Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 468
  • 50 761

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Nimimerkki FlamesFan osoittautui moderaattorien wanhaksi tutuksi, joten hänet on siirretty pois keskustelupalstan vahvuudesta sääntöpykälän 16 nojalla."

Tulihan se sieltä.

Ei sinänsä mikään suuri yllätys. Mutta millekäs tässä enää nauretaan, kun ensin meni Viheltäjä ja nyt tämä toinen hyväkäs?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on, viinastakohan johtuen, sananmuunnospäivä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei sinänsä mikään suuri yllätys. Mutta millekäs tässä enää nauretaan, kun ensin meni Viheltäjä ja nyt tämä toinen hyväkäs?
FlamesFan yllätti meidät kaikki ennen kiinni jäämistään.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Jollekin turkulaiselle runkkarille F1-ketjussa. Huikeaa settiä.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Lentävä kalakukko ja mestaruusjuna...

IFK-sivustolla edelleen henkitoreissa kiertävä mestaruusjunaketju sai tänään kello 14.00 TV 2:n käsittelyssä mahtavan täsmennyksen: siinähän se on; "Lentävä kalakukko" ;joko mestaruusjunan allegoria tai elokuva itse. Nauroin katketakseni joko arjen harmauden katoamista tai omaa yksinkertaisuuttani. En näet ollut aikaisemmin havainnut tätä yhteyttä ja sitä, miten totta olikaan se elokuvan opetus, että ryöstösaalis oli matkalla kohti Kuopiota.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä kuva nauratti.
 

Liitteet

  • kun olet kännissä.JPG
    kun olet kännissä.JPG
    62,4 KB · kertaa luettu: 1 332

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
ostoskanava

"Jos nyt tilaat spin span, niin saat kaupan päälle mini spin span, jonka arvo on 9.95. Maksat ainoastaan mini spin span toimituskulut, joka on 9.95.."

Siinä sitä kusetusta parhaimmillaan.
Ja en katsonut ostoskanavaa, vaan katselin kolmosen teksti-tv.tä. Ei tarvi alkaa nälvimään. Ja hymiöitä perään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en ainakaan tuosta doupin linkistä onnistunut kuulemaan Pekka Sauria, vaan jonkun mukahauskan radion tusinapilarin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
JA uutisoi Ässien testaavan kahta järkelettä. Hyvä, allekirjoittaneen itsetunto senkuin kohoaa. 183cm ja 91kiloa = JÄRKÄLE

Taidankin ottaa tämän hassunhauskan lempinimen käyttöön, lähes samat fyysiset
ulottuvuuden kun löytyy.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse en ainakaan tuosta doupin linkistä onnistunut kuulemaan Pekka Sauria, vaan jonkun mukahauskan radion tusinapilarin.
Kyllä se siinä on. Puhelu kestää ehkä minuutin. Noita "mukahauskoja" juttuja noi tosiaan yleensä on, mutta tämä oli ihan hyvä, koska Pekka sanoo niin hölmön jutun viimeseks.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
joo se ei mennytkään ihan "kopipeistillä" oikeaksi linkiksi... kiitos korjauksesta :)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JA uutisoi Ässien testaavan kahta järkelettä. Hyvä, allekirjoittaneen itsetunto senkuin kohoaa. 183cm ja 91kiloa = JÄRKÄLE

Taidankin ottaa tämän hassunhauskan lempinimen käyttöön, lähes samat fyysiset
ulottuvuuden kun löytyy.

Haha, itse olen sitten jokin megajärkäle, kun olen 183cm ja 99kiloa.

Muutenkin naurattaa, kun vertaa kahden sm-liigajengin tämän päiväisiä hankintoja, toiseen menee kenties yksi liigan parhaista puolustajista ja nhl varauksen omaava nuori kaveri, toiseen roudataan aina kovasta suomisarjasta ryövätty suomalainen sankari ja abcd-liigan kaikki divarit kolunnut kaveri joka haaveilee olevansa nyrkkisankari, muttei edes siinä onnistu.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Menee aika tavalla musta huumori-osastolle...

www.popeda.com sivulla Paten biografiassa kysytään suosikkialkoholia ja mikä on vastaus?

Kaikki putoo… alko medley

Niinpä näyttää. Herran touhu vaikuttaa siltä, että kauaa ei naurata. Seuraava Suomi-rockin legenda lähdössä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös