hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
5000 kausikorttia?Tälle kuvalle:
Hän jos tulee vapunpäivänä vastaan, niin siinä voi hieman kovemmassa laitamyötäisessä oleva juhlija erehtyä luulemaan "huulia" vappupalloiksi ja käydä kaupoille. Noh, pallot näemmä hieman alempanakin. En ymmärrä, että miksi on tuohon päätynyt, enkä myöskään lääkäreiden ja/ tai hoitohenkilökunnan etiikkaa moisissa operaatioissa. Mutta vapaa valinta, niinhän se on muotina sanoa vähän siitä sun tästä elämän kiemurasta.Tälle IL jutulle.
Sometähden huulitäytteet tuovat pakkeja miehiltä – Kuvat eivät ole herkille
Bulgarialaisnainen kertoo, miten muodonmuutos on vaikuttanut hänen elämäänsä.www.iltalehti.fi
Ei tarvi olla iso vika jos se on päässä. Kuvat ennen ja jälkeen.Tälle IL jutulle.
Sometähden huulitäytteet tuovat pakkeja miehiltä – Kuvat eivät ole herkille
Bulgarialaisnainen kertoo, miten muodonmuutos on vaikuttanut hänen elämäänsä.www.iltalehti.fi
Sieltähän niitä tarinoita olisi. Muualta niitä ei olekaan. Inttijuttuja siis. Paitsi ilmavalvontakurssilta Utista.Lähibaarissa osataan.
Mies tässä lähellä: Nyt on 23. päivä menossa. Kova putki siis. Armeija on käyty Vekaralla. Voi että sieltä olisi tarinoita.
Harkitsin hetken Vekaran takia keskusteluun liittymistä, koska sieltä olisi minultakin tarinoita, mutta en sittenkään.
Saakohan soittaa kirkonkelloja samaan hintaan?8€ rannekkeella kaikkiin laitteisiin...? Odotan kovasti tämän mainoskampanjaa.
Kolme hakijaa ei halunnut omaa nimeänsä julkisuuteen. He olivat Särkänniemen kaupallinen johtaja Tiina Mörttinen, Tampere-talon entinen liiketoimintapäällikkö Mika Nevalainen ja Mikko Syrjänen.
Eikös Pääkkönen ole esiintynyt todella monessa elokuvassa ja sarjassa kalsareillaan ennen tuota "kohua"? Miten ne ovat vaikuttaneet hänen uraansa? Ja miten ne eroavat noista mainoksista?Tämäkin keissi näköjään jatkuu.
– Mä sanoin, että en missään nimessä. Että en. Mä oon näyttelijä. Mä oon yhteiskunnallinen vaikuttaja. En mä voi esiintyä kalsarit jalassa missään laajassa kampanjassa. Että siinä on aina se riski, että nää kalsarikuvat jää jonnekin elämään ja lähtee leviämään. Ja varsinkin kansainväliselle uralle sillä voi olla merkittävästi negatiivisia vaikutuksia.”Sanoin, että en missään nimessä” – näin Jasper Pääkkönen valittaa kalsarikäräjien ratkaisusta
Näyttelijä Jasper Pääkkösen kalsarimainosriita jatkuu hovioikeudessa.www.is.fi
Lupa, sopimus...Eikös Pääkkönen ole esiintynyt todella monessa elokuvassa ja sarjassa kalsareillaan ennen tuota "kohua"? Miten ne ovat vaikuttaneet hänen uraansa? Ja miten ne eroavat noista mainoksista?
Vähän haiskahtaa siltä, että neste on kilahtanut hänellä päähän, kun menee tuollaista hölisemään eri oikeusasteissa. Kala-asioista ja kalastuksesta hän kyllä tietää paljon ja on ilmeisen hyvää työtä tehnyt päästyään vaikuttamaan esimerkiksi jokien ennallistamiseen, mutta tässä asiassa hän on tehnyt itsestään lievästi sanottuna pellen.
"Sivari Sivuleikkurit, tarvitaan nippareiden (=nippusiteiden) kanssa puljatessa"Nauran tapahtumaslangin ABC:lle, hienoja sanoja ja määritelmiä.
Humppamutteri, lihademppaus, läskilimitteri, Popedaroudaus, Roudarin Long Iceland Ice Tea, Torimummo, Kebabletku, Metsäpalosimulaattori...
Tapahtumaslangi: Humppamutteri, fiilismikki ja muut alan termit
Kebabletku, jönkkö, torimummo ja talon seppo – onko tapahtuma-alan slangi hallussa?www.avecmedia.fi
En ota vastuuta kolmannen osapuolen mahdollisista virheistä!"Sivari Sivuleikkurit, tarvitaan nippareiden (=nippusiteiden) kanssa puljatessa"
Se on pkele piittarit!!