madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Tarkensiko, että millä perusteella olit ilkeä? Mietin että kestikö valojen päälle laittaminen liian kauan tms.
Joo, siis sanoi että kun on liian kirkasta. :D olisi pitänyt kirjoittaa tuohon.
Tarkensiko, että millä perusteella olit ilkeä? Mietin että kestikö valojen päälle laittaminen liian kauan tms.
Säädettävä kirkkaus pitää valoon saada ihan selvästi. Isin vika, kun ei ole jo.Joo, siis sanoi että kun on liian kirkasta. :D olisi pitänyt kirjoittaa tuohon.
Säädettävä kirkkaus pitää valoon saada ihan selvästi. Isin vika, kun ei ole jo.
Aina löytyy, kunnes teet kaiken täydellisesti ja luet ajatuksia. Oma vika, jos et pysty siihen.Veikkaan että löytyy silti jokin valitus. Taidan laittaa huomiseksi jonkun discovalon vessaan.
Aina löytyy, kunnes teet kaiken täydellisesti ja luet ajatuksia. Oma vika, jos et pysty siihen.
Isäni sanontoja oli aikoinaan "suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä". Hän sai siis 3 tytärtä ennen broidia ja minua. Lankomiehensä 3 tyttären kera toki komppasi sanontaa.Jep, miks menin tekemään vaan tyttölapsia...ei toiminut alakerran aivot maalintekopaikassa.
Siis isäsihän on täysin oikeassa.Isäni sanontoja oli aikoinaan "suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä". Hän sai siis 3 tytärtä ennen broidia ja minua. Lankomiehensä 3 tyttären kera toki komppasi sanontaa.
Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin joka tapauksessa.Jep, miks menin tekemään vaan tyttölapsia...ei toiminut alakerran aivot maalintekopaikassa.
Justiinsa kalenterista tsekkasin, että oma tytär on tulossa meille vanhuksille viikonlopuksi kuuden viikon päästä. Pitkä aika vielä, mutta tuntuu silti jo mukavata ajatella, että silloin sitä taas nähdään!Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin jokatapauksessa.
Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin joka tapauksessa.
Jos jokin asia on varma, niin se, että vitsailen asialla kuin asialla. :D
Niin vakavaa asiaa tässä maailmassa ei ole, mistä ei voisi vitsailla. Kaikelle on toki aikansa ja paikkansa, mutta kaikesta voi vitsailla. ;-)
Niinpä. Siksi asiaa alleviivasinkin, kun tiedän, että lapset ovat vanhemmilleen rakkaita sukupuolestaan riippumatta.Jos jokin asia on varma, niin se, että vitsailen asialla kuin asialla. :D
Niin vakavaa asiaa tässä maailmassa ei ole, mistä ei voisi vitsailla. Kaikelle on toki aikansa ja paikkansa, mutta kaikesta voi vitsailla. ;-)
-
Kaukana onneksi ovat menneiden aikojen aikojen ajattelu ”Tyttö tuli, tyhjä tuli”.
Kaikki @madeOFspade tytöt on varmaan nimeltään Unelma Sirpa-Leena.
Jos olisit halunnut tyttölapsia, ja olisikin tullut poikia, niiden nimet voisi olla Vihtori Matti ja Unto Matti.Ei oo ku kaks, eka on Huti ja toka on Kuti.
Jos olisit halunnut tyttölapsia, ja olisikin tullut poikia, niiden nimet voisi olla Vihtori Matti ja Unto Matti.
Aina kun tulee Satakunnassa käytyä, on tärkeimpiä juttuja tekstaripalstan luku Satkarista. Ai että, välillä on niin helmiä.SK:ssa naurattaa, väsynyt kun olen, yleisönosaston tekstaripalstalla pettynyt kommentti.
”Voisko joku baarimikko kertoa miksi Porissa ei saa valkovenäläiseen vodkaa, vaikka se sinne kuuluu? 9 euroa tai yli maksaa maito ja se teelusikallinen likööriä siellä!”.
Jos olisin saanut kaksi tyttöä, nimiksi olisi tullut Ellen Anna ja Aina Impi.Ei oo ku kaks, eka on Huti ja toka on Kuti.
Juuri näin,Ammattimiehet tekevät poikia.
Erikoismiehet tekevät tyttäriä.
Sekatyömiehet tekevät sitten molempia.