Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 427 154
  • 50 884

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jep, miks menin tekemään vaan tyttölapsia...ei toiminut alakerran aivot maalintekopaikassa.
Isäni sanontoja oli aikoinaan "suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä". Hän sai siis 3 tytärtä ennen broidia ja minua. Lankomiehensä 3 tyttären kera toki komppasi sanontaa.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin jokatapauksessa.
Justiinsa kalenterista tsekkasin, että oma tytär on tulossa meille vanhuksille viikonlopuksi kuuden viikon päästä. Pitkä aika vielä, mutta tuntuu silti jo mukavata ajatella, että silloin sitä taas nähdään!

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Ammattimiehet tekevät poikia.
Erikoismiehet tekevät tyttäriä.
Sekatyömiehet tekevät sitten molempia.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä kuule vitsaile vakavalla asialla. Olen varma, että rakastat noita tyttäriäsi enemmän kuin mitään muuta. Eli teit sellaisen elämäsi tärkeimmän maalin joka tapauksessa.

Jos jokin asia on varma, niin se, että vitsailen asialla kuin asialla. :D

Niin vakavaa asiaa tässä maailmassa ei ole, mistä ei voisi vitsailla. Kaikelle on toki aikansa ja paikkansa, mutta kaikesta voi vitsailla. ;-)

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Tää on aika hauska.

Liitteet

• Screenshot_2024-09-27-09-38-53-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-09-27-09-38-53-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    282 KB · kertaa luettu: 215

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos jokin asia on varma, niin se, että vitsailen asialla kuin asialla. :D

Niin vakavaa asiaa tässä maailmassa ei ole, mistä ei voisi vitsailla. Kaikelle on toki aikansa ja paikkansa, mutta kaikesta voi vitsailla. ;-)
Niinpä. Siksi asiaa alleviivasinkin, kun tiedän, että lapset ovat vanhemmilleen rakkaita sukupuolestaan riippumatta.

Kaukana onneksi on menneiden aikojen ajattelu ”Tyttö syntyi, tyhjä syntyi”.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-

Kaukana onneksi ovat menneiden aikojen aikojen ajattelu ”Tyttö tuli, tyhjä tuli”.

Kyl mää ainakin oon sanonu, et jos tytöt perii ulkonäön äidiltä ja aivot isältä, niihin kannattaa panostaa. Jos menee toisinpäin, voi heittää Kokemäenjokeen :D

Kyllä tässä on oppinut arvostamaan sitä, että ovat terveitä ja omia yksilöitä. Nuorempi letkauttelee unissaankin niin hyviä juttuja, että saa nauraa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SK:ssa naurattaa, väsynyt kun olen, yleisönosaston tekstaripalstalla pettynyt kommentti.

”Voisko joku baarimikko kertoa miksi Porissa ei saa valkovenäläiseen vodkaa, vaikka se sinne kuuluu? 9 euroa tai yli maksaa maito ja se teelusikallinen likööriä siellä!”.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki @madeOFspade tytöt on varmaan nimeltään Unelma Sirpa-Leena.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
SK:ssa naurattaa, väsynyt kun olen, yleisönosaston tekstaripalstalla pettynyt kommentti.

”Voisko joku baarimikko kertoa miksi Porissa ei saa valkovenäläiseen vodkaa, vaikka se sinne kuuluu? 9 euroa tai yli maksaa maito ja se teelusikallinen likööriä siellä!”.
Aina kun tulee Satakunnassa käytyä, on tärkeimpiä juttuja tekstaripalstan luku Satkarista. Ai että, välillä on niin helmiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy