Mille naurat juuri nyt?

  • 13 199 513
  • 50 363

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto Schwarzenegger hyökkäsi kimppuun. Terminaattori. Rambo ja Rocky myös. Stallone. Van Damme ja Chuck Norris. Kaikki tuli samaan aikaan eri suunnista. Krokotiilimies meinasi syöttää mut krokotiileille ja Tarzan leijonille. Sitten tuli American Ninja. Pieksin ne kaikki. Päävastustaja oli Karate Kid ja rampana vielä. No ajattelin juosta leuka edellä päin ja tönäistä kumoon, mutta hitto se vetikin kurkipotkun siihen. No etuhammas lähti irti. Voi tähän olla vaihtoehtoinenkin tarina, mutta mennään tolla.

Kauanko te muuten ruukaatte pitää uusia just rakennettuja hampaita suussa? Mä kaks päivää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kauanko te muuten ruukaatte pitää uusia just rakennettuja hampaita suussa? Mä kaks päivää.
Riippuu aika paljon siitä onko sulla tekarit, vai oletko juonut jonkun pirkat ja edellämainittu Karate Kid eli Kontulan Kyllikki on palkattu hankkimaan ne takaisin?

Toisaalta en usko ensimmäiseen, sillä tekohammasmies voittaa Karate Kidin supervoimillaan kerta kerrasta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Olen kuukauden verran Urheilucastin jaksoissa jäljessä, niin tuli kuunneltua pari jaksoa putkeen eilen. Ihmettelin vaan, että mitenkäs tuo Urheilujätkä-intro kuulostaa paljon rivakammalta kuin aiemmin, ja että Seppäsen normaalistikin nopea puhetapa oli melkeinpä konekiväärimäistä papatusta. Ihan kun olisi meinannut tulla lankoja pitkin koko episodin ajan. Äsken tuli huomattua, että toistonopeus oli syystä tai toisesta muuttunut normaalista muotoon 1.25x. Ei ollutkaan Esko vetänyt kokkeliövereitä, vaan oli kuuntelijassa vika.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK



Vaikka itsekin nautin anglismeilla leikkimisestä, tälle klassikolle tulee edelleen hymähdeltyä. Muutama viikko Losissa teki Sarasta amerikkalaisen.

Once you're in there's never going to.. like the way back. -Sara Chafak

Tuollaista mongerrusta kuulee nykyään todella usein erityisesti itseäni nuoremman sukupolven suusta ja vaikka se edelleenkin särähtää korvaan, on siihen jotenkin tottunut. Itse en tuollaiseen puheeseen juurikaan taivu.

Joskus aikoinaan teini-iässä tuli tunnettua suunnilleen vuoden tai pari itseäni vanhempi suomenruotsalainen tyttö, joka sotki iloisesti suomea, stadin slangia ja ruotsia sekaisin ihan tavallisessa keskustelussa. Koska itse asustin noihin aikoihin Hyrylässä, jossa harvempi ikäiseni nuori puhui ruotsia, kuulosti tuon tytön puhe hyvinkin eksoottiselta omaan korvaani.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuonna 2023 Chafakin tyyli ei toden totta ole harvinainen. Sikäli mielenkiintoista, kun kyllähän englannin kielellä on ollut mm. populaarikulttuurin myötä ollut selvä vaikutus suomeen jo vuosikymmeniä, mutta kohti miltei filippiiniläisten puhekieltä näytämme olevan menossa. Silloin tällöin kuulen esimerkiksi teinityttöporukoiden vaihtavan jatkuvasti suomen (ihan aksentittoman, ettei kyse ole heikosta suomen kielen taidosta) ja englanin välillä. Vaikka itse olen jo kolmekymppinen, omaankin puheeseen englanninkielisiä ilmauksia on hiipinyt jatkuvasti.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Nainen joka haluaa, että mies elättää hänet ja toisen miehen lapsen - ja samalla kohtelee tasa-arvoisesti. Onnea etsintään!
Emansipaatio muuttaa muotoaan ja poimii toiveisiin itseä miellyttävimmät asiat.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
12 days of elves. Vedet valuu silmistä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Rakopurkaus Grindavikissä.

Onhan tuo nyt vähän pervo.

Pahoittelut mikäli keskenkasvuinen huumorintajuni aiheutti pahennusta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kovan viikon illassa eilen Joonas Nordman vieraana. Hänen Aaltola ja Hjallis imitaatiot naurattaa vielä aamullakin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Valitettavasti vahingonilo on joskus paras ilo.
Naurattaa ne 280 suomalaista turistia, jotka viettivät joulunalusajan Meksikon Cancunissa, ja joiden piti palata jouluksi Suomeen 22.12. lennolla.
No, lento peruuntui, ja uusi yritys huomenna 25.12.
Saas nähdä löytyykö Cancunin hotelleista lanttulooraa, kinkkua ja riisipuuroa joulunviettoa kotoistamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsinkiläinen K-Citymarket muutti joulusuklaiden alennusmyyntiään – "Ihmiset raivona"

Siellä on joulu ja elämä pilalla joillakin, kun ei tulleetkin suklaat tarjoukseen vielä aattopäivänä, vaan vasta joulun jälkeen.
On 40 vuoden perinnekin nyt piloilla ja mitä vielä.

Olisinpa päässyt paikalle nauramaan niille sankareille, jotka ovat kassalla vasta tajunneet, että nämähän onkin normaalihintaisia, kun silmät sokeana lapattu kärryt täyteen HALPAA suklaata.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Helsinkiläinen K-Citymarket muutti joulusuklaiden alennusmyyntiään – "Ihmiset raivona"

Siellä on joulu ja elämä pilalla joillakin, kun ei tulleetkin suklaat tarjoukseen vielä aattopäivänä, vaan vasta joulun jälkeen.
On 40 vuoden perinnekin nyt piloilla ja mitä vielä.

Olisinpa päässyt paikalle nauramaan niille sankareille, jotka ovat kassalla vasta tajunneet, että nämähän onkin normaalihintaisia, kun silmät sokeana lapattu kärryt täyteen HALPAA suklaata.
Nyt pitäisi hallituksen puuttua tähän, eduskunta koolle välittömästi. Mummot on suunniltaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös