Meidän iskä oli sekatyömies ja niin on hänen poikansakin.Juuri näin,
t. erikoismies
Meidän iskä oli sekatyömies ja niin on hänen poikansakin.Juuri näin,
t. erikoismies
Isäni oli ammattimies, veljeni on erikoismies ja minä olen muuten vaan sekava työmies.Meidän iskä oli sekatyömies ja niin on hänen poikansakin.
Tälle Haitin edustajalle YK:n yleiskokouksessa. Jano yllätti kesken puheen.
Olen muuten tehnyt monta kertaa saman mokan, mutta jostain syystä olen eksynyt SaiPan vitutusketjuun. Sieltä ne taitaa vielä löytyä.Pakko nauraa itselleni. Tarkoitukseni oli kirjoittaa vapaan puolen vitutus ketjuun, mutta jostain selittömästä syystä kirjoitin KalPa osion vitutus ketjuun viestini.
Mennyt ohi iteltä, mutta muistui mieleeni kun menneisyydessä joku Pelikaani nokkaansa louskutti viestistäni yleiseen vitutusketjuun, luullen lukeneensa viestini omiensa osiosta.Pakko nauraa itselleni. Tarkoitukseni oli kirjoittaa vapaan puolen vitutus ketjuun, mutta jostain selittömästä syystä kirjoitin KalPa osion vitutus ketjuun viestini.
Mä en pidätteleMennyt ohi iteltä, mutta muistui mieleeni kun menneisyydessä joku Pelikaani nokkaansa louskutti viestistäni yleiseen vitutusketjuun, luullen lukeneensa viestini omiensa osiosta.
Nyt piättelen naarua pian alkavan Jyppi pelin varalle.
Miia halusi ostaa kartongin tupakkaa. Suostuttiin myymään vain kolme askia, kuten kaikille muillekin. Miia suuttui, ja sai uuden oppitunnin elämäm koulussa. Miia ei jätä asiaa tähän.
Tupakkaostos kuumensi tunteet Eckerö Linen risteilyllä – Nyt puhuu putkaan paiskattu Miia
Eckerö Linen asiakas väittää joutuneensa vartijoiden väkivallan kohteeksi risteilyllä. Laivayhtiöllä on eri käsitys tapahtumista.www.iltalehti.fi
Siinä olisi voinut olla myös ainakin 80-luvun alibeista tuttu mittanauha kuvassa, jotta kuluttaja pystyy hahmottamaan esineen mittasuhteet.Erityinen hirnahdus jutussa olevalle tupakka-askin kuvalle, jonka kuvatekstissä mainitaan asiallisesti, että kuvassa oleva tupakka-aski ei liity tapaukseen.
Toivottavasti tämä seikkailu on jossain tulevassa Sinkkulaiva -tv ohjelman jaksossa. Miia tietää kyllä merten tavat, "Yleensä ottaen laivalla on tapana olla hutikassa".Miia halusi ostaa kartongin tupakkaa. Suostuttiin myymään vain kolme askia, kuten kaikille muillekin. Miia suuttui, ja sai uuden oppitunnin elämäm koulussa. Miia ei jätä asiaa tähän.
Tupakkaostos kuumensi tunteet Eckerö Linen risteilyllä – Nyt puhuu putkaan paiskattu Miia
Eckerö Linen asiakas väittää joutuneensa vartijoiden väkivallan kohteeksi risteilyllä. Laivayhtiöllä on eri käsitys tapahtumista.www.iltalehti.fi
Myös muut tilanteen järisyttävät mittasuhteet olisi hyvä ollut jutussa avata. Onneksi TÄMÄ EI JÄÄ TÄHÄN!Siinä olisi voinut olla myös ainakin 80-luvun alibeista tuttu mittanauha kuvassa, jotta kuluttaja pystyy hahmottamaan esineen mittasuhteet.
Tykkäsin tästä, että putkaan jouduttuaan hän oli ”vihainen kuin ampiainen”.Toivottavasti tämä seikkailu on jossain tulevassa Sinkkulaiva -tv ohjelman jaksossa. Miia tietää kyllä merten tavat, "Yleensä ottaen laivalla on tapana olla hutikassa".
Myös muut tilanteen järisyttävät mittasuhteet olisi hyvä ollut jutussa avata. Onneksi TÄMÄ EI JÄÄ TÄHÄN!
Kaveri laittoi tänään linkin tästä. Onnistunutta rakennustarkastusta myös Naantalin kaupungilta.Olen varmaan huono ihminen, mutta tämä ilmoitus Oikotiellä aiheutti pienen naurahduksen: 183 m² Minkkitarhankuja 2, 21160 Naantali Omakotitalo 5h ...
Vuokratontilla oleva talo joka lienee halvempaa pistää matalaksi ja rakentaa uusiksi kuin korjata. Koomisinta tästä tekee se, että kyseinen rakennus on erään turkulaisen rakennusfirman referenssiluettelossa.