Mille naurat juuri nyt?

  • 13 199 448
  • 50 363

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Metallicalta tuli sähköpostia:

Get Papa Het's Signature Strings

En tiedä haluanko välttämättä James Hetfieldin nimikkostringejä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Poliisiopisto kolmosessa kuusnepa poliisin dispatchin tjsp tiloissa.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Keltinmäen Salen arvostelulle Google Mapsissa:

5 tähteä

"Korona saisi jo väistyä, että voisi mennä kirkkoon. Tämä on kotikirkkoni; siellä on kuoro ja viikon kohokohta, messu. Sen jälkeen kirkkokahvit. Ilman tätä sunnuntai ei ole sunnuntai."
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämäkin keissi näköjään jatkuu.

– Mä sanoin, että en missään nimessä. Että en. Mä oon näyttelijä. Mä oon yhteiskunnallinen vaikuttaja. En mä voi esiintyä kalsarit jalassa missään laajassa kampanjassa. Että siinä on aina se riski, että nää kalsarikuvat jää jonnekin elämään ja lähtee leviämään. Ja varsinkin kansainväliselle uralle sillä voi olla merkittävästi negatiivisia vaikutuksia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämäkin keissi näköjään jatkuu.

– Mä sanoin, että en missään nimessä. Että en. Mä oon näyttelijä. Mä oon yhteiskunnallinen vaikuttaja. En mä voi esiintyä kalsarit jalassa missään laajassa kampanjassa. Että siinä on aina se riski, että nää kalsarikuvat jää jonnekin elämään ja lähtee leviämään. Ja varsinkin kansainväliselle uralle sillä voi olla merkittävästi negatiivisia vaikutuksia.
Eikös Pääkkönen ole esiintynyt todella monessa elokuvassa ja sarjassa kalsareillaan ennen tuota "kohua"? Miten ne ovat vaikuttaneet hänen uraansa? Ja miten ne eroavat noista mainoksista?
Vähän haiskahtaa siltä, että neste on kilahtanut hänellä päähän, kun menee tuollaista hölisemään eri oikeusasteissa. Kala-asioista ja kalastuksesta hän kyllä tietää paljon ja on ilmeisen hyvää työtä tehnyt päästyään vaikuttamaan esimerkiksi jokien ennallistamiseen, mutta tässä asiassa hän on tehnyt itsestään lievästi sanottuna pellen.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Eikös Pääkkönen ole esiintynyt todella monessa elokuvassa ja sarjassa kalsareillaan ennen tuota "kohua"? Miten ne ovat vaikuttaneet hänen uraansa? Ja miten ne eroavat noista mainoksista?
Vähän haiskahtaa siltä, että neste on kilahtanut hänellä päähän, kun menee tuollaista hölisemään eri oikeusasteissa. Kala-asioista ja kalastuksesta hän kyllä tietää paljon ja on ilmeisen hyvää työtä tehnyt päästyään vaikuttamaan esimerkiksi jokien ennallistamiseen, mutta tässä asiassa hän on tehnyt itsestään lievästi sanottuna pellen.
Lupa, sopimus...
Jos olet ollut jossain leffassa kalsarit jalassa niin sitä saa käyttää ihan missä vain?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nauran tapahtumaslangin ABC:lle, hienoja sanoja ja määritelmiä.
Humppamutteri, lihademppaus, läskilimitteri, Popedaroudaus, Roudarin Long Iceland Ice Tea, Torimummo, Kebabletku, Metsäpalosimulaattori...

"Sivari Sivuleikkurit, tarvitaan nippareiden (=nippusiteiden) kanssa puljatessa"
Se on pkele piittarit!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Arto Bryggare kommentoi poikien ja tyttöjen välisiä eroja.

”– Jätkät hyötyvät esimerkiksi heittolajeissa siitä, että he ovat todennäköisesti heittäneet kiviä enemmän kuin tytöt. Sitä kautta pallo lentää pidemmälle.”

Tuli mieleen oma lapsuus. Veljeni olivat hyviä ja tarkkoja heittäjiä. Minä en niinkään. Toinen veli heitti joskus kaukaa minua kivellä päähän. Minä heitin veljeä joskus toisella kertaa kivellä päähän. Tarkoitukseni oli vain uhkailla, että heitän, mutta kivi lipsahti kädestä. Verta tuli, mutta ei onneksi isompaa vahinkoa. Toki sain äidiltä pahemmat haukut kuin koskaan elämäni aikana.
 

axe

Jäsen
Hallitus haluaa lisää poliiseja. Tällä hetkellä poliisikoulussa on 400 aloituspaikkaa vuodessa, mutta ongelma on se, että kymmenen viime vuoden aikana aloituspaikkoja ei ole saatu täytettyä kuin yhden kerran, sopivia hakijoita ei siis vain ole riittänyt. Suomen viisaimmat on nyt miettineet ratkaisua saada lisää poliiseja ja ratkaisuksi keksittiin lisätä aloituspaikkojen määrää 25 prosentilla.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"Reutersin mukaan pahoinpitelyn uhri Nikita Zhuravel on tehnyt asiasta valituksen Venäjän ihmisoikeusvaltuutetulle, joka on kertonut siirtäneensä asian eteenpäin Tshetshenian ihmisoikeusvaltuutetulle."
Näitä tyyppejä ei burnout uhkaa, ellei toimisto syty tuleen huolimattoman tupakoinnin seurauksena.
 

axe

Jäsen
Mika Saukkonen veti eilen KooKoo-Tappara pelin alustuksessaan kahdesti viime kauden puolivälieristä, että Tappara meni jatkoon 4-0, mutta ei se nyt ihan niin selvää ollut pelillisesti kuin numerot näyttää, että kyllä KooKoollakin oli mahdollisuutensa. Voitot tosiaan 4-0, KooKoo teki neljässä pelissä kaksi maalia, ainoassa numerollisesti tiukassa jatkoajalle menneessäkin pelissä laukaukset oli 80-25 Tapparan eduksi. Minkähänlainen olisi ollut sellainen ihan selvä sarjavoitto?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mika Saukkonen veti eilen KooKoo-Tappara pelin alustuksessaan kahdesti viime kauden puolivälieristä, että Tappara meni jatkoon 4-0, mutta ei se nyt ihan niin selvää ollut pelillisesti kuin numerot näyttää, että kyllä KooKoollakin oli mahdollisuutensa. Voitot tosiaan 4-0, KooKoo teki neljässä pelissä kaksi maalia, ainoassa numerollisesti tiukassa jatkoajalle menneessäkin pelissä laukaukset oli 80-25 Tapparan eduksi. Minkähänlainen olisi ollut sellainen ihan selvä sarjavoitto?
Riittäisikö tämä ns. selväksi voitoksi?

Tappara - Lukko 18-2 (21.2.1982)

Ainakin ottelun jälkeen tilanne on ollut kaikkea muuta kuin selvä, kun vierasjoukkue on tarvinnut vähän rankemman herättelevän saunaillan ja eiköhän kotijoukkue ole ottanut muutaman voitonmaljan tuollaisen ryöpytyksen jälkeen?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
ParkkiPaten auton takalasissa olleessa mainoksessa houkuteltiin hakemaan töihin, jos merkityksellinen työ kiinnostaa.
Mieluiten menisin kunnalliseen pysäköinninvalvontaan töihin kuin ParkkiPatelle. Kyseisellä lafkalla kun on äärimmäisen huono maine, ei pelkästään kuluttajan kannalta vaan ihan työpaikkanakin.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nauran Intian dopingurheilijoille.

Delhin alueen mestaruuskisoissa kuohui tiistaina.
Maan antidopingtoimiston NADAn työntekijät saapuivat Jawaharlal Nehru -stadionille ennen miesten 100 metrin kilpailua. Finaaliin oli selviytynyt kahdeksan juoksijaa, mutta seitsemän jättäytyi pois vedoten lihaskramppeihin.

Dopingtestaajien ilmaannuttua noin 50 prosenttia koko kisojen osallistujista jättäytyi kilpailuista sivuun.
Useat voittajat eivät myöskään ilmaantuneet palkintojenjakoseremoniaan, koska olisivat muuten joutuneet testattavaksi.


 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
IS:n uutisotsikolle Iida Vainio täytti tasavuosia - kertoo päivityksessä henkisestä kasvusta. Taitaa kyseinen kasvu olla Iidalla edelleen aika vaiheessa. Juttua en todellakaan jaksa avata, enkä tiedä olisiko tuo enemmän itkeä vai nauraa-ketjun kamaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös