Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 824
  • 50 364

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Kerrostaloelämän ihanuutta!
 

Liitteet

  • lappu.jpg
    lappu.jpg
    74,8 KB · kertaa luettu: 1 275

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ajattelin nyt laittaa pitkähihaisen España-paidan päälle, kun lähden katto auki golfklubille lounaalle. On näet kylmä ilma ja eilisen esityksen jälkeen kukaan tuskin häpeää tunnustaa värejä.
Kirjoittajaa ei liene vaikea arvata :)
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomalaisille futisfaneille. Niille, joiden sydän sykkii "Españalle", Liverpoolille, ManUlle, Chelsealle, Arsenalille, Evertonille tai mille tahansa suuren maailman ihmeelle. Itse en voisi kuvitellakaan välittäväni minkään muun kuin helsinkiläisen/suomalaisen joukkueen menestyksestä. Jos haluatte leikkiä ulkomaalaisia, keskittykää oman paikkakuntanne/kotimaanne potkupallokulttuurin toiminnan tukemiseen. Naurattaa ajatella mitä Timolle ja Pekalle kävisi jossain Old Traffordin takana kun yrittävät päästä ns. seisomakatsojien suosioon.

Saa sitä toki muunmaalaisista seuroista tykätä. Itse pidän esim. Vancouver Canucksista, ja käynnissä olevissa potkupallokisoissa sympatiseeraan Brasiliaa. Tämä siksi, että heidän pelinsä ei ole aivan niin järjettömän tylsää ja tapahtumaköyhää kuin laji yleensä. Kroatia-peliä katsoin jopa puoliajalle asti, todetakseni että pitkävetoni kusi. Silti minulle on aivan herttaisen yhdentekevää, miten näille muukalaisille omissa kisailuissaan käy.

Ehkä en ole maailmankansalainen, vaan kotimaani kahlehtima juntti. Pistää vaan joka kerta hymyilyttämään kun joku kabanossinpurija laulaa julki sisäistä brittityöläistään, tai ylenkatsoo omaa verenperintöään verhoutumalla toisen valtion väreihin. Samaa kamaa ovat suomalaiset, runsaamman pillun perässä konttaavat wannabe-ruotsalaispojat.

No, en minä tätä ollenkaan näin vakavasti ota. Mulla on mun Ifki ja Leijonat. Tälle mä vaan nauran juuri nyt.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tälle:
CLOCKS kirjoitti:
Suomalaisille futisfaneille. Niille, joiden sydän sykkii "Españalle", Liverpoolille, ManUlle, Chelsealle, Arsenalille, Evertonille tai mille tahansa suuren maailman ihmeelle. Itse en voisi kuvitellakaan välittäväni minkään muun kuin helsinkiläisen/suomalaisen joukkueen menestyksestä. Jos haluatte leikkiä ulkomaalaisia, keskittykää oman paikkakuntanne/kotimaanne potkupallokulttuurin toiminnan tukemiseen. Naurattaa ajatella mitä Timolle ja Pekalle kävisi jossain Old Traffordin takana kun yrittävät päästä ns. seisomakatsojien suosioon.

Saa sitä toki muunmaalaisista seuroista tykätä. Itse pidän esim. Vancouver Canucksista, ja käynnissä olevissa potkupallokisoissa sympatiseeraan Brasiliaa. Tämä siksi, että heidän pelinsä ei ole aivan niin järjettömän tylsää ja tapahtumaköyhää kuin laji yleensä. Kroatia-peliä katsoin jopa puoliajalle asti, todetakseni että pitkävetoni kusi. Silti minulle on aivan herttaisen yhdentekevää, miten näille muukalaisille omissa kisailuissaan käy.

Ehkä en ole maailmankansalainen, vaan kotimaani kahlehtima juntti. Pistää vaan joka kerta hymyilyttämään kun joku kabanossinpurija laulaa julki sisäistä brittityöläistään, tai ylenkatsoo omaa verenperintöään verhoutumalla toisen valtion väreihin. Samaa kamaa ovat suomalaiset, runsaamman pillun perässä konttaavat wannabe-ruotsalaispojat.

No, en minä tätä ollenkaan näin vakavasti ota. Mulla on mun Ifki ja Leijonat. Tälle mä vaan nauran juuri nyt
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
OT OT

1Timer kirjoitti:
Toisaalta, ei kaikki suomalaiset varmastikaan tieda mika on Pohjanmaan paakaupunki. Tai sijoitaa Pieksamakea kartalle oikein. Notta sikali.

Seinäjoki?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tarkoitatko "pohjanmaalla" Pohjanmaata vai Pohjanmaan maakuntaa? Pohjanmaan maakunnan "pääkaupunki" on tietysti tuo Suomen aurinkoisin kaupunki, merenkurkun helmi, valkoisen Suomen entinen pääkaupunki, länsirannikon ylpeys Vaasa :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Alamummo kirjoitti:
Seinäjoki?

Pohjanmaalla ei ole pääkaupunkia. Pohjanmaa kuuluu Länsi-Suomen lääniin, jonka pääkaupunki on Turku. Maakunnilla, kuten Etelä-Pohjanmaa on Maakuntakeskukset ja Etelä-Pohjanmaalla se on Seinäjoki.

Ketjun aiheeseen.

Itseäni huvittaa tällä hetkellä suuresti www.ircquotes.net . Hauskaa luettavaa.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Hoopo Hänninen ei ilmeisesti muistanut, että Länsi-Saksa kuopattiin jo noin 17 vuotta sitten. Ainakin äsken hän kertoi, miten Wanchope teki kaksi maalia Länsi-Saksan verkkoon kisojen avausottelussa. Hoopo mene pois...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jukos-ketjusta:

Major Julli
kirjoitti:
Rotchildit - maailmalaajuinen salaliitto - balalaika - pienet pojat puistossa takit maaleina - isoäidin samovaari - Bosnian pyramidit - feminismi - illuminaatit - Ovechkin ja Malkin - taisin olla aika kännissä ...

Sledge Hammer kirjoitti:
So after saving Putins Sovjet Army Visor Cap from american eBayer the goverment awarded me with Superimposed silver medallion with portraits of Lenin and Stalin, which was nice.


Kiitokset, nauraa sain. Which was nice...
 
Koirapoika kirjoitti:
Itselleni kai sitten naureskelen kun olen niin pihalla, kyseessä on tuo Kiinnostaako pokeri-ketju. Olen sitä riemukseni välillä lukenut enkä tajua yhtään mitään, varmasti hyvä laji kunhan syventyy asiaan, hauskaa miten hepreaa voi pelin sanasto asiaan vihkiytymättömälle olla.

Sama. Tänään katsoin ekaa kertaa tätä yli 2000 viestiä sisältävää ketjua ja menin niin sekaisin, että alkoi naurattamaan ihan helvetisti.
Yhdestäkään viestistä en tajunnut sitten mitään.

Esim.

Olin mukana flopissa. A65... mulla A6. Korottelua... 2 ... taas lyödään ja korotellaan. Positiopelin perusteella pistin kaverin tylysti AK, AQ käteen. Ja olin iloinen että vastakaikua löytyy. Tämä siis limitissä. No J river ja sehän siellä oli kickerinä. Kiitos ja hyvästi. NL pöytään. Vartisssa luotu loose aggre imago. 5-5 reissua. Vastustaja cold call KK:lla. Floppi 8-5-2 tai tjsp. minä lyön. Hän katsoo.
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Miksi naisella on yksi kromosomi enemmän kuin lehmällä?

No tietysti sen takia ettei se tiskatessaan paskanna lattialle :D
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Potkiksen takia hermonsa menettäneille vitutusketjuun -avautuville tyypeille. Potkis.. heh.
 

Mr.Big

Jäsen
Aku Ankka -sivuston tarjoustuotteille: Esim. tuote X (en uskalla mainostaa)

Hinta 10,90
Tilaajahinta 14,90
Tarjoushinta 18,90

Kaksi ensimmäistä viivattuna ylitse, niin että kuitenkin teksti näkyy selvästi. Mikähän tässä on logiikka?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
12.01.2003 Daespoo kirjoitti:
Kerrotaan nyt kuitenkin Mustalle Kyylle että kaupallisen korkeakoulututkinnon saaneena tiedän 'jotain' asioista mutta en ole erikoistunut kirjanpitoon ja sitä säätelevään lakiviidakkoon joten en tiedä tarkalleen mitä RY:n ja OY:n suhteen laki sanoo.
18.06.2006 Daespoo kirjoitti:
Kyllä, joltain on koulu todellakin jäänyt kesken, onneksi itselläni on dippainssin paffit tassussa eli taidetaan puhua sinusta.
Näin se maailma muuttuu.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
sopuli kirjoitti:
Näin se maailma muuttuu.

Ei välttämättä, et ole vaan kuullut Esbålaisesta kaksoistutkinnosta.

Itseäni naurattaa oma asuntotilanteeni, ennen juhannusta pitäisi muuttaa nykyasunnostani pois tosin uuden kämpä saaminen on vielä avoin.
Noh onneksi on suht´ lämpimiä kelejä pidellyt, voi kai sitä autossakin bunkata (tietysti pienellä varauksella, kun omistaa Astran)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös