Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 653
  • 50 365

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Naurattaa kun ihmettelin että naisten jalkapalloa kutsutaan Kansalliseksi. Moni pilkkuniilo vastailikin viestiini.
Hauskinta oli, että nimen takana onkin oikeasti sponsori (en todellakaan tiennyt) jonka vaatimus? oli Subway Kansallinen Liiga.
No nyt taas miesoletetut:
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katson Dark Side of The Ringiä Viaplaysta. Suomentaja on pistänyt parastaan, tähän mennessä on mainittu "Montrealin ruuvityö" ja "Maailman painiliitto".
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Leijonan luolalle. Viinibisnestään kaupitellut yrittäjä kertoi amerikkalaiseen tapaan ylpeänä taustastaan, että jo hänen enonsa oli aikoinaan tehnyt autotallissa viiniä ja tarjonnut koko yhteisölle rentoutumista ja iloa.

Luulenpa, että Suomen versiossa ei hiiskuta Kalevi-enon keitoksista ja koko kylän känniin juottamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olen etsinyt kesämökkiä joka kaipaisi pientä laittoa. Tulipa tässä sitten huvittava kohde vastaan, josta innoittuneena käsikirjoitimme pojan kanssa Luottomies jakson, jossa Harriet on pistänyt Tommin myymään hänelle rakkaan piilopirtin. Juhis sitten keksi, että otetaanpa tällaiset kuvat.

On laitettu vimeisen päälle myyntikuntoon. Kuvia katsellessa tuli heti ensimmäisenä mieleen, että taitaa omistaja itse myydä. Kuvakavaldin ehdoton kruunu pakollinen vessaselfie.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers

Tämä parin päivän takainen uutinen seksin EM-kisoista (jotka oli tarkoitus järjestää Ruotsissa) on vähintäänkin hämmentävä monesta eri syystä. Artikkelin kirjoittajan mukaan homma "lässähti käsiin", mikä on tietysti parempi, kuin että kaikki olisi mennyt reisille kuten mulla joskus nuoruudessa. Niin taikka näin, mulla on lukemani perusteella enemmän kysymyksiä kuin vastauksia ko. tapahtumaan liittyen.

Ensinnäkin, miten määritellään, kuka on lajissaan paras? Jutun perusteella kisassa piti olla myös tuomaristo - joka ei koskaan saapunut paikalle - mutta olisivatko tuomarit ottaneet osaa myös itse seksin harrastamiseen? Onko lajina ns. "perinteisen hiihtotavan" yhden miehen ja yhden naisen välinen seksi? Nyt tarvitaan Jatkoajan panomies- ja naisjaosto paikalle. Lisäksi tämä kappale jutun loppupuolella herättää mielenkiintoa:

Kilpailumuotona oli tarkoitus olla järjestäjän mukaan ”seksin Euroviisut”, jossa tuomaristo ja kisaa suoran lähetyksen kautta katsova yleisö olisi äänestänyt parasta osanottajaa. Lisäksi käytössä piti olla jonkinlainen Big Brother -tyyppinen vuorokauden ympäri kestävä suora lähetys, jota sai katsoa maksua vastaan.

Pakko nostaa sen verran järjestäjälle hattua, että suunnitelmat ovat ainakin olleet helvetin suuret. Tästähän tulee ihan mieleen eräs Gary-nimeä totteleva suuri suomalainen urheilupuuhastelija, jonka hommat eivät ole viime(kään) aikoina menneet ihan putkeen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ensinnäkin, miten määritellään, kuka on lajissaan paras? Jutun perusteella kisassa piti olla myös tuomaristo - joka ei koskaan saapunut paikalle - mutta olisivatko tuomarit ottaneet osaa myös itse seksin harrastamiseen? Onko lajina ns. "perinteisen hiihtotavan" yhden miehen ja yhden naisen välinen seksi?

Hiihtolajeista olisi voinut ottaa muitakin muotoja mukaan.

Yhdistetty: Esim. Ensin mies , sitten nainen / päin vastoin. Tai kakkosta ja ykköstä.

Ampumahiihto : Rasteja, joista pääsee "ampumalla" eteenpäin.

Takaa-ajo, sprintti, syöksy"lasku", onhan noita.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hiihtolajeista olisi voinut ottaa muitakin muotoja mukaan.

Yhdistetty: Esim. Ensin mies , sitten nainen / päin vastoin. Tai kakkosta ja ykköstä.

Ampumahiihto : Rasteja, joista pääsee "ampumalla" eteenpäin.

Takaa-ajo, sprintti, syöksy"lasku", onhan noita.

Viestissä saa aloittaa kun läjähtää mällit selkään jne.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Buli Valkaman kuohuava tuska paskaruokaravintoloiden hinnankorotusten vuoksi. Liitteessä kuvakaappaus Ylen jutusta männäviikolta.

Joillekin sitä sattuu elämässä vastoinkäymisiä, jollaisten käsittelyä ei voisi edes kuvitella omalle kohdalle.
 

Liitteet

  • buli.png
    buli.png
    356,8 KB · kertaa luettu: 297

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Buli Valkaman kuohuava tuska paskaruokaravintoloiden hinnankorotusten vuoksi. Liitteessä kuvakaappaus Ylen jutusta männäviikolta.

Joillekin sitä sattuu elämässä vastoinkäymisiä, jollaisten käsittelyä ei voisi edes kuvitella omalle kohdalle.
Sanatkin voisivat löytyä paremmin, jos suu ei olisi täynnä sapuskaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tälle Nahkasohvan viestille :D
Onhan tämä nyt aivan syvältä. Meillä piti olla tänään vaimon kanssa seksiä, mutta kumpikin on vain tuijotellut kännykkäänsä ja etsinyt uusimpia uutisia. Nyt vaimoa väsyttää ja vituttaa, ja hän haluaa mennä nukkumaan. Haista, Jevgeni, perse!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lapsi on pihalla ja kävi äsken kysymässä, että voiko sen kaveri tulla syömään meille? Sanoin, että nyt ei oo Juhannusreissulta kotiuduttuamme kuin just meille riittävästi ruokaa, ennen kuin käyn kaupassa.

Nyt kuulin sen huutavan tuolla pihalla kaverille kovaan ääneen, että voiko hän tulla niille syömään kun meillä ei oo riittävästi ruokaa.

Että terve vaan naapurit
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
En niinkään tälle IS:n uutiselle Vihdin seurakunnan Käärijä-performanssista vaan samassa uutisessa olleelle kommentille:
Aamulla sain puhelun, jossa henkilö kertoi, että perkele on meissä sisällä ja hän haluaisi sitoa meidät jalkapuuhun.
Vaikuttaa siis siltä että performanssi on ollut varsin onnistunut.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En niinkään tälle IS:n uutiselle Vihdin seurakunnan Käärijä-performanssista vaan samassa uutisessa olleelle kommentille:

Vaikuttaa siis siltä että performanssi on ollut varsin onnistunut.
Iltalehdessä on koko versio vedosta, näinkin tämän itse jo eilen somessa..


Ihan samaa mieltä, kun vähän ajattelee boksin ulkopuolelta, niin ei tälle ole mitään tarvetta sen kummemmin nauraa. Tokihan ihan ensireaktio kun tämän eilen ensimmäisen kerran näki oli se, että tämä on juurikin sillä väärällä tavalla alentuva ja tätimäinen yritys kosiskella konfirmaationuoria. Mutta kun kerran nuoret itse olivat kirjoittaneet lyriikoita ja arvostivat seurakunnan työntekijöiden heittäytymistä, niin mikä ainakaan minä sitten olen arvostelemaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös