Derby kirjoitti:http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-15874
Kyllä mahtoi vituttaa. Itse olisin varmaan ampunut itseäni päähän tai vähintäänkin ajautunut kolmen kuukauden ryyppykierteeseen
Photoshop.
Derby kirjoitti:http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-15874
Kyllä mahtoi vituttaa. Itse olisin varmaan ampunut itseäni päähän tai vähintäänkin ajautunut kolmen kuukauden ryyppykierteeseen
vision kirjoitti:Photoshop.
Kaivanto kirjoitti:Todennäköisesti, mutta joka tapauksessa on Veikkaukselta aika asiatonta myynninedistämistä arpoa nuo jokerinumerot väkisin jokaiseen kuponkiin.
Mane kirjoitti:Mahtaako olla edes lainvoimaista?
Mane kirjoitti:Mahtaako olla edes lainvoimaista? Tuohan on periaatteessa sama asia kuin arvanmyyjä soittaisi jälkikäteen ohikäveleelle ihmiselle jolle koitti arpaansa myydä, että "ois muuten voittanut päävoiton sillä arvalla jota koitin sulle myydä"
Moraalisesti joka tapauksessa väärin.
Kaivanto kirjoitti:Enpä tiedä, lieneekö kukaan koskaan riitauttanut asiaa. Mutta muistan jostain lukeneeni Veikkauksen vastauksen asiaa koskeneeseen tiedusteluun ja siinä puhuttiin ympäripyöreyksiä teknisistä syistä, joiden vuoksi numero tulostuu kaikkiin tositteisiin, mikä on selityksenä tietysti yhtä absurdi kuin jos väitettäisiin, että kolmen rivin lottokuponkiin on arvottava lisäksi yhdeksän riviä, jotka eivät ole voimassa (kuponkiinhan mahtuu max. 12 riviä).
Eikös tuo kuva ole kuitenkin jostain lehtijutusta (muistaakseni joku laatujulkaisu sarjaa Hymy) vuosien takaa ja tämähän oli isokin juttu silloin aikanaan pari päivää ja lehdissä kirjoiteltiin asian tiimoilta enemmänkin. Näin muistelisin.vision kirjoitti:Photoshop.
pikkukatti kirjoitti:Huvittaa nuo kissat. Toinen nukkui kaikessa rauhassa omalla kiipeilytelineen tasolla. Kunnes yhtäkkiä säpsähtää ja hyppää noin puoli metriä ilmaan ja mätkähtää siitä maahan. Vieläkin raukka vähän peloissaan. Toinen kissa tuli ryminän kuultuaan kaapista ulos. Siis se nukkuu siellä... Ja hiipii matalana toisen kissan luo, joka edelleen on vähän säikähtänyt. Kunnes huomaa kaverin hiipivän, jolloin toinen ihan pokkana nousee ylös tervehtimään säikähtynyttä kaveriaan. Nyt se tuli lohtua hakemaan sylistäni ja toinen valtasi kiipeilytelineen. Noiden touhujen seuraaminen saa hymyn nousemaan monta kertaa päivässä. Hauskoja otuksia.
SM-liigapuolen Ässä-osiossa "Paul Healey Ässiin?"-ketjusta.tulppaani kirjoitti:Joko alkaa täälläkin päin maailmaa menemään homma pärstäkertoimen arvosteluksi? Onko tämä joku viite metroseksualismista jääkiekossa? Kyllä se homma on edelleen tasan niin että jos kaveri on Ässien kovin jätkä eikä haise pahalle, niin irtoaa vaikka Rauman yöelämästä. Salibandypelaajatkin heiluu ympäri Suomea puuhelmet kalisten ja heille heruu meriitteihin nähden erinomaisesti, jopa yliluonnollisesti.
vision kirjoitti:Photoshop.
Vintsukka kirjoitti:Eikös tuo kuva ole kuitenkin jostain lehtijutusta (muistaakseni joku laatujulkaisu sarjaa Hymy) vuosien takaa ja tämähän oli isokin juttu silloin aikanaan pari päivää ja lehdissä kirjoiteltiin asian tiimoilta enemmänkin. Näin muistelisin.
Speedye kirjoitti:Tuolle JYP - Jokerit otteluketjulle jossa keskustellaan hyvinkin mielenkiintoisista asioista. Rikkoipas, EIPÄS, Riehuipas, EIPÄS.
Mä naureskelin samoja asioita, yllättävän pitkä ketju oli saatu aikaan pelaamattomasta pelistä. Taitaa mennä huomiseen mennessä kymmenen sivua poikki.Speedye kirjoitti:Tuolle JYP - Jokerit otteluketjulle jossa keskustellaan hyvinkin mielenkiintoisista asioista. Rikkoipas, EIPÄS, Riehuipas, EIPÄS.
Scholl on ylivoimaisesti paras trolli Jatkoajassa. Joku Mr. Scarface oli ihan Ö-luokkaa scholliin verrattuna. Jos ne ottaa tosissaan, niin ne viestit ajaa raivon partaalle. Kannattaa todellakin ottaa ne huumorilla, sillä niistä saa todella hyvät naurut ja itse ainakin uskon, ettei mies ole tosissaan alkuunkaan.vision kirjoitti:Schollille. Aivan uskomatonta läppää ketjussa kuin ketjussa ja jostain syystä ihmiset ottavat ne tosissaan. Esim. naisketjun viesti on aika hupaisaa luettavaa.
Blackie kirjoitti:Scholl on ylivoimaisesti paras trolli Jatkoajassa. Joku Mr. Scarface oli ihan Ö-luokkaa scholliin verrattuna. Jos ne ottaa tosissaan, niin ne viestit ajaa raivon partaalle. Kannattaa todellakin ottaa ne huumorilla, sillä niistä saa todella hyvät naurut ja itse ainakin uskon, ettei mies ole tosissaan alkuunkaan.
Mää oon miettiny jo pidemmän aikaa yhtä juttua... nimittäin feikki gootteja!!! joku 69 eyes, him, tai uniklubi, ei tosiaan oo mitään goottia!! oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!! et ei sil oo mitään tekemist himin kaa..!!!
Oceanbornsoul-93
mihin kohtaan päätä ihmistä pitää lyödä että tulee orava fetissi
tiku
menee huonosti
mä oon kipee eikä mulla oo parveketta ja yks vanha setä ahdistelee mua chatissa. :<
Milja