Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 710
  • 50 401

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuo "vangittu poissaolevana" on ihan aito juridinen termi, mutta onhan se nyt tahattoman koominen.. koska käytännössä se tarkoittaa "ei ole vangittu"

Saman ajatusmallin mukaan kyllä minäkin sitten olen ollut useamman kerran Sara Siepin kanssa sängyssä, siis poissaolevana..
 

Liitteet

  • 312942591_10159434590367599_8834437361252508201_n.jpg
    312942591_10159434590367599_8834437361252508201_n.jpg
    36,6 KB · kertaa luettu: 104

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Viimeksi muokattu:

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuo "vangittu poissaolevana" on ihan aito juridinen termi, mutta onhan se nyt tahattoman koominen.. koska käytännössä se tarkoittaa "ei ole vangittu"

Saman ajatusmallin mukaan kyllä minäkin sitten olen ollut useamman kerran Sara Siepin kanssa sängyssä, siis poissaolevana..
Oot siis ollut Saran kanssa sängyssä fyysisesti poissaolevana. Minä olen joskus ollut vaimon kanssa silleen henkisesti poissaolevana enkä kyllä suosittele... jos meinaa olla jatkossakin... silleen läsnäolevana...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
”Siri, näytä minulle pahin stereotypia HIFK-fanista.”
Voisiko ne kalliit jätkät pelata logolle, edes näennäisesti.Liikaa maalaisjuntteja mitkä kerää rahat...vit''u äijää seinälle....Liukuuu, jos ei tuu lapaan, ei oomun vika...vmp Hakki kääntyy haudassa...Arima haki kiekon, jos ei ollu kukaan syöttämässä.Vttu Peltonen tietää tän varmasti, ei vaan saa tissiposkii mukaan...kele...turpaaan junteille, mitkä pelaa jengis, ni johan toimii....vi++tu viimeisinä...Hallissa 73 lähtien, ja nyt on vaikeeta..
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuolla facebookin "puliukkojen mytologisointi"-ryhmässä on kyllä kunnon draamat ja joukkopako päällä. Perinteinen "liityin tänne ennen kuin tästä tuli suosittu" -syndrooma ja kun täälläkin vähän aikaa sitten ihmeteltiin "kiitos ryhmään pääsystä" kavereita, niin vielä omituisempi skene on dramaattisesti ilmoittaa lähtevänsä jostain helvetin facebookin ryhmästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuolla facebookin "puliukkojen mytologisointi"-ryhmässä on kyllä kunnon draamat ja joukkopako päällä. Perinteinen "liityin tänne ennen kuin tästä tuli suosittu" -syndrooma ja kun täälläkin vähän aikaa sitten ihmeteltiin "kiitos ryhmään pääsystä" kavereita, niin vielä omituisempi skene on dramaattisesti ilmoittaa lähtevänsä jostain helvetin facebookin ryhmästä.
On kyllä viihdyttävä ryhmä. Paskoja meemejä, "vetelen tässä kaljaa" postauksia, linkkejä biiseihin, joku valittaa kun ei ole ollut mytologisoivia postauksia, joku postaa aiheesta, modet/adminit kommentoi jotain...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Äsken sattuneelle omalle mokalleni. Nykyään asun kerrostaloasunnossa ja tässä on vierekkäin kolme ulkonäöllisesti lähes samanlaista kerrostaloja, kuulunevat kai samaan taloyhtiöön ja siksi ovat identtisiäkin.

On minulle ennenkin meinannut sattua samanlainen moka kuin nyt. Silloinkin taisin olla tulossa lätkämatsista ja oli pimeää. Menin väärän kerrostalon pääovelle kunnes tajusin että olen väärän talon ovella. Etenkin varmaan pimeällä ja oikeasta suunnasta kun saapuu niin voi erehtyä taloista.

Nyt kävi sitten myös niin että erehdyin talosta. Menin toisen kerrostalon pääovesta sisälle ja ehdin siellä jo kulkemaankin hyvän matkaa. Ehdin kulkemaan jo kakkoskerrokseen missä asuntoni sijaitsee ja koin melkoisen ihmetyksen. Ovessa kun luki toisen henkilön sukunimi. Oli se melkoinen mitä vittua-fiilis. Mitä nyt on tapahtunut sillä aikaa kun olin pelissä? Sitten aloin tajuamaan että taidan olla taas tullut väärään taloon.

Kyllä minä siinä kulkiessani kiinnitin huomiota pieniin muutoksiin ja eroavaisuuksiin joita talossa oli. Yksi asukas oli hommannut taulun ulko-oveensa ja toinen kirjoittanut isoon lappuun oveensa että ei mainoksia ja olihan varastokäytävänkin ovessa nyt isompi joku suojarauta?

Mutta näin jälkikäteen on hyvä vain naureskella omalle kämmilleen. Ja sille ihmetykselle jonka tuo sai hetkeksi aikaan. Onko minut nyt jo näin lyhyessä ajassa häädetty vai mitä tämä on? No onneksi kukaan ei tullut vastaan ja nähnyt minua silloin kun erehdyin taloista.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Nyt kävi sitten myös niin että erehdyin talosta. Menin toisen kerrostalon pääovesta sisälle ja ehdin siellä jo kulkemaankin hyvän matkaa. Ehdin kulkemaan jo kakkoskerrokseen missä asuntoni sijaitsee ja koin melkoisen ihmetyksen. Ovessa kun luki toisen henkilön sukunimi
Itse menin joskus hississä painamaan kolmoseen vitosen sijasta, siitä sitten sovittamaan avainta lukkoon. Kiroilin hiljaa kun samalla katsoin että ovessa ei lue meikäläisen nimeä. Naapurin ukko oli kuullut lukon räpläykseni ja tuli katsomaan että mitä täällä tapahtuu. Eipä siinä kummempia kuin ilmoitin erehtyneeni kerroksesta ja toivotin hyvät päivän jatkot naama hieman punaisena.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Puhemusiikin supertähteä on päässyt Seinäjoella katsomaan jopa ihan ilmaiseksi, jos on älynnyt mennä. Ja silti paikalla on ollut joidenkin arvioiden mukaan vain noin 500 ihmistä.

"On sitä joskus vähän isommillekin yleisöille vedetty", miettii ehkä 50 Cent. Kertookohan tämä sitten siitä, että puhemusiikki ei olekaan niin suosittua kuin voisi luulla...

Kerrankin kun saadaan joku räppäri elävänä Suomeen, niin jengi ei mene katsomaan. Pitäisi varmaan olla kuollut räppäri, että porukkaa kiinnostaisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"On sitä joskus vähän isommillekin yleisöille vedetty", miettii ehkä 50 Cent. Kertookohan tämä sitten siitä, että puhemusiikki ei olekaan niin suosittua kuin voisi luulla...

Kerrankin kun saadaan joku räppäri elävänä Suomeen, niin jengi ei mene katsomaan. Pitäisi varmaan olla kuollut räppäri, että porukkaa kiinnostaisi.
Aissaattana että Setä nauraa näille lökajoujouille. Ymmärrän kyllä enemmän kun hyvin ettei tollanen paska kiinnosta ketään täysjärkistä.

Kuallut runonlaulaja esiintyyn, mutta sehän jo niin last season. Eikös se Savuke Sekotin vai mikä vitun Tupakki se olikaan, esiintyny hologrammina jossain festareilla pitkään sen jälkeen kun oli kuallu luannollisen kualeman, eli saanu "cäpin äässiin." Nii, ja kävihän se South Parkissa panemassa Randyn Mujjjaakin. Kanksta. Jou.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa? Ite en toki maksaisi fiddy sentin keikasta, ilmaiseksi voisin harkita jos ei muuta tekemistä juuri sillä hetkellä olisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa? Ite en toki maksaisi fiddy sentin keikasta, ilmaiseksi voisin harkita jos ei muuta tekemistä juuri sillä hetkellä olisi.
Ymmärrän pointtisi. Mulle se on vaan se pukeutuminen, maneerit, uhot, "beeffit" (voi vitttu..) ynnä muu mikä näyttäytyy mun silmiini ihan huonolta komedialta. Ja kun se esitetty "musiikki" on vielä mun miälestä täyttä paskaa, niin lopputulos on valmis.

Ymmärrän aivan täysin vastaikkaiset miälipiteet myäs. Ite en näytä hevarilta, mutta mulle heavy metal on parasta musiikkia maailmassa. Ihan kaikki alalajit myös. Ja pystyn täysin hyvin nauraan tsoukeille ja stereotypioille hevistä.

Mutta Setämiehille ei vittuilla, saatana!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ymmärrän pointtisi. Mulle se on vaan se pukeutuminen, maneerit, uhot, "beeffit" (voi vitttu..) ynnä muu mikä näyttäytyy mun silmiini ihan huonolta komedialta. Ja kun se esitetty "musiikki" on vielä mun miälestä täyttä paskaa, niin lopputulos on valmis.

Ymmärrän aivan täysin vastaikkaiset miälipiteet myäs. Ite en näytä hevarilta, mutta mulle heavy metal on parasta musiikkia maailmassa. Ihan kaikki alalajit myös. Ja pystyn täysin hyvin nauraan tsoukeille ja stereotypioille hevistä.

Mutta Setämiehille ei vittuilla, saatana!
Kyllä mä sen koomisuuden näen tietenkin itsekin, mieti nyt jotain milanjaffeja sun muita räkänokkia larppaamassa gänstaa, melkoista touhua.
En vaan sitten sitä ymmärrä, että pitää jotenkin aktiivisesti naureskella ympäri palstoja, enkä nyt tässä sano että sinä ja @nummenkallio niin välttämättä tekisitte. Mutta siihen törmää siellä sun täällä melko usein.
En mäkään kaikista tyylisuuntauksista pidä, joku k-pop tai Seinänäjoen Tangomarkkinat esimerkiksi ei ihan älyttömästi innosta, mutta en jaksa erikseen siitä alkaa ihmisille mainitsemaan. Vaikka tässä niin teenkin.
Vähän nyt oli mun osalta turha ihmetellä tietty "ääneen" tämmöstä, eikai se multa ole pois jos joku haluaa asioita haukkua.
Tappara ja KooKoo on muuten sit ihan tyhmiä, nii.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiäkkös muuten veli @Hols Nilgerssön että tältä sedältä löytyy melko kattavasta levyhyllystä mm. seuraavat levyt:

N.W.A : Straight outta Compton
Ice Cube: Lethal Injection sekä The War & Peace 1 ja 2.
Cypress Hill: Temples of Boom sekä Skull & Bones
Wu-Tang Clan: Enter the Wu-Tang (36 Chambers) sekä Wu-Tang Forever
Eminem: The Slim Shady LP, The Marshall Mathers LP sekä The Eminem Show.

Varmaan muitakin, en jaksa tonkia ihan kaikkia. Peace.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa?...

Ilmiönä naurattaa kyllä tuokin, kun ilmeisesti jotenkin sataa näiden "oikean musiikin"-fanien laariin tällaiset ja samalla joku Manowar, KISS, Mayhem, Maiden tms has been-bändien nahkahousumachoilun larppaus uppoaa kuin häkä vuodesta toiseen ihan vain koska musiikkimaku on jämähtänyt sinne kasarille. Mitä nyt joku Volbeat ja Sabaton Radio Rockin kautta tulleet uusina valikoimaan
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tiäkkös muuten veli @Hols Nilgerssön että tältä sedältä löytyy melko kattavasta levyhyllystä mm. seuraavat levyt:

N.W.A : Straight outta Compton
Ice Cube: Lethal Injection sekä The War & Peace 1 ja 2.
Cypress Hill: Temples of Boom sekä Skull & Bones
Wu-Tang Clan: Enter the Wu-Tang (36 Chambers) sekä Wu-Tang Forever
Eminem: The Slim Shady LP, The Marshall Mathers LP sekä The Eminem Show.

Varmaan muitakin, en jaksa tonkia ihan kaikkia. Peace.
No nyt on sellasta parempaa räpäytystä sedällä hyllyssä, ei voi moittia.

E: mulla taas on Iron Maidenia ja Twisted Sisteriä yms.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No nyt on sellasta parempaa räpäytystä sedällä hyllyssä, ei voi moittia.
Joskus kunnon fiiliksissä tykkäsin myäs Bone Thugs'n Harmonyn soljuvasta menosta. Vaati tosin sen tietyn fiiliksen, if u know what i mean...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös