Mille naurat juuri nyt?

  • 13 247 477
  • 50 424

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rocco kirjoitti:
Tälle kuvalle.

Ei hitto kun voi toisen ihmisen oksennus naurattaa, mutta tuo suihku on kyllä huvittavan näköinen. Varsinkin kun sitä tavaraa pursuaa nenästä roppakaupalla.

PS: Ei heikosti pahoinvoiville tai ruokahalun menettäville tuo kuva.
Helvetti sentään, täytyy ens kerralla lukea viesti loppuun asti...
Söin juuri...
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Rocco kirjoitti:
Tälle kuvalle.

Ei hitto kun voi toisen ihmisen oksennus naurattaa, mutta tuo suihku on kyllä huvittavan näköinen. Varsinkin kun sitä tavaraa pursuaa nenästä roppakaupalla.

PS: Ei heikosti pahoinvoiville tai ruokahalun menettäville tuo kuva.
Ei aukea, "Site Unavailable" "Please come back later, blaah blaah blaah"
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
JuVii kirjoitti:
Ei aukea, "Site Unavailable" "Please come back later, blaah blaah blaah"
Ei näkynyt äsken minullakaan, mutta nyt taas näkyy.

Ja itse kuvasta sen verran että ämpäri on tarpeen...
 
K

kiwipilot

Korkin taistelulle Paita -ketjussa. Kuinka pienestä sitä ihminen voi herneen nenäänsä vetääkään... Tuulimyllyt, missä pyörii?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
kiwipilot kirjoitti:
Korkin taistelulle Paita -ketjussa. Kuinka pienestä sitä ihminen voi herneen nenäänsä vetääkään... Tuulimyllyt, missä pyörii?
Hehe.. eihän tuota enää nauramatta jaksa seurata. Korkki taistelee urhoollisesti ja on liikuttavan tosissaan sen asian puolesta, jonka hän kokee tärkeäksi. Koti, Ässät ja Isänmaa?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
kiwipilot kirjoitti:
Korkin taistelulle Paita -ketjussa. Kuinka pienestä sitä ihminen voi herneen nenäänsä vetääkään... Tuulimyllyt, missä pyörii?

psychodadin viestit aiheuttavat myös naurua.. Kova on ainakin yritys saada joku mukaan väittelemään, jotta saataisiin lisää tätä perus Pori vs. Rauma vääntöä.. Johan se on nimimerkinkin kerennyt vaihtamaan.

Kyllä aika pienestä saadaan pitkät tappelut..
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Orman Mollis kirjoitti:
Kyllä aika pienestä saadaan pitkät tappelut..

Itseäni tämä tappelu alkaa lähinnä jo itkettämään. Tosin tämä on ihan perus-Jatkoaika-settiä, kumpikin osapuoli inttää omaa asiaansa, eikä edes yritä ymmärtää toisen osapuolen kantaa asiaan. Ja moderaattorit tekevät... ei mitään?

Se minua tässä taistelussa kylläkin naurattaa, että siinä ovat aktiivisina mukana myös sellaiset tahot, jotka eivät ole pelipaikalla edes olleet. Muutaman kerran on tullut mieleen, josko sitä kertoisi itsekin tuolla taistossa oman silminnäkijäversionsa tapahtumista, mutta turhaahan se olisi. Ja hetken päästä minullekin naurettaisiin internetissä. Kyynel.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naureskelen tälle uutiselle.

"Meitä oli kahdeksan tai kymmenen, että saatiin yksi pyörä talteen. Vedettiin etupyörä rantakallioiden yli ja sitten koko pyörä", paikallinen asukas Gareth Topping kertoi BBC-yleisradioyhtiölle."

Mikäs siinä, olisin varmaan itsekin tilaisuuden tullen ottanut pyörän, parikin "talteen".
 
Viimeksi muokattu:

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kyllä vedet valuu silmistä kun lukee tuota paitaepisodia käsittelevää ketjua. Siellä eräät nimimerkit ovat lähteneet sotajalalle tosissaan, Psychodadin toimiessa virallisena haastemiehenä. Jessus että sitä voikin ihmiset vääntää turhista asioista, mutta mitäpä tuosta, kun lopputulos on taattua huumoria! :)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kyllähän tästä Tibbetts-saagasta taitaa kehittyä yksi hauskimmasta tapauksista jatkoajassa pitkään aikaan. Nyt alkavat sitten Turenkin mopopojat kivittämään vanhaa messiastaan, kun taasen HIFK, ja HIFK-tyyli kaverit selittelevät mustan valkoiseksi. Nyt jo nauroin muutamalle Tibbettsin puolustuspuheella punaleiristä. Ei sen puoleen, kyllähän nuo Kivenmäen golfmaksut ja paitaepisodit saavat kanssa naurut aikaiseksi.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
kiwipilot kirjoitti:
Korkin taistelulle Paita -ketjussa. Kuinka pienestä sitä ihminen voi herneen nenäänsä vetääkään... Tuulimyllyt, missä pyörii?


Kuka Korkki, mikä ketju, missä linkki?

Että silleen...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Päivän iltalehti:
Cruise on Jeesuksemme!
Skientologiakirkon johtajien mukaan näyttelijä Tom Cruise on lahkon uusi Jeesus.

Jeesus, anna mun kaikki kestää....
 

M10

Jäsen
Minua jotenkin naurattavat nämä Tibbetts/hampurilainen jutut

McL kirjoitti:
Lisäisin myös, että Tibbetts heitti hampurilaisella Mario Lemieuxia päähän Penguinssien tiimin sisäisessä tappelussa.

lece kirjoitti:
Tibbettsin kanssa ei kuitenkaan katsottu järkeväksi lähteä tappelemaan, siinä olisi voinut tulla vielä enemmän turpaan kuin nyt. Hampurilaiset lennelleet jne
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kaiser Soze kirjoitti:
Kuka Korkki, mikä ketju, missä linkki?

Että silleen...

Porin Korkki Lukko-osion Lukko-Ässätvoitotuuletus-ketjussa. Melkoista komediaa ensimmäiset 5 sivua, jonka jälkeen tuli jo itku.
 

J.Petke

Jäsen
Billy Tibbettsin loppukauden palkkapyynnölle.. Ei tuo mies sentään ihan muutaman pelin näytöillä koko liigan parasta palkkaa ansaitse. Ei edes vituta tuo lähtö, naurattaa ennemminkin..
 

M10

Jäsen
Nauran suhinalle.

mixu kirjoitti:
Todella ällöttävää että tuollaisia iljetyksia hankitaan.

mixu kirjoitti:
Kyllä Tibbetts tuossa haastattelussa selvästi oli pahoillaan menneisyydessä tehdyistä virheistä joten kyllä tämä muuttaa käsitystäni kaverista. Tähän mennessä ei juuri katumusta ole ollut havaittavissa mutta hyvä jos ne elämän tärkeimmät asiat ovat alkaneet kiinnostaa.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
J.Petke kirjoitti:
Billy Tibbettsin loppukauden palkkapyynnölle.. Ei tuo mies sentään ihan muutaman pelin näytöillä koko liigan parasta palkkaa ansaitse. Ei edes vituta tuo lähtö, naurattaa ennemminkin..

Kertoisitko minulle tuon palkan jos sen kerta tiedät? Muutama katkera Kerho fani huutelee summia joille ei ole mitään todistetta. Kerho itse munasi sopparinsa, olisivat lisänneet option try-outiin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Snaipperi #16 kirjoitti:
Kerho itse munasi sopparinsa, olisivat lisänneet option try-outiin.
Eikös siinä ollut niitä optioita ihan kaksin kappalein, jopa pelaajankin optio, jota sitten käyttikin?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Snaipperi #16 kirjoitti:
Kertoisitko minulle tuon palkan jos sen kerta tiedät? Muutama katkera Kerho fani huutelee summia joille ei ole mitään todistetta. Kerho itse munasi sopparinsa, olisivat lisänneet option try-outiin.

Nää on juuri näitä samoja kuin moni IFK- ja Jokerifani kertovat Lintumäen junailleen seuroille sakot taannoisesta tappelusta. Väitteitä tulee mutta ei todisteita. Vesa Rantasen kirjoituksia tuntuu moni uskovan.

Minua nyt ei tällä hetkellä naurata juuri mikään. Vituttaa vain tuo Tibbettsin lähtö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös