Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 938
  • 50 465

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
FlamesFanin profiilille.

Olen tällänen tavallinen jannu, jolla on paljon asiantuntemusta jääkiekon osalta. Seuraan monia eri kiekkosarjoja ja olen harrastanutkin jääkiekkoa. En tartu juuri minkään näköisiin provoihin, joten turha yrittää aloittaa kinaamista kanssani.

Toki tuo sinunkin mainitsema provo-kohta on tähän ketjuun kuuluva letkautus, mutta allekirjoittaneen kohdalla tuo ylhäällä boldattu pätkä kirvoitti vielä suuremmat naurut.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itte naureskelen mun narttukissalle, jolla on kiima-aika pahimmillaan. Hirvee ralli päällä ja hanuriaan hinkkaa jokaiseen oven kulmaan. Hauskaa seurattavaa.
Mielikuvista kun on tässä ketjussa viime aikoina juteltu, niin minun on ihan pakko kysyä, että onhan tämä narttukissa eläin, eikä mikään sisäkkö tms.?
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aeromanin viestille Lupaschuk ketjussa. Tai oikeastaan sille hetkelle kun viestin näkee eräs lievästi Venäjä-myönteinen nimimerkki.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tälle iltalehden lööpin otsikko asettelulle hymistellään tällä hetkellä. Onko ne sokeita?
 

Liitteet

  • 3_pelkkarikuva_606_1.jpg
    3_pelkkarikuva_606_1.jpg
    31 KB · kertaa luettu: 991

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Nimimerkki FlamesFan osoittautui moderaattorien wanhaksi tutuksi, joten hänet on siirretty pois keskustelupalstan vahvuudesta sääntöpykälän 16 nojalla."

Tulihan se sieltä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Nimimerkki FlamesFan osoittautui moderaattorien wanhaksi tutuksi, joten hänet on siirretty pois keskustelupalstan vahvuudesta sääntöpykälän 16 nojalla."

Tulihan se sieltä.

Ei sinänsä mikään suuri yllätys. Mutta millekäs tässä enää nauretaan, kun ensin meni Viheltäjä ja nyt tämä toinen hyväkäs?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on, viinastakohan johtuen, sananmuunnospäivä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei sinänsä mikään suuri yllätys. Mutta millekäs tässä enää nauretaan, kun ensin meni Viheltäjä ja nyt tämä toinen hyväkäs?
FlamesFan yllätti meidät kaikki ennen kiinni jäämistään.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Jollekin turkulaiselle runkkarille F1-ketjussa. Huikeaa settiä.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Lentävä kalakukko ja mestaruusjuna...

IFK-sivustolla edelleen henkitoreissa kiertävä mestaruusjunaketju sai tänään kello 14.00 TV 2:n käsittelyssä mahtavan täsmennyksen: siinähän se on; "Lentävä kalakukko" ;joko mestaruusjunan allegoria tai elokuva itse. Nauroin katketakseni joko arjen harmauden katoamista tai omaa yksinkertaisuuttani. En näet ollut aikaisemmin havainnut tätä yhteyttä ja sitä, miten totta olikaan se elokuvan opetus, että ryöstösaalis oli matkalla kohti Kuopiota.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
ostoskanava

"Jos nyt tilaat spin span, niin saat kaupan päälle mini spin span, jonka arvo on 9.95. Maksat ainoastaan mini spin span toimituskulut, joka on 9.95.."

Siinä sitä kusetusta parhaimmillaan.
Ja en katsonut ostoskanavaa, vaan katselin kolmosen teksti-tv.tä. Ei tarvi alkaa nälvimään. Ja hymiöitä perään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös