Mille naurat juuri nyt?

  • 13 271 880
  • 50 467

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Naiselle, joka soitti jostain 014-suunnan numerosta ja tarjosi postikulujen hinnalla alushousuja. Puolet tekstistä meni ohi, kun pidättelin naurua. Taisi lopussa tajuta, että nyt ei kannata jatkaa. Kaikkea ne suoramyyjät keksivät...
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Grainger kirjoitti:
Niin, jos taas menet seuran virallisille sivuille, niin siellä ilmoitetaan 15, joista tosin kolme TBK:n nimellä. Minusta tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että Tapparalla on 15 Suomen mestaruutta.

Mulle on ihan sama, miten se lasketaan eli menköön virallisen linjan mukaan, ja TBK/Tapparalla on 15 mestaruutta.

Huomautin ainoastaan siitä faktasta, että Tappara-niminen jääkiekkoseura vietti juuri 50-vuotisjuhliaan ja näiden 50:n vuoden aikana se on voittanut 12 mestaruutta. Ilmeisesti kysymyksessä oli sitten nimen- ja logonvaihdon vuosijuhla. Samoin kolme TBK:n viiriä on jo pitkään killunut Hakametsän katossa. Yhtä kaikki, on ainoastaan inhimillistä, jos jossain NHL.comin jutussa tulee sekaannuksia.


Ja mitään ihmeellistä "Tapparan mestaruuksien mahdollisimman monimutkaista hajauttamista" ei tarvita Ilveksen ykköspaikan säilymiseen. Se on mestaruuksien määrässä ykkönen joka tapauksessa, aikaisintaan ensi keväänä TBK/Tappara voi nousta jaetulle ykköspaikalle.



Ranger
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
KingNothing kirjoitti:
Mutta jos asiaa ajatellaan oikeasti niin yhdellä autolla 30 vuotta ajaminen saastuttaa murto- osan siitä mitä yhden uuden auton valmistaminen ja kuljettaminen asiakkaalle...

Ja jos oikeasti oikeasti ajatellaan, niin olisi pitänyt alkujaankin hankkia pienempi auto. Tai oikeasti oikeasti oikeasti ajatellen vihreidenhän pitäisi kulkea julkisilla kulkuvälineillä ja niistäkin oikeastaan vain sähköjunalla, jonka sähkö on tuotettu tuulivoimaloissa, jotka eivät pilaa lintujen pesimä-/eloalueita ja pilaa arvokasta luontomaisemaa...

Että silleen...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mängimies kirjoitti:
Kyllä, anttituisku.fi on mulla aloitussivuna.
Mulla oli se jossain vaiheessa profiilissani kotisivuna. Huikeata kamaa kyllä tuo keskustelu.

Vielä kun joku viitsisi pistää linkin siihen ketjuun Anssi Kelan sivuille, johon joku oli pistänyt oman humoristisen arvionsa Anssin viimeisimmästä levystä biisi biisiltä. Joku sen viime talvena linkitti Jatkoaikaan ja tuli sille putoiltua aika huolella silloin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
kiwipilot kirjoitti:
Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.

scholl on maailman rikkain, paras, kaunein, älykkäin, komein, kokenein, omaa jonkin sortin matkusteluennätyksen jne. jne.

Silti jannu käytännössä asuu Jatkoaika.comissa. Vaikka on maailmalla ja vaikka on kuinka kallista ja kivaa niin aina on aikaa Jatkoajan keskustelupalstalle. Tätä sitoutumista pitänee arvostaa.

Tulee mielee yksi muija joka kertoili aina kuinka oli Edinburghissa duunissa ja Saksassa opiskelemassa ja oli asunto Sveitsissä ja opiskelupaikka Helsingin Yliopistossa ja duunipaikka Englannissa. Muija oli 21 ja joskus laskeskelin että jos kaikki kertomukset pitää paikkansa, se on n. 38-vuotias.

Sitten se perhana ampui itseään naamaan. Liekö pateettinen valehtelu käynyt lopulta liian raskaaksi.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
"Tällä hetkellä tosin näyttää, että Juha Hautamaakin ajattelee vain omaa uraansa hassaamalla aikaansa ja Ilveksen rahoja kaikkien mitäänsanomattomuuksien scouttaukseen ja hankintaan, esimerkkeinä Chris Allen, Henrik Juntunen ja Lauris Darzins."
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
InSideHockey kirjoitti:
scholl on maailman rikkain, paras, kaunein, älykkäin, komein, kokenein, omaa jonkin sortin matkusteluennätyksen jne. jne.

Nain vanhemmalla ialla kun hanen juttujaan lukee, niin se on sita parasta (tahatonta) komiikkaa mita talla palstalla on. Kaikkihan me ollaan junnuina oltu tollasia...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
kiwipilot kirjoitti:
Mä nauran Schollille. Sen lento lähtee kuulemma kolmen ja puolen tunnin kuluttua, tavarat on pakkaamatta ja silti kaveri napputtelee jatkoajalla. Oon kade, en pystyis.

Ottamatta muuten kantaa ko. nimimerkkiin totean, että tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä. Muutaman päivän reissulle pakkaaminen kestää kymmenen minuuttia. Viikoksi ehkä 20 minuuttia. Nyt ei puhuta tytöistä.

Jos nyt jollekin on pakko nauraa niin kenties sille, että kun lähtee ulkomaille niin pitäisi jotenkin aloittaa pakkaaminen kolme päivää aikaisemmin ja jännittää teksti-tv:stä onkohan se lento nyt ajoissa.

Tuollaista oli ehkä joskus 80-luvulla ja eiköhän me juuri niille touhuille muutenkin naureskella.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Blackie kirjoitti:
Vielä kun joku viitsisi pistää linkin siihen ketjuun Anssi Kelan sivuille, johon joku oli pistänyt oman humoristisen arvionsa Anssin viimeisimmästä levystä biisi biisiltä. Joku sen viime talvena linkitti Jatkoaikaan ja tuli sille putoiltua aika huolella silloin.
Jaa tää vai?

On kyllä komea arvostelu, ehkä parhaana poimintana seuraava:
Incognito kirjoitti:
”Rock-unelma” on taas osuva esimerkki sinänsä hyvästä kappaleesta, joka on pilattu huonolla sävellyksellä ja sanoituksella.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Juan Pablo Angelilla sysimusta minuutti tämänpäiväisessä Spurs-pelissä:

75 min - epäonnistunut rankkari
76 min - oma maali

jostain syystä huvitti
 

Bruce Lee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tilliliha kirjoitti:
Juan Pablo Angelilla sysimusta minuutti tämänpäiväisessä Spurs-pelissä:

75 min - epäonnistunut rankkari
76 min - oma maali

jostain syystä huvitti

Ei varmaan Juan Babloa kauheasti huvittanut, mutta kyllähän tuo myös mua ainakin pikkasen huvittaa. :D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Keskisuomalaisessa on sunnuntaisin palsta nimeltä "Vekara¤vastaus". Siinä esitetään ajankohtaisista aiheista kysymyksiä pikkulapsille, ja vastauksien voi arvata olevan kohtuullisen absurdeja ja välillä hillittömän hauskoja. Joskus tenavilla leikkaa hyvin, mutta pääasiassa jutut ovat aivan päättömiä, kuten 3-4 -vuotiailta voi odottaa. Tässä pari poimintoa tämän päivän haastateltavilta:

Onko pikkulasten rokotusohjelma mielestänne sopiva vai liian rankka?
- Ihan sopiva. Ja se on hyvä, että koiratkin voi rokottaa siellä. Minua on pistetty tänne ja tänne, kommentoi Tikka ja osoittaa molempia käsivarsiaan.
- Iso kobra ja pikkukala voidaan rokottaa myös. Haluaisitko sinä, että minä kampaan sinun tukkaasi? kysyy Siukola.


Miltä neuvolapalvelujen resursointi asiakkaan näkökulmasta näyttää?
- Hiireltä, joka on pulassa ja sitä pitää auttaa. Ei kun se on kalupakki. Tai monnikala, pohtii Siukola.

Kuljetteko neuvolamatkan kävellen vai autolla?
- Minä menen mieluiten paloautolla. Sinä voisit olla palonainen, keksii Siukola.
- Autolla ja raahaten, kertoo Tikka.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Gerodz kirjoitti:
Tampere Unitedille, voi vittu mitä spedeilyä! Ainakin saadaan vähän jännitystä viimmeisille kierroksille.

Joo sama. 0-0 ja 0-1 sarjan häntäpään joukkueita vastaan MESTARUUDESTA taistelevalta joukkueelta on säälittävä tulos.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
B1 kirjoitti:
Naiselle, joka soitti jostain 014-suunnan numerosta ja tarjosi postikulujen hinnalla alushousuja. Puolet tekstistä meni ohi, kun pidättelin naurua. Taisi lopussa tajuta, että nyt ei kannata jatkaa. Kaikkea ne suoramyyjät keksivät...

Tännepäin myöskin soittelivat joskus. Aloitti puhelun, että nyt saat bokserit ilmaiseksi. Tämän jälkeen yleistä suoraan lapuista luettua löpinää pari minsaa. Sitten toki mainitsi jossain sivulauseessa, että postikulut pitäisi maksaa. Sanoin siinä sitten, että pistä pöksyt kustin kyytiin, kun kerran ilmaiseksi annat. Tokihan tässä vaiheessa tuo postimaksu oli jo maksettava, jos housut halusi. Muistin kyllä noin 134,36 kertaa mainita, että ilmatteeks lupasit. Oli jotenkin vähän vaivautuneen olonen keskustelu, mutta niinhän se naisten kanssa yleensäkin. Lopputulemana käytän edelleen vanhoja reikäisiä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
lake79 kirjoitti:
Joo sama. 0-0 ja 0-1 sarjan häntäpään joukkueita vastaan MESTARUUDESTA taistelevalta joukkueelta on säälittävä tulos.


Tavallisen sarjaottelun voittaminen on niin paljon helpompaa kun tarkean sarjaottelun voittaminen. Loppujen lopuksi mestaruus menee sen ansainneelle joukkueelle.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jollekin teinille, joka kaikessa viisaudessaan oli tunkenu mulle 48 kommenttia IRC-galleriaan. Hohhoijaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös