Itse nauran sille, että jos pelaaja tilaa lennot Helsinkiin niin hänen oletetaan olevan automaattisesti Jokeripelaaja.
Kaiser Soze kirjoitti:
Kammottavan rasistiselle ja rotujalostuksen nimeen uskovalle kansallemme. Hävetkäämme kaikki yhdessä.
Ei millään jaksa lukea sinun linkkiäsi, mutta jos on kyse Laku-Pekasta niin olen itse täysin Laku-Pekan puolella, eikä siinä ole mitään rasismia. Harva näyttää ymmärtävän sen, että laku on luonnostaan mustaa. Jos se olisi valkoista niin eiköhän kuvassa olisi joku sen ajan tapiokorjus. Tummien on ihan turha ottaa mitään ongelmaa tuosta. Heillä on vain niin jumalattoman huono itsetunto ja huumorintaju, että syyttävät aina muita rasisteiksi, jos heillä henkilökohtaisesti menee huonosti. Tulee ihan mieleen ammattikoululaiset, jotka hokevat muille ihmisille "vittuilitsä mulle" kun eivät tajua, mistä on puhe.
Se lakupaketin logo on ihan hyvä, eikä sitä olisi pitänyt mennä muuttamaan. Harva tummaihoisista on enää muutenkaan lakupekkamaisia. Jopa Pekka ja Pätkä ovat enemmän aitoja. Nykyään on rodut niin sekoittunut, että niitä aitoja lakupekkoja ei ole kuin jossain viidakossa, eikä sellaisia elokuvia enää sillä tavalla näytetä, kun Helsingin olympialaiset on tuonut aidot tummaihoiset Suomeen ja niitä näkee ihan livenäkin joskus.
Mieletön haloo ihan mitättömästä asiasta. Tulee mieleen se joku ohjelma jota näin pari minuuttia yksi päivä. Kundi oli joutunut putkaan ja poliisikuulusteluissa sanottiin, että silminnäkijä oli nähnyt tekijöiden olleen two caucasian men. Epäilty sanoi hikeentyneenä siihen we are not caucasian, we are white. Lakujutussa on kyse vähän samasta.