Eikös Pääkkönen ole esiintynyt todella monessa elokuvassa ja sarjassa kalsareillaan ennen tuota "kohua"? Miten ne ovat vaikuttaneet hänen uraansa? Ja miten ne eroavat noista mainoksista?Tämäkin keissi näköjään jatkuu.
– Mä sanoin, että en missään nimessä. Että en. Mä oon näyttelijä. Mä oon yhteiskunnallinen vaikuttaja. En mä voi esiintyä kalsarit jalassa missään laajassa kampanjassa. Että siinä on aina se riski, että nää kalsarikuvat jää jonnekin elämään ja lähtee leviämään. Ja varsinkin kansainväliselle uralle sillä voi olla merkittävästi negatiivisia vaikutuksia.”Sanoin, että en missään nimessä” – näin Jasper Pääkkönen valittaa kalsarikäräjien ratkaisusta
Näyttelijä Jasper Pääkkösen kalsarimainosriita jatkuu hovioikeudessa.www.is.fi
Lupa, sopimus...Eikös Pääkkönen ole esiintynyt todella monessa elokuvassa ja sarjassa kalsareillaan ennen tuota "kohua"? Miten ne ovat vaikuttaneet hänen uraansa? Ja miten ne eroavat noista mainoksista?
Vähän haiskahtaa siltä, että neste on kilahtanut hänellä päähän, kun menee tuollaista hölisemään eri oikeusasteissa. Kala-asioista ja kalastuksesta hän kyllä tietää paljon ja on ilmeisen hyvää työtä tehnyt päästyään vaikuttamaan esimerkiksi jokien ennallistamiseen, mutta tässä asiassa hän on tehnyt itsestään lievästi sanottuna pellen.
"Sivari Sivuleikkurit, tarvitaan nippareiden (=nippusiteiden) kanssa puljatessa"Nauran tapahtumaslangin ABC:lle, hienoja sanoja ja määritelmiä.
Humppamutteri, lihademppaus, läskilimitteri, Popedaroudaus, Roudarin Long Iceland Ice Tea, Torimummo, Kebabletku, Metsäpalosimulaattori...
Tapahtumaslangi: Humppamutteri, fiilismikki ja muut alan termit
Kebabletku, jönkkö, torimummo ja talon seppo – onko tapahtuma-alan slangi hallussa?www.avecmedia.fi
En ota vastuuta kolmannen osapuolen mahdollisista virheistä!"Sivari Sivuleikkurit, tarvitaan nippareiden (=nippusiteiden) kanssa puljatessa"
Se on pkele piittarit!!
Tuolle Instagramissa leviävälle villitykselle missä tyypit tekee paskoista autoistaan omia versioita Bentleyn mainokselle. Tämä Hondan on toistaiseksi ehkä paras, Zastava ei jää kauas.
Näitä tyyppejä ei burnout uhkaa, ellei toimisto syty tuleen huolimattoman tupakoinnin seurauksena."Reutersin mukaan pahoinpitelyn uhri Nikita Zhuravel on tehnyt asiasta valituksen Venäjän ihmisoikeusvaltuutetulle, joka on kertonut siirtäneensä asian eteenpäin Tshetshenian ihmisoikeusvaltuutetulle."
Burnout saa ihan konkreettisen merkityksen.Näitä tyyppejä ei burnout uhkaa, ellei toimisto syty tuleen huolimattoman tupakoinnin seurauksena.
Jos niin ikävästi käy, aina voi hypätä ikkunasta ja ilmavirta saattaa sammuttaa liekit ennen kohtaamista Telluksen kanssa.Burnout saa ihan konkreettisen merkityksen.
Riittäisikö tämä ns. selväksi voitoksi?Mika Saukkonen veti eilen KooKoo-Tappara pelin alustuksessaan kahdesti viime kauden puolivälieristä, että Tappara meni jatkoon 4-0, mutta ei se nyt ihan niin selvää ollut pelillisesti kuin numerot näyttää, että kyllä KooKoollakin oli mahdollisuutensa. Voitot tosiaan 4-0, KooKoo teki neljässä pelissä kaksi maalia, ainoassa numerollisesti tiukassa jatkoajalle menneessäkin pelissä laukaukset oli 80-25 Tapparan eduksi. Minkähänlainen olisi ollut sellainen ihan selvä sarjavoitto?
Tulipa joskus haettua tuonnekin, mutta ei sieltä mitään kuulunut koskaan.ParkkiPaten auton takalasissa olleessa mainoksessa houkuteltiin hakemaan töihin, jos merkityksellinen työ kiinnostaa.
Mieluiten menisin kunnalliseen pysäköinninvalvontaan töihin kuin ParkkiPatelle. Kyseisellä lafkalla kun on äärimmäisen huono maine, ei pelkästään kuluttajan kannalta vaan ihan työpaikkanakin.ParkkiPaten auton takalasissa olleessa mainoksessa houkuteltiin hakemaan töihin, jos merkityksellinen työ kiinnostaa.