

Nauran nyt Stan Saanilalle.

Hälle nauran minäkin. Kaveri sai ohjelman tason romahtamaan pohjalukemiin eikä näytä omaavan pienintäkään ideaa siitä, mistä ohjelmassa oli kyse ennen häntä. Myötähäpeä on valtaisa seuratessa Tervon yrityksiä pelastaa edes jotain ohjelman älyllisestä tasosta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tulin katsoneeksi (vastoin tapojani) perjantaisen Tartu mikkiin ohjelman. Se oli huikeaa settiä, paljon parempaa kuin odotin sen perusteella, mitä joskus jonkun jakson näin.

Vieraana oli tangokuninkaalliset vs. tangoperilliset. Sen pistin merkille, että karkeloissa tuntui laulu taittuvan tangoprinsessalta huomattavasti paremmin kuin -kuningattarelta. Tiedä sitten, kämmäsikö prinsessa jotenkin kisassa, vai eikö laulutaito enää merkitse.

Joka tapauksessa hienolla huumorilla säestettynä loistava jakso kirvoitti monet naurut. Siviilirohkeutta osoitti myös näytteenantajien varaukseton ilo katsomossa.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Hälle nauran minäkin. Kaveri sai ohjelman tason romahtamaan pohjalukemiin eikä näytä omaavan pienintäkään ideaa siitä, mistä ohjelmassa oli kyse ennen häntä. Myötähäpeä on valtaisa seuratessa Tervon yrityksiä pelastaa edes jotain ohjelman älyllisestä tasosta.
Pyh. Nyt en ohjelmaa katsonut, mutta onhan Saanila tuonut aivan uutta virtaa väsähtäneeseen ohjelmaan. Tabermann ei koko Uutisvuoto-uransa aikana ollut kertaakaan hauska. Nyt siellä on hauska Tervo, hölmönhauska Nyman, kreisihuumoria tuova Saanila ja ehkä joskus hyviä vieraita. Huomattava parannus siihen staattiseen tilaan, mihin vanhalla kaartilla ajauduttiin.

Tervehdin ilolla Tabermannin kansanedustajuutta. Vähemmän se mies haittaa oppositiossa, kuin joka lauantai Uutisvuodossa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pyh. Nyt en ohjelmaa katsonut, mutta onhan Saanila tuonut aivan uutta virtaa väsähtäneeseen ohjelmaan. Tabermann ei koko Uutisvuoto-uransa aikana ollut kertaakaan hauska.Tervehdin ilolla Tabermannin kansanedustajuutta. Vähemmän se mies haittaa oppositiossa, kuin joka lauantai Uutisvuodossa.

Pyh. Tabermann ei ollut hauska, mutta kykeni olemaan edes hetkittäin oivaltava ja älyllinen. Saanila on häneen verrattuna pelkkä mölyapina. On surkeata katsella Tervon olemusta nyky-Uutisvuodossa kun hän ei saa kaipaamaansa älyllistä vastusta enää keneltäkään. Nymanin jutut ovat kyllä ajoittain olleet jopa hauskoja mutta koska ne ovat suurimmaksi osaksi ennalta käsikirjoitettuja, niitä tuskin voi verrata joukkueiden reaktiokykyyn johon koko ohjelma pitkälti perustuu.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Pyh. Tabermann ei ollut hauska, mutta kykeni olemaan edes hetkittäin oivaltava ja älyllinen. Saanila on häneen verrattuna pelkkä mölyapina. On surkeata katsella Tervon olemusta nyky-Uutisvuodossa kun hän ei saa kaipaamaansa älyllistä vastusta enää keneltäkään. Nymanin jutut ovat kyllä ajoittain olleet jopa hauskoja mutta koska ne ovat suurimmaksi osaksi ennalta käsikirjoitettuja, niitä tuskin voi verrata joukkueiden reaktiokykyyn johon koko ohjelma pitkälti perustuu.

Pyh täältäkin. Tabermanin ainoat oivallukset olivat jutun vetäminen alapäähuumoriin. Jos älyllisyyttä mitataan, Saanilan jutut ovat aivan eri planeetalta Tabermaniin verrattuna. Mutta ymmärrän kyllä, että Tabermanin yksinkertaiset pikkutuhmat sivallukset uppoavat kansaan paremmin kuin Saanilan hiukan yleissivistystäkin vaativat sutkautukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös