Mille naurat juuri nyt?

  • 13 274 041
  • 50 469

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Pokerikeskustelulle talla palstalla. Tuntuu olevan taysin eri peli ja pelaajat kun taallapain maailmaa...
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Tuolle JYP - Jokerit otteluketjulle jossa keskustellaan hyvinkin mielenkiintoisista asioista. Rikkoipas, EIPÄS, Riehuipas, EIPÄS.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Speedye kirjoitti:
Tuolle JYP - Jokerit otteluketjulle jossa keskustellaan hyvinkin mielenkiintoisista asioista. Rikkoipas, EIPÄS, Riehuipas, EIPÄS.

HEPAA! Aika hyvinhän tuo alkaa mennä tragikoomiseksi. Noh, äkäilkööt rauhassa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Speedye kirjoitti:
Tuolle JYP - Jokerit otteluketjulle jossa keskustellaan hyvinkin mielenkiintoisista asioista. Rikkoipas, EIPÄS, Riehuipas, EIPÄS.
Mä naureskelin samoja asioita, yllättävän pitkä ketju oli saatu aikaan pelaamattomasta pelistä. Taitaa mennä huomiseen mennessä kymmenen sivua poikki.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Schollille. Aivan uskomatonta läppää ketjussa kuin ketjussa ja jostain syystä ihmiset ottavat ne tosissaan. Esim. naisketjun viesti on aika hupaisaa luettavaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
vision kirjoitti:
Schollille. Aivan uskomatonta läppää ketjussa kuin ketjussa ja jostain syystä ihmiset ottavat ne tosissaan. Esim. naisketjun viesti on aika hupaisaa luettavaa.
Scholl on ylivoimaisesti paras trolli Jatkoajassa. Joku Mr. Scarface oli ihan Ö-luokkaa scholliin verrattuna. Jos ne ottaa tosissaan, niin ne viestit ajaa raivon partaalle. Kannattaa todellakin ottaa ne huumorilla, sillä niistä saa todella hyvät naurut ja itse ainakin uskon, ettei mies ole tosissaan alkuunkaan.
 
K

kiwipilot

Blackie kirjoitti:
Scholl on ylivoimaisesti paras trolli Jatkoajassa. Joku Mr. Scarface oli ihan Ö-luokkaa scholliin verrattuna. Jos ne ottaa tosissaan, niin ne viestit ajaa raivon partaalle. Kannattaa todellakin ottaa ne huumorilla, sillä niistä saa todella hyvät naurut ja itse ainakin uskon, ettei mies ole tosissaan alkuunkaan.

Peesataan, jalkasuolamies on monet naurut kiwipilotillekin antanut. Ja se tyyli: kylmän viileätä analyysia aiheesta kuin aiheesta! Kotonaan niin betoniviidakoissa, tulimaan maisemissa kuin maailman lentokentilläkin. Pro Scholl!
 

Vinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo, HIFK
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=36016

KooKoo-fanien tunnettu hauskuuttaja Ukkometso näyttää taas kyntensä. Jos kaveri on tosissaa, niin ei helvetti. Niille tiedoksi, jotka eivät ottelun taustoja tiedä, niin Koskelainen pelasi ko. ottelussa ykköskentässä ja Lustberg oli yksi viidestä pelaavasta pakista. Ja muutenkin kaverit ovat pelanneet hienosti ja jättäneet jämäminuutit muiden pelattaviksi.

EDIT: Melko alhaalta löytyy tämä Ukkometson kirjoittama viesti...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olen nauranut vedet silmissä Teinien Palsta-blogille. Jutut ovat vuoden-pari vanhoja mutta en ole ennen törmännyt. Sivua kun lukee, aika äkkiä hoksaa että n. 95% jutuista on täysin läpällä kirjoitettuja. Pari näytettä:

Mää oon miettiny jo pidemmän aikaa yhtä juttua... nimittäin feikki gootteja!!! joku 69 eyes, him, tai uniklubi, ei tosiaan oo mitään goottia!! oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!! et ei sil oo mitään tekemist himin kaa..!!!

Oceanbornsoul-93
mihin kohtaan päätä ihmistä pitää lyödä että tulee orava fetissi

tiku
menee huonosti
mä oon kipee eikä mulla oo parveketta ja yks vanha setä ahdistelee mua chatissa. :<

Milja
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vintsukka kirjoitti:
Olen nauranut vedet silmissä Teinien Palsta-blogille. Jutut ovat vuoden-pari vanhoja mutta en ole ennen törmännyt. Sivua kun lukee, aika äkkiä hoksaa että n. 95% jutuista on täysin läpällä kirjoitettuja. Pari näytettä:

Voi jumalauta :D

Tässä puolittain väsyneessä ja puolittain humalaisessa tilassa repesin kyllä aivan täysin kyseiselle palstalle.

Toinen verrattoman hauska sivusto on muuten Salakuunneltua.fi (lienee tässäkin ketjussa mainittu jossain välissä). Välillä kyllä sinne postattuja keskusteluja lukiessa tulee mieleen, ovatko suomalaiset teinit todellakin niin vitun idiootteja? Tosin toivottavasti kyse on vain läpällä kirjoitetuista jutuista Teinien palstan tapaan..
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
On tuo harvinaisen onnistunut valokuva Teemusta.

"Äiti, voisitko tuoda minulle lasin maitoa"
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
tuuski kirjoitti:
Jatkiksen oman tuurijuopon Pete2004:n viimeisimmälle :)
Pete on kyllä kalsarikänniketjun sielu. Moraalinen dilemma onkin siinä, tulisiko miestä koettaa kannustaa vai hillitä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Luultavasti täälläkin monessa ketjussa esillä ollut sekamelskakämppä on Peten residenssi.

Huimaa settiä!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saku #11 kirjoitti:
Luultavasti täälläkin monessa ketjussa esillä ollut sekamelskakämppä on Peten residenssi.
No heh heh. Vaikkakin tavallaan ihan hyvä arvaus. Siis, mä en ole mikään sisustusfriikki, enkä ollenkaan tykkää hankkia paljoa huonekaluja, ja olen tosi laiska siivoamaan, mutta kyllä tuo on kaukana mun kämpästäni. Tyhjiä pitsalaatikoita tällä hetkellä tässä huonessa tältä istumalta näkyy noin parin metrin pinon verran, mutta nekin on suht siististi pinossa, eikä kenenkään tiellä, eikä ne haise. Tyhjiä kaljapulloja tai tölkkejä näkyy noin 15, mutta nekin kaikki mä vien tässä parin päivän sisällä kauppaan, ja on nyttenkin tossa ihmeellisen siististi kolmessa rivissä. Oikeastaan mitään muuta roskaa ei näy missään. Muita sisustukseen liittyviä juttuja mainitakseni, on pakko tuoda esille tärkeimpinä seinällä olevat suosikkijoukkueen gameworn pelipaidat ja hyllyssä oleva reilu satapäinen pokedvd-kokoelma (siis ei mitään netistä imutettua matskua). Vähäiset huonekalut on suurimmaksi osaksi punaisia tai mustia. Valaistus on usein melko hämärä, kynttilöitä siellä täällä (tosi harvoin palaa, lähinnä silloin kun on dooriksia kylässä, eli minun tapauksessa se on lähinnä once in a lifetime experience), discopallo katossa (ei valoa kun on lelukaupasta ostettu halppis, vaikkakin painaa hitosti), sekä verhot usein kiinni. Lisäksi joku oikein tarkkasilmäinen voi havaita tällä perinteiden ja vanhojen brändien miehellä kaikkien viihde-elektroniikkalaitteiden (tv+videot+stereot yms.)(huom. borat-tyyliin ei dvd.tä tai digiboksia) kyljessä kirjaimet JVC.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Footless kirjoitti:
yllättävän pitkä ketju oli saatu aikaan pelaamattomasta pelistä. Taitaa mennä huomiseen mennessä kymmenen sivua poikki.

Sivulle 12 päästiin ja samalla laitettiin keskustelu poikki. Mitä sitten kun tuo ottelu pelataan? Riittääkö 100 sivua?
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No tämä nyt ei ehkä naurata, mutta ainakin minua tämä Atrian perhenakkipaketin kyljessä oleva slogani hieman hymyilyttää:
Tuttu, herkullinen lauantaimakkaran maku.

Onkos lauantaimakkara siis nakki valepuvussa? Vai toisinpäin?
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Susan ja Matti hässäkälle. Tänään kerrotaan: "Matti halusi vain seksiä".

Sen vielä ymmärrän, jos lehdet tätä hommaa pyörittää, mutta vähän siltä tuntuu, että tämä Susan Kuronen pyörittää tätä erittäin mielenkiintoista aihetta.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Uusimman jääkiekkolehden sivu 68, yrittääkö piirtäjä vihjata, että Kerhon pelaajat olisivat jotenkin hölmöjä tai tyhmiä? :D Nyt äkkiä Hämiksen mafia asialle!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Paivan Iltalehti kertoo Siperiassa autojen kimppuun hyokkailevasta tiikerista. Naurua ja hammennysta aiheutti tama Venajan viranomaisten kansalaisilleen antama ohje:

Erikoisosaston johtaja Vitali Starostin olettaa, että tiikeri pentuineen on joutunut auton töytäisemäksi ja yrittää nyt kostaa autoille. Starostin varoittikin autoilijoita nousemasta autosta ja kiusaamasta tiikeriä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612055453729_uu.shtml
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös