Yksi kisaajista paljasti, että seksin EM-kisojen järjestelyt olivat pahasti pielessä.
www.is.fi
Tämä parin päivän takainen uutinen seksin EM-kisoista (jotka oli tarkoitus järjestää Ruotsissa) on vähintäänkin hämmentävä monesta eri syystä. Artikkelin kirjoittajan mukaan homma "lässähti käsiin", mikä on tietysti parempi, kuin että kaikki olisi mennyt reisille kuten mulla joskus nuoruudessa. Niin taikka näin, mulla on lukemani perusteella enemmän kysymyksiä kuin vastauksia ko. tapahtumaan liittyen.
Ensinnäkin, miten määritellään, kuka on lajissaan paras? Jutun perusteella kisassa piti olla myös tuomaristo - joka ei koskaan saapunut paikalle - mutta olisivatko tuomarit ottaneet osaa myös itse seksin harrastamiseen? Onko lajina ns. "perinteisen hiihtotavan" yhden miehen ja yhden naisen välinen seksi? Nyt tarvitaan Jatkoajan panomies- ja naisjaosto paikalle. Lisäksi tämä kappale jutun loppupuolella herättää mielenkiintoa:
Kilpailumuotona oli tarkoitus olla järjestäjän mukaan ”seksin Euroviisut”, jossa tuomaristo ja kisaa suoran lähetyksen kautta katsova yleisö olisi äänestänyt parasta osanottajaa. Lisäksi käytössä piti olla jonkinlainen Big Brother -tyyppinen vuorokauden ympäri kestävä suora lähetys, jota sai katsoa maksua vastaan.
Pakko nostaa sen verran järjestäjälle hattua, että suunnitelmat ovat ainakin olleet helvetin suuret. Tästähän tulee ihan mieleen eräs Gary-nimeä totteleva suuri suomalainen urheilupuuhastelija, jonka hommat eivät ole viime(kään) aikoina menneet ihan putkeen.