Mille naurat juuri nyt?

  • 13 276 224
  • 50 471

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Erittäin korkeasti kouluttautuneelle ja muiden ominaisuuksia halventaneelle, entiselle jatkoaikakirjoittajalle.

Ruhahahahahaa !
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olkku kirjoitti:
Erittäin korkeasti kouluttautuneelle ja muiden ominaisuuksia halventaneelle, entiselle jatkoaikakirjoittajalle.

Ruhahahahahaa !
Sama. Erityisesti tälle viestille:
Uusiksen kaveri kirjoitti:
Onko näillä Jatkoajan nimeltä mainitsemattomilla kantakirjalampailla useinkin tapana hyökätä joukolla epämiellyttävien faktojen esittäjää vastaan?
edit. Olikohan tarkoituksellisesti kirjoitettu "Nimimerkin Uusiksen kaveri poisto"? Suorittikohan itse Uusis tämän poiston?
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Lauantai-ilta jätti jälkeensä aina yhtä ilahduttavan seuralaisen: nimittäin veret seisauttavan krapulan. Elämä alkaa kyllä pikku hiljaa voittaa. Tuli kuunneltua sunnuntai-iltana X3Min Metallväktarnaa. Aivotankit rupesivat jälleen kerran keksimään synonyymeja yhdelle elimelle. Lopulta joku kolmesta veti ässän hihasta: "Spermaviemäri". Siinä vaiheessa ei pokka enää pitänyt, kellään. Joku kysy vielä että pussaatko sä äitiäski tuolla samalla suulla.

Kuka vielä väittää ettei Suomen Yleisradio tuota älyllisesti haastavaa ja korkealaatuista ohjelmistoa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hauptmann kirjoitti:
edit. Olikohan tarkoituksellisesti kirjoitettu "Nimimerkin Uusiksen kaveri poisto"? Suorittikohan itse Uusis tämän poiston?
Poiston suoritti Wille Mäkelä, kovien poistojen erikoismies.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Juhani Tammisen selostuksille. Äijä on taas kerran saanut fudut, mutta esiintyy heti tuttuun tyyliin messiaana ja kovimpana lätkäjohtajana ikinä, missään.

"Siihen sarjaan mulla olisi ollut selkeä sekä pelillinen että psykologinen yliote."

"Mun työkenttä on maailma. Mä olen hankkinut ne välineet ja mulla on se verkosto, sitten mulla on kielitaito."


Tami itse tekee itsestään legendan vaikka väkisin. Hillitön hahmo.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pahimmalta vitutukselta kun tässä on jo toipunut, niin alkaa jo yläkerran naapuri jopa naurattamaan. Kaveri nukahti kännissä suihkuun lattiakaivon päälle ja kasteli pari kerrosta ja rappukäytävän läpimäräksi. Remonttifirmat tykkää kaverista ertiysen paljon työllistävän vaikutuksen johdosta. Sama juippi nimittäin suoritti saman episodin jo toisen kerran parin kuukauden sisään. Meille piti alkaa uusien tapettien laitto tänään päivällä, mutta homma luonnollisesti siirtyy kuukaudella-parilla kun pitää ensin saada rakenteet kuivaksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Panzerfaust kirjoitti:
Juhani Tammisen selostuksille. Äijä on taas kerran saanut fudut, mutta esiintyy heti tuttuun tyyliin messiaana ja kovimpana lätkäjohtajana ikinä, missään.

"Siihen sarjaan mulla olisi ollut selkeä sekä pelillinen että psykologinen yliote."

"Mun työkenttä on maailma. Mä olen hankkinut ne välineet ja mulla on se verkosto, sitten mulla on kielitaito."

Tami itse tekee itsestään legendan vaikka väkisin. Hillitön hahmo.
Jossain haastattelussa näiden viimeisimpien potkujen jälkeen hän oli varma, että puhelin alkaa kohta soida jääkiekkoasioissa. Mietinpä vaan että soiko Tamin puhelin vaiko joukkueiden pomojen, kun hän tyrkyttää itseään.
 

scholl

Jäsen
tuuski kirjoitti:
Hulk Hoganille joka on pahasti mustasukkainen 14v pojastaan. Vai tämän scheissen käsikirkoittajalle?

Itse näin hetken Hulk Hoganin realitysoopaa yhtenä päivänä ja nauroin sille, kun ajoivat golfkentällä golfautoilla toisiaan päin. Ihmettelivät vielä, kun lentävät ulos, vaikka pitivät vain hauskaa ja se jos pari golfautoa vaurioutui, oli vain pientä lieveilmiötä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
faaip de oiad kirjoitti:
Jossain haastattelussa näiden viimeisimpien potkujen jälkeen hän oli varma, että puhelin alkaa kohta soida jääkiekkoasioissa. Mietinpä vaan että soiko Tamin puhelin vaiko joukkueiden pomojen, kun hän tyrkyttää itseään.

Eiköhän liene selvää, että Penan on avattava uusi faxilinja tulevan kauden joukkueen rakentamiseen ja salattava numero Tamilta jos mielii yhtään faxia agenteilta vastaanottaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
kiwipilot kirjoitti:
Suomen Hercules Poirot.
Varo Reijo, se on sun takana! Saman näköinen kaveri lasin toisellakin puolella, jostain syystä en ole koskaan viiksiä ymmärtänyt.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Nauran juuri nyt urku-rummut-duo Niemisen & Litmasen tuoreelle cd:lle "More Adventures With Nieminen & Litmanen". Humoristista kamaa, eritoten biisi "Leo Jokela Rides Again". Nieminen & Litmanen Suomessa järjestettäviin euroviisuihin ensi vuonna!
 

Bandana

Jäsen
- Tämä oli oikeusmurha. En kerta kaikkiaan voi käsittää, että tällaista voi sattua, JYPin Matti Alatalo itki.

- Ringbom on kotituomari, se nähtiin jo lauantaina, enkä voi ymmärtää miksi hänet laitettiin viheltämään myös tänään, Alatalo sanoi itku kurkussa ja sätki potkien maassa.

- Nyt tuomari ratkaisi sen, että meidän kautemme päättyi tänään, luuseri-Alatalo ruikutti ja veti hameen päälleen.

Tahaton komiikka on huikeaa.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Bandana kirjoitti:
- Tämä oli oikeusmurha. En kerta kaikkiaan voi käsittää, että tällaista voi sattua, JYPin Matti Alatalo itki.

- Ringbom on kotituomari, se nähtiin jo lauantaina, enkä voi ymmärtää miksi hänet laitettiin viheltämään myös tänään, Alatalo sanoi itku kurkussa ja sätki potkien maassa.

- Nyt tuomari ratkaisi sen, että meidän kautemme päättyi tänään, luuseri-Alatalo ruikutti ja veti hameen päälleen.

Tahaton komiikka on huikeaa.

Aika huikeaa settiähän nuo Alatalon kommentit olivat. Taisi kaverin päässä leikata lopullisesti kiinni...
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Bandana kirjoitti:
- Tämä oli oikeusmurha. En kerta kaikkiaan voi käsittää, että tällaista voi sattua, JYPin Matti Alatalo itki.

- Ringbom on kotituomari, se nähtiin jo lauantaina, enkä voi ymmärtää miksi hänet laitettiin viheltämään myös tänään, Alatalo sanoi itku kurkussa ja sätki potkien maassa.

- Nyt tuomari ratkaisi sen, että meidän kautemme päättyi tänään, luuseri-Alatalo ruikutti ja veti hameen päälleen.

Tahaton komiikka on huikeaa.
Itsehän sain nauttia tuosta huikeasta itkuraivarista TV:n välityksellä heti matsin jälkeen. En ole varma, kenen maila siihen Erikssonin suuhun lopulta osui, mutta Alatalon vinkuminen oli kieltämättä koomista kuunneltavaa. Varsinkin kun ottaa huomioon, että JYP olisi saanut monta koukkimisjäähyä tuota episodia ennen, ellei Ringbom olisi laittanut pilliä taskuun kolmannessa erässä. Olisikohan Alatalon kannattanut jatkoerässä laittaa ylivoima kuntoon itsesäälissä rypemisen ja tuomarivihaameitä-puheen miettimisen sijasta?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hartwall Areenan saitilla on merkitty seuraavaksi tapahtumaksi jotain konserttia 25.4.
 

Musta Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kelju kirjoitti:
Olisikohan Alatalon kannattanut jatkoerässä laittaa ylivoima kuntoon itsesäälissä rypemisen ja tuomarivihaameitä-puheen miettimisen sijasta?
Tää oli hyvä!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saan hysteerisiä naurukohtauksia Mielikuvitushahmon allekirjoituksen
ÖMMÖM = MÖMMÖ takia.

Olen kai vähän sairas jostakin kohdasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös