Mille naurat juuri nyt?

  • 13 382 283
  • 50 762
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Aika hyvin osuu nuo otsikot yhteen.
 

Liitteet

  • IMG_5565.jpeg
    IMG_5565.jpeg
    1,6 MB · kertaa luettu: 303

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olin eilen paikallisessa dinerissa buffetlounaalla ja kun sää oli miellyttävä, menin ruokineni terassille. Täyttävän aterian päälle hain vielä pari pannukakun palaa jälkiruoaksi, mutta sillä välin henkilökunta oli ehtinyt siivota lautaseni ja aterimeni pois. Joten laskin pannarilautasen pöydälle ja suunnistin takaisin sisään hakemaan uudet aterimet, ja takaisin terassille tullessani kuulin valtavan lokkien rääkynnän ja huomasin pannarien kadonneen, vain nokare kermavaahtoa nökötti lautasella. Montaa sekuntia en ehtinyt olla poissa terassilta, kun pannarit olivat jo kadonneet parempiin suihin. Täytyy jatkossa muistaa vahtia appeita tarkemmin.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kiitos Disney tuosta Acolyte-jätteestä... Se on tuonut paljon hyvää viihdettä elämään...
Power on 1, power of 2, power of mannyyyyyyyyyyyy...

 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tämä meemi on kierrätetty ties kuinka monta kertaa, mutta nyt osui kunnolla.

Tägätään tähän nyt myös @Roger Moore.
Minua ei kyllä moinen naarata. Päinvastoin nauraisin niille jotka tosiaan toimisivat noin. Ite kun tuossa tilanteessa tekisin kyllä kaikki osaamani temput ja kokeilisin kaikkea mitä en osaa. Sen verran on aikaa päässyt kertymään kun oon viimeksi päässyt.
Kalevan kisoista koittanut nyt josko ees jonku karvan näkisi kun sänkeä kuulema ainakin ollut tarjolla joskus aiemmin, mutta pitäis varmaan päivittää ruutu tai käydä Puuilosta kiikarit.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Em-kisojen liveseurannan ketjunootille.
 

mackblom

Jäsen

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän se vähän pistää hymyilyttämään, kun ManUn ketjussa on kerrottu ETH:n jatkosopimuksesta ja Mikko tulee tuulettamaan, että kuinka mahtava uutinen tämä jatko on. Haistan ironiaa Mikon viestissä ;D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kyllähän se vähän pistää hymyilyttämään, kun ManUn ketjussa on kerrottu ETH:n jatkosopimuksesta ja Mikko tulee tuulettamaan, että kuinka mahtava uutinen tämä jatko on. Haistan ironiaa Mikon viestissä ;D

Ei kyllä mä ja 18:sta muun Valioliigaseuran kannattajat ollaan tuosta iloisia.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tietyn laidan myllytys YLEä vastaan. Ja sitten sama laita julistaa, että miten he ovat järki-ihmisiä ja ei ollenkaan tunteiden vietävissä. Ironia on aika vahvasti läsnä monessa muussakin pölhölaidan myllytyksissä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pekka Jormakkaa käsittelevän topikin nimeämisestä aiheutuneelle pikku kalabaliikille.

Itse olen hörähdellyt tuon Pekka Jormakka-ketjun (tämä se nimi siis oli ainakin tätä viestiä kirjoittaessa, ehkä) viesteille huolella.. Enkä siis negatiivisessa mielessä, vaan nimenomaan hyväksyvästi nyökkäillen ja naurahdellen.

Minä odotan nyt moderaattoreilta saman linjan pitämistä ihan kaikissa osioissa, koskien kaikkia ketjuja. On siinä hommaa, mutta itsepähän halusivat linjan tällaiseksi vetää.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olympiakomitea julkisti lopullisen olympiajoukkueen maanantaina ja mukana on Ilonen Mononen.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös