Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 427 913
  • 50 885

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Em-kisojen liveseurannan ketjunootille.

mackblom

Jäsen

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän se vähän pistää hymyilyttämään, kun ManUn ketjussa on kerrottu ETH:n jatkosopimuksesta ja Mikko tulee tuulettamaan, että kuinka mahtava uutinen tämä jatko on. Haistan ironiaa Mikon viestissä ;D

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tietyn laidan myllytys YLEä vastaan. Ja sitten sama laita julistaa, että miten he ovat järki-ihmisiä ja ei ollenkaan tunteiden vietävissä. Ironia on aika vahvasti läsnä monessa muussakin pölhölaidan myllytyksissä.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pekka Jormakkaa käsittelevän topikin nimeämisestä aiheutuneelle pikku kalabaliikille.

Itse olen hörähdellyt tuon Pekka Jormakka-ketjun (tämä se nimi siis oli ainakin tätä viestiä kirjoittaessa, ehkä) viesteille huolella.. Enkä siis negatiivisessa mielessä, vaan nimenomaan hyväksyvästi nyökkäillen ja naurahdellen.

Minä odotan nyt moderaattoreilta saman linjan pitämistä ihan kaikissa osioissa, koskien kaikkia ketjuja. On siinä hommaa, mutta itsepähän halusivat linjan tällaiseksi vetää.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olympiakomitea julkisti lopullisen olympiajoukkueen maanantaina ja mukana on Ilonen Mononen.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lapin Kansassa olleelle Fingerporille, voi olla vanha juttu, mutta nyt törmäsin ekaa kertaa siihen.

Liitteet

• Screenshot_20240713_173809_Lapin Kansa~2.jpg
    Screenshot_20240713_173809_Lapin Kansa~2.jpg
    120 KB · kertaa luettu: 352

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Bond-ketjulle :D

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Bond-ketjulle :D
Mä nauran lähinnä vahingonilosta. On ylipäänsä humoristista että aikuiset miehet pitää liveseurantaa samoista elokuvista jotka ovat katsoneet varmaan vähintään kymmeniä kertoja. Ihan oikein että tämä "liveseuranta" siirrettiin kierrätyskeskukseen. Tänne saa spämmäillä niin paljon kuin sielu sietää.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä nauran lähinnä vahingonilosta. On ylipäänsä humoristista että aikuiset miehet pitää liveseurantaa samoista elokuvista jotka ovat katsoneet varmaan vähintään kymmeniä kertoja. Ihan oikein että tämä "liveseuranta" siirrettiin kierrätyskeskukseen. Tänne saa spämmäillä niin paljon kuin sielu sietää.
Tästä hyvästä sulle ;)

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy