Mille naurat juuri nyt?

  • 13 396 084
  • 50 795

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nauran aikuisen ihmisen pettymykselle Gigantin ilmaisämpärin sisältöön. Ai niin ja ämpäristäkin irtosi heti kahva.
Tätä olin juuri tulossa linkittämään Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun. Kaikenlaisia valittajia sitä maa päällään kantaa.

Kaksimetrinen mies valittaa, että ämpärissä oli S-koon paita. Pitäisikö siis ilmaisämpärit sisältöineen vielä kaiken lisäksi räätälöidä kullekin vinkujalle?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tätä olin juuri tulossa linkittämään Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun. Kaikenlaisia valittajia sitä maa päällään kantaa.

Kaksimetrinen mies valittaa, että ämpärissä oli S-koon paita. Pitäisikö siis ilmaisämpärit sisältöineen vielä kaiken lisäksi räätälöidä kullekin vinkujalle?
Saatana kun minä menen hakemaan ämpäriä, niin siellä on parasta olla sukkahousut.
 
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Tätä olin juuri tulossa linkittämään Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun. Kaikenlaisia valittajia sitä maa päällään kantaa.

Kaksimetrinen mies valittaa, että ämpärissä oli S-koon paita. Pitäisikö siis ilmaisämpärit sisältöineen vielä kaiken lisäksi räätälöidä kullekin vinkujalle?

"– Ämpäristäkin irtosi heti kahva. Eihän sillä voi edes saunavettä kantaa."

Nauroin. Vielä enemmän nauroin kun mietin markkinointijohtajaa, joka joutuu näitä kommentoimaan.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tätä olin juuri tulossa linkittämään Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun. Kaikenlaisia valittajia sitä maa päällään kantaa.

Kaksimetrinen mies valittaa, että ämpärissä oli S-koon paita. Pitäisikö siis ilmaisämpärit sisältöineen vielä kaiken lisäksi räätälöidä kullekin vinkujalle?
250 ämpäriä jaettiin ja Heikin palaute oli ensimmäinen negatiivinen. Heikki oli siis ainoa joka jaksoi asiasta pöyristyä niin pahasti, että antoi palautteen, ei toki suoraan paikan päällä, eikä edes Gigantille vaan Iltalehdelle. Varmaan mukava ja huumorintajuinen hessu tämä Heikki. Siinä Heikki on väärässä, että muka ämpärillä ei voi edes saunaan kantaa vettä. Kyllä sillä voi kun pitää ämpärin pohjasta kiinni.
 

Alejandro

Jäsen
"– Ämpäristäkin irtosi heti kahva. Eihän sillä voi edes saunavettä kantaa."

Nauroin. Vielä enemmän nauroin kun mietin markkinointijohtajaa, joka joutuu näitä kommentoimaan.
Toisaalta tuossa on sikäli validi näkökulma, jos miettii huonolaatuisen kertakäyttöpaskan kuormittavuutta. Jos tarjolla on kerran jotain ilmaista tavaraa, niin miksi sen pitäisi olla pelkkää sekundakrääsää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kyllä, voi terroristiraukat, eikö kukaan ajattele terroristeja?

Sun ei kannata muuten mennä tuonne Löylyhuoneen lähi-itä -konflikti -ketjuun, missä tämä tapaus on aiheuttanut paljon Hokijonen viestiä railakkaampaa ilakointia ja leikinlaskua samasta asiasta.
Siis jamppa tulee mille naurat juuri nyt ketjuun hekottelemaan kun ihmisiä kuolee. Kaikki varmaan sit teroja, ei sivullisia uhreja.
Hauskaa tietenkin.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YLE:n uutiset, ja vanhojen metsien suojelu. Siinä nuori metsäinventoija (nainen) kertoi työstään, (mittailee lahopuita jne. selvittääkseen, onko metsä riittävän vanhaa suojeltavaksi tjsp.). Sitten näytettiin naisen kävelyä metsässä, eli muutaman hetken oli lähikuvaa naisen perseestä, joka kieltämättä oli aika hyvä. :)
(En siis naura ko. naiselle, vaan YLE:n hölmöilylle, miten ovat tuollaisen töhöilyn päästäneet leikkurista läpi.)
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ähtärille.

Juuri tätä olin tulossa itse laittaan tänne. Pyry ja Lumi lähtee Kiinaan. Vittu että tuli kalliiksi leikiksi kaupungille... Valitettavasti.

Veikkaan, että ne muutama, jotka pandoja kunnolla vastusti juhlii nyt kuin Jukka Tammi 95... Heidäthän tosin lähes mestattiin kun olivat pandoja vastaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan tuo nyt tavallaan "jossain määrin" harvinainen levy, mutta silti uskallan sanoa, että tuossa on kolmas numero liikaa yhdestä promo-singlestä. Kaikkea sitä...
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tuo nyt tavallaan "jossain määrin" harvinainen levy, mutta silti uskallan sanoa, että tuossa on kolmas numero liikaa yhdestä promo-singlestä. Kaikkea sitä...
Ajankohtainen levytys.

 
Postin nimi muuttuu Postiksi

"Postin toimitusjohtaja Antti Jääskeläinen sanoo tiedotteessa, että nimenmuutoksen eteen on työskennelty pitkään. "
Kuulostaahan se tässä hauskalta, mutta paljonhan tuo varmasti työtä vaatii. Kaikki materiaalit, jakeluautot, noutopisteet ja moni muu asia pitää päivittää uuteen ilmeeseen. Ei tuo kaikki tapahdu vain sormia napsauttamalla. Varsinkin kun asiakkaat ovat tottuneet vanhaan brändiin, niin sekin pitää prosessissa huomioida.

Tarkoitushakuinenhan tuo otsikko oli, kun Postin tytäryhtiöt ovat Ruotsissa ja Baltiassa toimineet eri nimen alla tähän asti.
 
Haluaisin kyllä edes nähdä sellaiset viinerit, joilla asioista päättävät aikoinaan saatiin olemaan sitä mieltä, että on hyvä idea vaihtaa Postin nimeksi Itella. Siis mikä? Mitä? Miksi? Kuka? Miten?
Siis Postihan muutti nimeään sen takia, että tähtäsi kansainvälisille markkinoille. Kun kaikissa muissakin maissa on oma postilaitoiksensa (PostNord, PostNL, Deutche Post jne...), niin onhan siinä todella suuri riski, että markkinoilla ei pysty erottautumaan. Itella on ainakin nimenä erilainen, mutta aika pitkälti reisille tuokin projekti meni.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Haluaisin kyllä edes nähdä sellaiset viinerit, joilla asioista päättävät aikoinaan saatiin olemaan sitä mieltä, että on hyvä idea vaihtaa Postin nimeksi Itella. Siis mikä? Mitä? Miksi? Kuka? Miten?
Itellahan oli kansainvälisiä toimintoja ja b2b -hommia varten. Todella surkea nimi. Itse olen pohtinut, että olisiko se tullut postitella -sanasta.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United

Liiallisesta etätyöstä on tulossa suomalaisille yrityksille ongelma, johon pitäisi puuttua.

Tätä mieltä on kiinteistöyhtiö Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthal.
Jännä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho


Jännä.

Hah, piti myös laittaa tämä tänne. 2022 tilikaudella 66 miljoonaa turskaa, niin pakko se on kaikki keinot kokeilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös