hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
HIFK-osion viesteilyt tarjoaa kyllä joka vuosi naurua. Eikä millään pahalla tietenkään, karmeassa kunnossahan tuo seura tuntuu olevan.
Niin vitutti aamulla kaikki, että piti tämä kuunnella oikein antaumuksella... ja kyllähän se lopulta hymyyn veti suuta...Pitkästä aikaa kuuntelin metsäkonekuskin avautumisen youtubessa. Ai että, tulee niin hienolla tunteella ne saatanat siinä 50sek jälkeen, siinä korpi raikaa. Legenda. Turhautuminen tulee niin hienosti läpi.
Mun mielestä se oli ihan timanttia, missä tuo ääni oli liitetty videoon jossa astronautti korjasi avaruusasemaa avaruuskävelyllä.Pitkästä aikaa kuuntelin metsäkonekuskin avautumisen youtubessa. Ai että, tulee niin hienolla tunteella ne saatanat siinä 50sek jälkeen, siinä korpi raikaa. Legenda. Turhautuminen tulee niin hienosti läpi.
Heti noissa äänissä häiritsi kaiku. Avaruudessa ei taida kaikua?`Mun mielestä se oli ihan timanttia, missä tuo ääni oli liitetty videoon jossa astronautti korjasi avaruusasemaa avaruuskävelyllä.
Ei tullut heti vastaan kun etsin tubesta.
Edit: löyty.
Tyämaa avaruudes youtubessa
Ei muistaakseni kaikunut :)Heti noissa äänissä häiritsi kaiku. Avaruudessa ei taida kaikua?`
Oot siis ollut Saran kanssa sängyssä fyysisesti poissaolevana. Minä olen joskus ollut vaimon kanssa silleen henkisesti poissaolevana enkä kyllä suosittele... jos meinaa olla jatkossakin... silleen läsnäolevana...Tuo "vangittu poissaolevana" on ihan aito juridinen termi, mutta onhan se nyt tahattoman koominen.. koska käytännössä se tarkoittaa "ei ole vangittu"
Saman ajatusmallin mukaan kyllä minäkin sitten olen ollut useamman kerran Sara Siepin kanssa sängyssä, siis poissaolevana..
Voisiko ne kalliit jätkät pelata logolle, edes näennäisesti.Liikaa maalaisjuntteja mitkä kerää rahat...vit''u äijää seinälle....Liukuuu, jos ei tuu lapaan, ei oomun vika...vmp Hakki kääntyy haudassa...Arima haki kiekon, jos ei ollu kukaan syöttämässä.Vttu Peltonen tietää tän varmasti, ei vaan saa tissiposkii mukaan...kele...turpaaan junteille, mitkä pelaa jengis, ni johan toimii....vi++tu viimeisinä...Hallissa 73 lähtien, ja nyt on vaikeeta..
On kyllä viihdyttävä ryhmä. Paskoja meemejä, "vetelen tässä kaljaa" postauksia, linkkejä biiseihin, joku valittaa kun ei ole ollut mytologisoivia postauksia, joku postaa aiheesta, modet/adminit kommentoi jotain...Tuolla facebookin "puliukkojen mytologisointi"-ryhmässä on kyllä kunnon draamat ja joukkopako päällä. Perinteinen "liityin tänne ennen kuin tästä tuli suosittu" -syndrooma ja kun täälläkin vähän aikaa sitten ihmeteltiin "kiitos ryhmään pääsystä" kavereita, niin vielä omituisempi skene on dramaattisesti ilmoittaa lähtevänsä jostain helvetin facebookin ryhmästä.
Itse menin joskus hississä painamaan kolmoseen vitosen sijasta, siitä sitten sovittamaan avainta lukkoon. Kiroilin hiljaa kun samalla katsoin että ovessa ei lue meikäläisen nimeä. Naapurin ukko oli kuullut lukon räpläykseni ja tuli katsomaan että mitä täällä tapahtuu. Eipä siinä kummempia kuin ilmoitin erehtyneeni kerroksesta ja toivotin hyvät päivän jatkot naama hieman punaisena.Nyt kävi sitten myös niin että erehdyin talosta. Menin toisen kerrostalon pääovesta sisälle ja ehdin siellä jo kulkemaankin hyvän matkaa. Ehdin kulkemaan jo kakkoskerrokseen missä asuntoni sijaitsee ja koin melkoisen ihmetyksen. Ovessa kun luki toisen henkilön sukunimi
Tietyllä lailla oikeassahan tuo nainen oli tuossa, mutta hänen kannaltaan kohtalokkaalla tavalla, jos miehellä ei oikeasti ollut tarkoitus tappaa...Ei varmaan saisi nauraa mutta ei voi mitään jos viimeiset sanat on "Tätäkään et osaa, vitun löysämuna"
Linkki Iltapulun uutiseen
Darvin-awards tai kuuluisia viimeisiä sanoja ketjuun...Ei varmaan saisi nauraa mutta ei voi mitään jos viimeiset sanat on "Tätäkään et osaa, vitun löysämuna"
Linkki Iltapulun uutiseen
Aissaattana että Setä nauraa näille lökajoujouille. Ymmärrän kyllä enemmän kun hyvin ettei tollanen paska kiinnosta ketään täysjärkistä."On sitä joskus vähän isommillekin yleisöille vedetty", miettii ehkä 50 Cent. Kertookohan tämä sitten siitä, että puhemusiikki ei olekaan niin suosittua kuin voisi luulla...
Kerrankin kun saadaan joku räppäri elävänä Suomeen, niin jengi ei mene katsomaan. Pitäisi varmaan olla kuollut räppäri, että porukkaa kiinnostaisi.
Ymmärrän pointtisi. Mulle se on vaan se pukeutuminen, maneerit, uhot, "beeffit" (voi vitttu..) ynnä muu mikä näyttäytyy mun silmiini ihan huonolta komedialta. Ja kun se esitetty "musiikki" on vielä mun miälestä täyttä paskaa, niin lopputulos on valmis.Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa? Ite en toki maksaisi fiddy sentin keikasta, ilmaiseksi voisin harkita jos ei muuta tekemistä juuri sillä hetkellä olisi.
Kyllä mä sen koomisuuden näen tietenkin itsekin, mieti nyt jotain milanjaffeja sun muita räkänokkia larppaamassa gänstaa, melkoista touhua.Ymmärrän pointtisi. Mulle se on vaan se pukeutuminen, maneerit, uhot, "beeffit" (voi vitttu..) ynnä muu mikä näyttäytyy mun silmiini ihan huonolta komedialta. Ja kun se esitetty "musiikki" on vielä mun miälestä täyttä paskaa, niin lopputulos on valmis.
Ymmärrän aivan täysin vastaikkaiset miälipiteet myäs. Ite en näytä hevarilta, mutta mulle heavy metal on parasta musiikkia maailmassa. Ihan kaikki alalajit myös. Ja pystyn täysin hyvin nauraan tsoukeille ja stereotypioille hevistä.
Mutta Setämiehille ei vittuilla, saatana!
Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa?...