Pienet asiat jotka naurattavat
On kyllä viihdyttävä ryhmä. Paskoja meemejä, "vetelen tässä kaljaa" postauksia, linkkejä biiseihin, joku valittaa kun ei ole ollut mytologisoivia postauksia, joku postaa aiheesta, modet/adminit kommentoi jotain...Tuolla facebookin "puliukkojen mytologisointi"-ryhmässä on kyllä kunnon draamat ja joukkopako päällä. Perinteinen "liityin tänne ennen kuin tästä tuli suosittu" -syndrooma ja kun täälläkin vähän aikaa sitten ihmeteltiin "kiitos ryhmään pääsystä" kavereita, niin vielä omituisempi skene on dramaattisesti ilmoittaa lähtevänsä jostain helvetin facebookin ryhmästä.
Itse menin joskus hississä painamaan kolmoseen vitosen sijasta, siitä sitten sovittamaan avainta lukkoon. Kiroilin hiljaa kun samalla katsoin että ovessa ei lue meikäläisen nimeä. Naapurin ukko oli kuullut lukon räpläykseni ja tuli katsomaan että mitä täällä tapahtuu. Eipä siinä kummempia kuin ilmoitin erehtyneeni kerroksesta ja toivotin hyvät päivän jatkot naama hieman punaisena.Nyt kävi sitten myös niin että erehdyin talosta. Menin toisen kerrostalon pääovesta sisälle ja ehdin siellä jo kulkemaankin hyvän matkaa. Ehdin kulkemaan jo kakkoskerrokseen missä asuntoni sijaitsee ja koin melkoisen ihmetyksen. Ovessa kun luki toisen henkilön sukunimi
Tietyllä lailla oikeassahan tuo nainen oli tuossa, mutta hänen kannaltaan kohtalokkaalla tavalla, jos miehellä ei oikeasti ollut tarkoitus tappaa...Ei varmaan saisi nauraa mutta ei voi mitään jos viimeiset sanat on "Tätäkään et osaa, vitun löysämuna"
Linkki Iltapulun uutiseen
Darvin-awards tai kuuluisia viimeisiä sanoja ketjuun...Ei varmaan saisi nauraa mutta ei voi mitään jos viimeiset sanat on "Tätäkään et osaa, vitun löysämuna"
Linkki Iltapulun uutiseen
Aissaattana että Setä nauraa näille lökajoujouille. Ymmärrän kyllä enemmän kun hyvin ettei tollanen paska kiinnosta ketään täysjärkistä."On sitä joskus vähän isommillekin yleisöille vedetty", miettii ehkä 50 Cent. Kertookohan tämä sitten siitä, että puhemusiikki ei olekaan niin suosittua kuin voisi luulla...
Kerrankin kun saadaan joku räppäri elävänä Suomeen, niin jengi ei mene katsomaan. Pitäisi varmaan olla kuollut räppäri, että porukkaa kiinnostaisi.
Ymmärrän pointtisi. Mulle se on vaan se pukeutuminen, maneerit, uhot, "beeffit" (voi vitttu..) ynnä muu mikä näyttäytyy mun silmiini ihan huonolta komedialta. Ja kun se esitetty "musiikki" on vielä mun miälestä täyttä paskaa, niin lopputulos on valmis.Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa? Ite en toki maksaisi fiddy sentin keikasta, ilmaiseksi voisin harkita jos ei muuta tekemistä juuri sillä hetkellä olisi.
Kyllä mä sen koomisuuden näen tietenkin itsekin, mieti nyt jotain milanjaffeja sun muita räkänokkia larppaamassa gänstaa, melkoista touhua.Ymmärrän pointtisi. Mulle se on vaan se pukeutuminen, maneerit, uhot, "beeffit" (voi vitttu..) ynnä muu mikä näyttäytyy mun silmiini ihan huonolta komedialta. Ja kun se esitetty "musiikki" on vielä mun miälestä täyttä paskaa, niin lopputulos on valmis.
Ymmärrän aivan täysin vastaikkaiset miälipiteet myäs. Ite en näytä hevarilta, mutta mulle heavy metal on parasta musiikkia maailmassa. Ihan kaikki alalajit myös. Ja pystyn täysin hyvin nauraan tsoukeille ja stereotypioille hevistä.
Mutta Setämiehille ei vittuilla, saatana!
Ihmeellinen ilmiö miten rap musiikin ja siihen tykästyneiden päälle pitää aina paskoa, mitä se teitä kiinnostaa?...
No nyt on sellasta parempaa räpäytystä sedällä hyllyssä, ei voi moittia.Tiäkkös muuten veli @Hols Nilgerssön että tältä sedältä löytyy melko kattavasta levyhyllystä mm. seuraavat levyt:
N.W.A : Straight outta Compton
Ice Cube: Lethal Injection sekä The War & Peace 1 ja 2.
Cypress Hill: Temples of Boom sekä Skull & Bones
Wu-Tang Clan: Enter the Wu-Tang (36 Chambers) sekä Wu-Tang Forever
Eminem: The Slim Shady LP, The Marshall Mathers LP sekä The Eminem Show.
Varmaan muitakin, en jaksa tonkia ihan kaikkia. Peace.
Joskus kunnon fiiliksissä tykkäsin myäs Bone Thugs'n Harmonyn soljuvasta menosta. Vaati tosin sen tietyn fiiliksen, if u know what i mean...No nyt on sellasta parempaa räpäytystä sedällä hyllyssä, ei voi moittia.
I do indeed.Joskus kunnon fiiliksissä tykkäsin myäs Bone Thugs'n Harmonyn soljuvasta menosta. Vaati tosin sen tietyn fiiliksen, if u know what i mean...
Ja punk on parhaimmillaankin paskaa.Skene-poliisista päivää. Tiedättehän että kaikki muu on paskaa paitsi punk-musiikki.
Kovin ehkä. Komein? Et. Se titteli on jo varattu.Nää kaikki siis jotain sillon 20v. sitten kun olin maailman kovin ja komein jäbä...
Annanny ees jotain unelmoitavaa huanolle...Kovin ehkä. Komein? Et. Se titteli on jo varattu.
Skene-poliisista päivää. Tiedättehän että kaikki muu on paskaa paitsi punk-musiikki.
Kaikki on paskaa mistä mää en tykkää. Paitti jos saan rahaa tai pesää!Ja punk on parhaimmillaankin paskaa.