Ähtärille.
Ajankohtainen levytys.Onhan tuo nyt tavallaan "jossain määrin" harvinainen levy, mutta silti uskallan sanoa, että tuossa on kolmas numero liikaa yhdestä promo-singlestä. Kaikkea sitä...
Apulanta - PVC-unelmia (single)
Apulanta - PVC-unelmia (single) huutokaupataan aloitushinnalla 465 € paikkakunnalla KLAUKKALA. Huuda tästä!www.huuto.net
Kuulostaahan se tässä hauskalta, mutta paljonhan tuo varmasti työtä vaatii. Kaikki materiaalit, jakeluautot, noutopisteet ja moni muu asia pitää päivittää uuteen ilmeeseen. Ei tuo kaikki tapahdu vain sormia napsauttamalla. Varsinkin kun asiakkaat ovat tottuneet vanhaan brändiin, niin sekin pitää prosessissa huomioida.Postin nimi muuttuu Postiksi
"Postin toimitusjohtaja Antti Jääskeläinen sanoo tiedotteessa, että nimenmuutoksen eteen on työskennelty pitkään. "
Siis Postihan muutti nimeään sen takia, että tähtäsi kansainvälisille markkinoille. Kun kaikissa muissakin maissa on oma postilaitoiksensa (PostNord, PostNL, Deutche Post jne...), niin onhan siinä todella suuri riski, että markkinoilla ei pysty erottautumaan. Itella on ainakin nimenä erilainen, mutta aika pitkälti reisille tuokin projekti meni.Haluaisin kyllä edes nähdä sellaiset viinerit, joilla asioista päättävät aikoinaan saatiin olemaan sitä mieltä, että on hyvä idea vaihtaa Postin nimeksi Itella. Siis mikä? Mitä? Miksi? Kuka? Miten?
Itellahan oli kansainvälisiä toimintoja ja b2b -hommia varten. Todella surkea nimi. Itse olen pohtinut, että olisiko se tullut postitella -sanasta.Haluaisin kyllä edes nähdä sellaiset viinerit, joilla asioista päättävät aikoinaan saatiin olemaan sitä mieltä, että on hyvä idea vaihtaa Postin nimeksi Itella. Siis mikä? Mitä? Miksi? Kuka? Miten?
Jännä.Liiallisesta etätyöstä on tulossa suomalaisille yrityksille ongelma, johon pitäisi puuttua.
Tätä mieltä on kiinteistöyhtiö Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthal.
Vähemmän tarvetta toimitiloille niin kiinteistöyhtiön toimitusjohtajaa huolettaa.Työelämä | Yritysjohtaja vaatii suomalaisia takaisin toimistolle – etätyöt uhkaavat jo Suomen taloutta
Yritysjohtajien mielestä Suomessa tehdään liikaa etätöitä, ja sille halutaan nyt loppu. Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthalin mukaan etätyö heikentää muun muassa yritysten innovointikykyä.www.hs.fi
Jännä.
Työelämä | Yritysjohtaja vaatii suomalaisia takaisin toimistolle – etätyöt uhkaavat jo Suomen taloutta
Yritysjohtajien mielestä Suomessa tehdään liikaa etätöitä, ja sille halutaan nyt loppu. Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthalin mukaan etätyö heikentää muun muassa yritysten innovointikykyä.www.hs.fi
Jännä.
Tarkensiko, että millä perusteella olit ilkeä? Mietin että kestikö valojen päälle laittaminen liian kauan tms.Nuorempi tytär alkaa oppimaan naisten tavoille. Kannoin sylissä käymään vessassa pissalla, niin hoki itkien silmät kiinni pytyllä istuessa, että laita isi valot.
No kun aikansa pyysi, minä laitoin valot vessaan.
Tämän jälkeen neiti toteaa, että olipas isi ilkeä. :D
Naiset. Ei voi miellyttää edes kolmevuotiasta.
Tarkensiko, että millä perusteella olit ilkeä? Mietin että kestikö valojen päälle laittaminen liian kauan tms.
Säädettävä kirkkaus pitää valoon saada ihan selvästi. Isin vika, kun ei ole jo.Joo, siis sanoi että kun on liian kirkasta. :D olisi pitänyt kirjoittaa tuohon.
Säädettävä kirkkaus pitää valoon saada ihan selvästi. Isin vika, kun ei ole jo.
Aina löytyy, kunnes teet kaiken täydellisesti ja luet ajatuksia. Oma vika, jos et pysty siihen.Veikkaan että löytyy silti jokin valitus. Taidan laittaa huomiseksi jonkun discovalon vessaan.
Aina löytyy, kunnes teet kaiken täydellisesti ja luet ajatuksia. Oma vika, jos et pysty siihen.
Isäni sanontoja oli aikoinaan "suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä". Hän sai siis 3 tytärtä ennen broidia ja minua. Lankomiehensä 3 tyttären kera toki komppasi sanontaa.Jep, miks menin tekemään vaan tyttölapsia...ei toiminut alakerran aivot maalintekopaikassa.
Siis isäsihän on täysin oikeassa.Isäni sanontoja oli aikoinaan "suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä". Hän sai siis 3 tytärtä ennen broidia ja minua. Lankomiehensä 3 tyttären kera toki komppasi sanontaa.
Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin joka tapauksessa.Jep, miks menin tekemään vaan tyttölapsia...ei toiminut alakerran aivot maalintekopaikassa.
Justiinsa kalenterista tsekkasin, että oma tytär on tulossa meille vanhuksille viikonlopuksi kuuden viikon päästä. Pitkä aika vielä, mutta tuntuu silti jo mukavata ajatella, että silloin sitä taas nähdään!Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin jokatapauksessa.