Mille naurat juuri nyt?

• 13 424 065
  • 50 879

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kyllä vedet valuu silmistä kun lukee tuota paitaepisodia käsittelevää ketjua. Siellä eräät nimimerkit ovat lähteneet sotajalalle tosissaan, Psychodadin toimiessa virallisena haastemiehenä. Jessus että sitä voikin ihmiset vääntää turhista asioista, mutta mitäpä tuosta, kun lopputulos on taattua huumoria! :)

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kyllähän tästä Tibbetts-saagasta taitaa kehittyä yksi hauskimmasta tapauksista jatkoajassa pitkään aikaan. Nyt alkavat sitten Turenkin mopopojat kivittämään vanhaa messiastaan, kun taasen HIFK, ja HIFK-tyyli kaverit selittelevät mustan valkoiseksi. Nyt jo nauroin muutamalle Tibbettsin puolustuspuheella punaleiristä. Ei sen puoleen, kyllähän nuo Kivenmäen golfmaksut ja paitaepisodit saavat kanssa naurut aikaiseksi.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
kiwipilot kirjoitti:
Korkin taistelulle Paita -ketjussa. Kuinka pienestä sitä ihminen voi herneen nenäänsä vetääkään... Tuulimyllyt, missä pyörii?

Kuka Korkki, mikä ketju, missä linkki?

Että silleen...

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Päivän iltalehti:
Cruise on Jeesuksemme!
Skientologiakirkon johtajien mukaan näyttelijä Tom Cruise on lahkon uusi Jeesus.

Jeesus, anna mun kaikki kestää....

M10

Jäsen
Minua jotenkin naurattavat nämä Tibbetts/hampurilainen jutut

McL kirjoitti:
Lisäisin myös, että Tibbetts heitti hampurilaisella Mario Lemieuxia päähän Penguinssien tiimin sisäisessä tappelussa.

lece kirjoitti:
Tibbettsin kanssa ei kuitenkaan katsottu järkeväksi lähteä tappelemaan, siinä olisi voinut tulla vielä enemmän turpaan kuin nyt. Hampurilaiset lennelleet jne

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kaiser Soze kirjoitti:
Kuka Korkki, mikä ketju, missä linkki?

Että silleen...

Porin Korkki Lukko-osion Lukko-Ässätvoitotuuletus-ketjussa. Melkoista komediaa ensimmäiset 5 sivua, jonka jälkeen tuli jo itku.

J.Petke

Jäsen
Billy Tibbettsin loppukauden palkkapyynnölle.. Ei tuo mies sentään ihan muutaman pelin näytöillä koko liigan parasta palkkaa ansaitse. Ei edes vituta tuo lähtö, naurattaa ennemminkin..

M10

Jäsen
Nauran suhinalle.

mixu kirjoitti:
Todella ällöttävää että tuollaisia iljetyksia hankitaan.

mixu kirjoitti:
Kyllä Tibbetts tuossa haastattelussa selvästi oli pahoillaan menneisyydessä tehdyistä virheistä joten kyllä tämä muuttaa käsitystäni kaverista. Tähän mennessä ei juuri katumusta ole ollut havaittavissa mutta hyvä jos ne elämän tärkeimmät asiat ovat alkaneet kiinnostaa.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
J.Petke kirjoitti:
Billy Tibbettsin loppukauden palkkapyynnölle.. Ei tuo mies sentään ihan muutaman pelin näytöillä koko liigan parasta palkkaa ansaitse. Ei edes vituta tuo lähtö, naurattaa ennemminkin..

Kertoisitko minulle tuon palkan jos sen kerta tiedät? Muutama katkera Kerho fani huutelee summia joille ei ole mitään todistetta. Kerho itse munasi sopparinsa, olisivat lisänneet option try-outiin.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Snaipperi #16 kirjoitti:
Kerho itse munasi sopparinsa, olisivat lisänneet option try-outiin.
Eikös siinä ollut niitä optioita ihan kaksin kappalein, jopa pelaajankin optio, jota sitten käyttikin?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Snaipperi #16 kirjoitti:
Kertoisitko minulle tuon palkan jos sen kerta tiedät? Muutama katkera Kerho fani huutelee summia joille ei ole mitään todistetta. Kerho itse munasi sopparinsa, olisivat lisänneet option try-outiin.

Nää on juuri näitä samoja kuin moni IFK- ja Jokerifani kertovat Lintumäen junailleen seuroille sakot taannoisesta tappelusta. Väitteitä tulee mutta ei todisteita. Vesa Rantasen kirjoituksia tuntuu moni uskovan.

Minua nyt ei tällä hetkellä naurata juuri mikään. Vituttaa vain tuo Tibbettsin lähtö.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Decimal kirjoitti:
.. nimimerkki Kyy:n katkeralle allekirjoitukselle. Voin vaan kuvitella vitutuksen, heh.
Rontin allekirjoitus kuuluu saman vitutuksen ja huvituksen piiriin.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vihulle joka tuhosi 74$ stäkkinsä NL30 pöydässä FullTiltillä kahteen allin bluffiin riverillä. Toinen puoli rahoista tuli meikäläiselle.

M10

Jäsen
vision kirjoitti:
Vihulle joka tuhosi 74$ stäkkinsä NL30 pöydässä FullTiltillä kahteen allin bluffiin riverillä.

Onko paikan päällä kielitaitoisia, jotka voisivat kääntää tämän esperanton Suomen kielelle?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
vision kirjoitti:
Vihulle joka tuhosi 74$ stäkkinsä NL30 pöydässä FullTiltillä kahteen allin bluffiin riverillä.

Olenkohan mä tyhmä?
Nauran tuolle tekstille vaikken tajua siitä yhtään mitään.

Laitankin soimaan Lappareiden: Miksei asioista puhuta....

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
yritetään vähän väsyneenä

Eipä yritetäkkään, kun Solomon kertoi asian todella paljon selkeämmin.

Viimeksi muokattu:

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vision kirjoitti:
Vihulle joka tuhosi 74$ stäkkinsä NL30 pöydässä FullTiltillä kahteen allin bluffiin riverillä. Toinen puoli rahoista tuli meikäläiselle.

Pokerinpelaajalle, joka hävisi 74$:n pelimerkkipinonsa FullTilt-nimisellä internet-pelisivustolla No limit Texas Hold'em -pöydässä, jossa suurin sallittu sisäänosto on 30$, panostamalla kaksi kertaa kaikki pelimerkkinsä viimeisen pöytäkortin jakamisen jälkeen, vaikka tiesi, ettei hänellä ole voittavaa pokerikättä. Voitin toisen jaoista, joten sain puolet tuosta 74$:sta.

Viimeksi muokattu:

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
J.Petke kirjoitti:

Vaikka eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
vision kirjoitti:

Tätä voisi jo käyttää allekirjoituksena. En kyllä viitsi, koska en tuosta lauseesta ymmärrä puoliakaan. Eihän mun silti tarvi. Hauskalta kuulostaa kyllä.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Assafanit.net sivujen keskustelupalstalla oleville itkuraivareille koskien viime lauantain Lukko-Ässät peliä. On se niin totista hommaa että ei voi kuin nauraa, tiäksää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy