Mulla on tähän aiheeseen liittyen hupaisa tarina viime kesältä. Olin viettämässä kesälomaa kotikonnuilla Hämeenlinnassa. Poikkean elintarvikekioskilla ostamaan sikspäkin saunaoluita. Tiskillä täti tiiraa minua hetken ja toteaa: "No kai sulla ikää on tarpeeksi."Bandana kirjoitti:Clerk pyytää nähdä henkilöllisyystodistuksen, mutta ei se mitään
morningstar kirjoitti:"No kai sulla ikää on tarpeeksi."
Power kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Espanjan+nuoret+juopottelivat+protestiksi/1135219188135
Oikea meininki. Eiköhän meidänkin ole syytä osoittaa solidaarisuutta vastaavanlaisella protestilla. Barrikadeille, veljet ja siskot!
Gunners kirjoitti:
kiwipilot kirjoitti:Ja lisää. Onko tälläisia ihmisiä oikeasti jossain?
http://www.lansi-savo.fi/jetspeed/portal/LS_column.psml?newsgroup=5&newsid=19286
Joku moraalinen lukko? Eihän vaaleissakaan saa äänestää kuin kerran.Lexa kirjoitti:Joskus pitää oikein nipistää itseään, että eletäänkö nykyään tosiaan 2000-lukua.
Lainaan Eevaa hieman: "Nyt nämä nuoret kännykkäfanit, jotka painoivat tekstiviestiä menemään solkenaan - viestien määrä sisältyy puhelimen kuukausimaksuun - saivat tällä tavoin äänensä kuuluviin."
Mikäköhän esti "tervehenkisiä aikaihmisiä" näin tekemästä?
Heh, pitihän sitä kokeilla käytännössä "Sekaisin Marista" -elokuvan komellusta. Siinä elokuvassa päähenkilö on viemässä tyttöään tanssiaisiin, mutta vessareissun aikana käy samantapainen juttu. Tanssiaiset vaihtuu sitten sairaalareissuun!Wrighter kirjoitti:Jesse M. totesi esinahkansa jääneen PELIKASSIN vetoketjun väliin! Melkoinen saavutus tuokin ja varmasti varsin kivulias. Lupa tämän jutun kirjoittamiseen on kysytty kyseiseltä henkilöltä.
morningstar kirjoitti:"No kai sulla ikää on tarpeeksi."
Sama. Nyt vaan odotellaan että joku saa kukkahatun päähänsä, jos sen on ehtinyt Lordi-shokin jälkeen ehtinyt ottaa pois, lehtien palstoja seurataan innostuneen odotuksen vallassa.Arttu#29 kirjoitti:Toinen oli McDonalds uusin mainos. Joku kilpailu jonka voittaja pääsee saattamaan jalkapallon MM kisoissa jonkun tähtipelaajan käsi kädessä kentälle. Mainoksen lopussa näkee miten maalivahti tekee torjunnan ja toisessa kädessä sitten joku lapsi (joku lapsen kokoinen nukke) joka lentää maalivahdin mukana nurmen pintaan.