Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 815
  • 50 879

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
K.T Porista? No ei kyllä sano mitään. Antakaa lisää vinkkejä, minkä alan artisti on kyseessä?

Tässä Ilta-Sanomien uutisessa selviää epäillyn nimi.

Eli kyseessä siis Kai Tanner, tunnettu Porilainen näyttelijä kyseessä, mitä tuo nyt sitten tarkoittaakin..

Vähän naurattaa uutisessa seuraava kohta;
Tanner kertoo myös itse arvelevansa, että yksi syy hänen syylliseksi epäilyynsä on hänen etninen taustansa. Tanner on puoliksi romani.
Eikä Manne-Tv:ssä syrjittykään romaneja tarpeeksi?!?

Viimeksi muokattu:

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Tässä Ilta-Sanomien uutisessa selviää epäillyn nimi.

Eli kyseessä siis Kai Tanner, tunnettu Porilainen näyttelijä kyseessä, mitä tuo nyt sitten tarkoittaakin..

Vähän naurattaa uutisessa seuraava kohta; Eikä Manne-Tv:ssä syrjittykään romaneja tarpeeksi?!?
Enää pitäisi tietää, kuka on Kai Tanner. Toisaalta tuosta "minua vainottiin etnisen taustani vuoksi" läpästä, saisi vähän vankeutta antaakin.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Klik

Ilta-lehden uutiselle teinistä joka yritti ajaa poliisin kuoliaaksi. Teossa ei ole todellakaan mitään hauskaa mutta seuraava hieman nauratti :

Paennut kuski löytyi noin tunnin kuluttua törmäyksestä kotoaan sohvan alta piilosta. Miten tuo ei yhtään yllätä.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Työpäivää tappaakseni silmäilin vanhoja ketjuja. Jostain syystä Rontin kohtalo lapsuuden piheleikeissä nauratti suuresti.

Jossain vaiheessa ryhmämme vanhin perusti myös armeijahenkisen joukkion, jossa suoritettiin jos jonkinmoisia tehtäviä ja pidettiin sulkeisia. Tämä ryhmänjohtaja sitten oman mielensä mukaan ylenteli ja alenteli legioonalaisia, kun aihetta jompaankumpaan ilmeni tai vaikka ei ilmennytkään. Itse olin tämän leikin loppuessa arvoltani muistaakseni alialokas.
Enkä edes viitsi väittää olevani väsynyt.

M10

Jäsen
Hörähdin sergein avautumista Beemanille nimimerkin valinnasta.

SergeiK kirjoitti:
Itse vedetään jonkun vitun Beeman nimellä ja ollaan niin kotimaan ystävää perkele. Mikä vitun Beeman? Vittu mehiläismies saatana? Sellainen tyyppi joka kulkee huntu naamalla kennosta kennoon niissä vitun tarhoissa.

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Hörähdin sergein avautumista Beemanille nimimerkin valinnasta.
Kohta pitäneekin avata sitten Häyhä vs. Pekurinen viestiketjulle nykyaikanen vastine: SergeiK vai Beeman, 2000-luvun nettisankarit.

Kumpakaan nimimerkkiä väheksymättä, tuo alkuperäinen ketju jakaa kyllä mielipiteitä. Yllätti jopa minut kuinka paljon löytyykään nykyään ihmisiä jotka "kannattavat" Pekurista. Välillä naurattaa, kun ei itkeäkkään viitsi.

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
FlamesFan tyhjentää potin Viheltäjän poistuttua keskuudestamme avaamalla uskomattoman, kafkamaisen ketjunavauksen saatteleman, ja VIRON REISSU 2007:n heittämällä laudalta lyövän "Keskustelua Alkoholin Käytöstä." -ketjun. Olen sanaton.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Nimimerkki Flamesfanin profiilille. 17-vuotias provovapaa monitoimimies, jolla on laaja asiantuntemusta jääkiekosta.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tälle Kai Tannerille (mustalaistaustainen) jonka mukaan vangitseminen vei työkyvyn. Selittää varmaan muidenkin romanien taipumuksen olla eläkkeellä jo 18-vuotiaana.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tälle Kai Tannerille (mustalaistaustainen) jonka mukaan vangitseminen vei työkyvyn.

(Roska)lehtien kautta asiaa seuranneena tämä Tannerin ja asianajajansa jatkuva vinkuminen vaikuttaa mitä suurimmassa määrin rahastukselta. Haetaan isompia korvauksia kuin mitä valtio normaalisti maksaa, koska kyseessä on "työkykynsä menettänyt herkkä taiteilija".

Ei se niin helppoa ole poliisillakaan. Kyseessä on kuitenkin erittäin julma murha, joka pitäisi saada selvitettyä. Yleisen mielipiteen kääntäminen poliisien toimintaa vastaan ei auta yhtään tässä asiassa. Pidättämisestä oli päättänyt käräjäoikeus "syytä epäillä" syin. Kaikki tapahtui täysin laillisesti ja on yleistä murhatutkimuksessa.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
"Miesten ulkonäköönsä tekemät satsaukset käyvät ilmi muotilehti Kingin tekemästä kattavasta kyselystä."

Mikähän olisi tulos jos kysely olisi tehty vaikkapa ruotsalaisen "metsästys & kalastus" lehden lukijoille?
Eihän se että kyselyn on tehnyt muotilehti tarkoita sitä että on kysytty vain ko. lehden lukijoilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy