Mille naurat juuri nyt?

  • 13 375 696
  • 50 737
Haluaisin kyllä edes nähdä sellaiset viinerit, joilla asioista päättävät aikoinaan saatiin olemaan sitä mieltä, että on hyvä idea vaihtaa Postin nimeksi Itella. Siis mikä? Mitä? Miksi? Kuka? Miten?
Siis Postihan muutti nimeään sen takia, että tähtäsi kansainvälisille markkinoille. Kun kaikissa muissakin maissa on oma postilaitoiksensa (PostNord, PostNL, Deutche Post jne...), niin onhan siinä todella suuri riski, että markkinoilla ei pysty erottautumaan. Itella on ainakin nimenä erilainen, mutta aika pitkälti reisille tuokin projekti meni.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Haluaisin kyllä edes nähdä sellaiset viinerit, joilla asioista päättävät aikoinaan saatiin olemaan sitä mieltä, että on hyvä idea vaihtaa Postin nimeksi Itella. Siis mikä? Mitä? Miksi? Kuka? Miten?
Itellahan oli kansainvälisiä toimintoja ja b2b -hommia varten. Todella surkea nimi. Itse olen pohtinut, että olisiko se tullut postitella -sanasta.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United

Liiallisesta etätyöstä on tulossa suomalaisille yrityksille ongelma, johon pitäisi puuttua.

Tätä mieltä on kiinteistöyhtiö Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthal.
Jännä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai hitto, naurattaa tämä Retrojengi-kiertueen peruuntumisesta syntynyt riita. Frederik haukkuu Dannya hampaattomaksi raukkikseksi.
 
Suosikkijoukkue
HPK


Jännä.

Hah, piti myös laittaa tämä tänne. 2022 tilikaudella 66 miljoonaa turskaa, niin pakko se on kaikki keinot kokeilla.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nuorempi tytär alkaa oppimaan naisten tavoille. Kannoin sylissä käymään vessassa pissalla, niin hoki itkien silmät kiinni pytyllä istuessa, että laita isi valot.

No kun aikansa pyysi, minä laitoin valot vessaan.

Tämän jälkeen neiti toteaa, että olipas isi ilkeä. :D

Naiset. Ei voi miellyttää edes kolmevuotiasta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nuorempi tytär alkaa oppimaan naisten tavoille. Kannoin sylissä käymään vessassa pissalla, niin hoki itkien silmät kiinni pytyllä istuessa, että laita isi valot.

No kun aikansa pyysi, minä laitoin valot vessaan.

Tämän jälkeen neiti toteaa, että olipas isi ilkeä. :D

Naiset. Ei voi miellyttää edes kolmevuotiasta.
Tarkensiko, että millä perusteella olit ilkeä? Mietin että kestikö valojen päälle laittaminen liian kauan tms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös