Mille naurat juuri nyt?

  • 13 192 665
  • 50 351

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ihmetyttää vaan että jos junat olivat liian leveitä asemille, miksi niitä asemalaitureita edelleen kavennetaan? Oli syy käännöksessä tai ei, kaikkinensa kuulostaa ihan ranskalaiselta meiningiltä.
Ei kai niitä entisestään leventääkään kannata?
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Elokapinalle. Oikeestaan nauran sille aina kun se tulee jossain esiin. Ja säälin poliiseja, jotka joutuvat noiden kanssa hääräämään. Itellä menis vati nurin aika äkkiä, kun aikuisia(?) paimennetaan.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Se on demokratiassa vähän niinkuin pakko poliisin kaltaisessa duunissa omata edes alkeellisia sosiaalisia taitoja. Ei sinne kannata mennä edes kokeilemaan jos heti menee vati nurin työtään tehdessä.
Älä ihmeessä. Luulin ihan toisin. Pointti oli nyt lähinnä siinä, et luulisi että arvon kapinalliset demokratiassa noudattais poistumiskäskyä. Eikä niin, että aikuisia ihmisiä pitää jonkun kantaa pois tieltä. Mut ei kai sitten.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nauran erään puolitutun aussin Facebook-päivitykselle. Oli eilen ryyppäämässä Angeles Cityssä parin kaverinsa kanssa.
Loppuillasta päättivät vaihtaa baaria. Joku porukasta tiesi hyvän baarin naapurikadulla, jonne lähdettiinkin.
Muutamien mutkien jälkeen kaveri huomasi eräässä ovessa kyltin, jossa luki "Back Door".
Päättelivät nohevina poikina, että siihen on avattu uusi tuon niminen baari ja ei muuta kuin sisälle testaamaan uusi mesta.
Muutaman rommikolan jälkeen portsari tuli kysymään, että miten pääsitte sisään, koska hän ei huomannut mitään?
Tässä vaiheessa porujan selvin tunnusti, että hän on jo hetken ollut sitä mieltä, jotta tämä baari näyttää jotenkin tutulta.
Pojat olivat tulleet takaoven kautta takaisin samaan baariin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ravintola Sue Ellenin mainos, liekö jopa slogan:

Hieman huppelissa, mutta aina tyylikäs.

Loistava! Tuollahan pitää lähteä käymään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Moi, olen Vanha Len ja ilkeä. Oltiin ostamassa puolisolle uutta puhelinta. Mulla oli jotenkin ilkikurinen fiilis. Kun tuli rahastuksen hetki, niin puoliso maksoi käteisellä. Totesin samalla myyjälle, että näin sitä rahaa pestään. No, sitten alkoi puoliskolla naama punoittamaan ja tuhahti jotain mulle. Kun kassa sitten tarkasti masiinassa 50 euron setelit, niin tokaisin silleen mietteliään näköisenä, "ai ne meni läpi, nyt on kavereilla hyvät painolaatat ja systeemit". Myyjä repeili, kuten puolisokin, mutta hieman eri tavalla. Autossa sitten multa kysyttiin, että pitääkö aina olla tuollainen. Vastasin, että jep.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Moi, olen Vanha Len ja ilkeä. Oltiin ostamassa puolisolle uutta puhelinta. Mulla oli jotenkin ilkikurinen fiilis. Kun tuli rahastuksen hetki, niin puoliso maksoi käteisellä. Totesin samalla myyjälle, että näin sitä rahaa pestään. No, sitten alkoi puoliskolla naama punoittamaan ja tuhahti jotain mulle. Kun kassa sitten tarkasti masiinassa 50 euron setelit, niin tokaisin silleen mietteliään näköisenä, "ai ne meni läpi, nyt on kavereilla hyvät painolaatat ja systeemit". Myyjä repeili, kuten puolisokin, mutta hieman eri tavalla. Autossa sitten multa kysyttiin, että pitääkö aina olla tuollainen. Vastasin, että jep.
Kai muistit myös sanoa "en tarvitse kuittia, vai voiko sen vähentää verotuksessa? höhöhöhö" ja aina kaupassa ollessasi kun kassa ei lue viivakoodia, niin tokaiset "höhöhöhö, sehän taitaakin olla ilmainen". Myyjät rakastaa teitä hassunhauskoja sutkauttelijoita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kai muistit myös sanoa "en tarvitse kuittia, vai voiko sen vähentää verotuksessa? höhöhöhö" ja aina kaupassa ollessasi kun kassa ei lue viivakoodia, niin tokaiset "höhöhöhö, sehän taitaakin olla ilmainen". Myyjät rakastaa teitä hassunhauskoja sutkauttelijoita.
Ja puhallusratsiassa aina kun miliisi sanoo että "Ja nollaa näyttää." Niin siihen on pakko olla että "Hää...? Oikeesti, höhöhöhhhöööö!"
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kai muistit myös sanoa "en tarvitse kuittia, vai voiko sen vähentää verotuksessa? höhöhöhö" ja aina kaupassa ollessasi kun kassa ei lue viivakoodia, niin tokaiset "höhöhöhö, sehän taitaakin olla ilmainen". Myyjät rakastaa teitä hassunhauskoja sutkauttelijoita.
Kuten sanoin, olen ilkeä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ja puhallusratsiassa aina kun miliisi sanoo että "Ja nollaa näyttää." Niin siihen on pakko olla että "Hää...? Oikeesti, höhöhöhhhöööö!"
Joo, kerran puhallusratsiassa, kun poliisi leveästi hymyillen totesi: "Ja nollaapa se näyttää...", ja minä siihen yhtä leveästi hymyillen: "No, niin pitikin!". Kaverini vänkärinpukilta siihen puoliääneen pikku huppelissa hönkäisi: "Ei vittu, ihmeitten aika ei oo ohi!".
Poliisilla hymy hyytyi välittömästi, niinkuin sitten mullakin, kun rupesi kyselemään, että pitäiskös meidän kuitenkin lähteä verikokeeseen, johon kaverini äityi huutamaan, että ihan leikillään vain pelleili, ei se oo mitään ottanu... vielä ainakaan.
Noh, päästiin siitä lopulta ajelemaan, mutta oli aika hiljainen loppumatka...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Joskus opiskeluaikaan tuli oltua kassan takana ja kyllä minusta oli aina mukavaa, kun kaikki ei ole ihan niin vakavissaan..
Tulee mieleen tilanne, kun olin korona aikaan eri tehtailla ruokateltoilla töissä seisokkien aikana. Teltoilla oli erilliset korona vahdit, jotka vahtivat, että kädet pestiin huolella, turvavälit säilytettiin jonottaessa/ruokailtaessa.

Eräs kaveri käveli suoraan käsienpesu paikan ohi, josta syystä vahti sitten patisteli käsien pesuun. Tämä sankari ei millään olisi halunnut tuota tehdä ja kovaa sanailua syntyi, ennenkuin kädet pestiin. Seuraavalla kerralla ruokailuun tullessa kävi ihan asiallisesti käsipesulla, mutta itse kassalla sitten kysyin topakasti, että onkos kädet pesty asianmukaisesti? Mitä vittua?? Ja muut kirosanat päälle, kunnes itsekin huomasi, että kettuillessani tuota kyselin. Hyvät naurut saatiin tästä monet kerrat tupakki paikalla jälkikäteen.

Mutta itse tuona kesänä tykkäsin kyllä heittää väsyneitä aina asiakkaille, kun paikka oli, ja niitä pääsi itsekin kuulemaan riittämiin. Tyttömunkki, heh heh!
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Ja vielä kerran asiakkaiden parhaat vitsit, liite.
 

Liitteet

  • Vitsejä.jpg
    Vitsejä.jpg
    223,8 KB · kertaa luettu: 330

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kylläpäs tämä meikäläisen ilkikurisuus poikikin tänne monia viestejä. Mutta muistutan, että olen tunnustettu juntti jo vuosien takaa. Mä pidän ns omahauskaa, tai olen aina pitänyt. Turpa kun ei pysy kiinni. Mutta so what, ikää 54 vuotta ja aivan sama. Olkaa te muut, fiksummat ihmiset erilaisia. Kehittyneitä, hyvin käyttäytyviä ja korrekteja. Sitä kun meikäläinen ei ole. Olen huonosti käyttäytyvä mies, joka on kyllä nähnyt maailmaa ja tapoja aivan tarpeeksi. Tosin ette myöskään tiedä, mitä elämässäni olen sanonut tai saanut puheillani aikaan. Tämän päivän juttu oli kolmelle myyjälle hauska, josta jäimme vielä heittämään läppää. Kundit osasivat ottaa nämä heitot huumorilla. Nyt ei oltu kännissä grillijonossa tai kyttien puhalluttavana. Ne on muiden juttuja. @Johnny B. Goode hööhööhööhöö. Ootko koskaan koittanut olla itse ns hauska? Sekin parempi, kuin vitutusilme kasvoilla. Tosin, voihan sitä olla ihan neutraali ja antaa myyjälle tavallisen työpäivän.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mutta muistutan, että olen tunnustettu juntti jo vuosien takaa. Mä pidän ns omahauskaa, tai olen aina pitänyt. Turpa kun ei pysy kiinni.
Shamoin
Olen huonosti käyttäytyvä mies, joka on kyllä nähnyt maailmaa ja tapoja aivan tarpeeksi.
Täppä tähänkin
@Johnny B. Goode hööhööhööhöö. Ootko koskaan koittanut olla itse ns hauska? Sekin parempi, kuin vitutusilme kasvoilla. Tosin, voihan sitä olla ihan neutraali ja antaa myyjälle tavallisen työpäivän.
Päivittäin. Usein vaan mun huumori aiheuttaa pahennusta, pelkoa ja pelikieltoja.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Päivittäin. Usein vaan mun huumori aiheuttaa pahennusta, pelkoa ja pelikieltoja.
No en mä ainakaan ole sun pelikieltoja huomioinut. Nehän ovat kuitenkin täällä keskustelupalstalla. Tosielämässä ei saa pelikieltoja ja siksi käyttäydyn, miten käyttäydyn. Ja miten itse haluan. Jos joku paheksuu, niin ei ole meikäläisen murhe. Olen oma itseni ja elän kuten haluan. Aivan sama, mitä muut ajattelee. Olen tarpeeksi elämäni aikana yrittänyt miellyttää muita. Nyt olen vapaa ja pirun onnellinen. Täällä Jatkoajassa kuitenkin koitan mennä sääntöjen mukaan. Ne kun ovat kirjattuina ja sanktiota tulee jos poistut kaistalta. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kai muistit myös sanoa "en tarvitse kuittia, vai voiko sen vähentää verotuksessa? höhöhöhö" ja aina kaupassa ollessasi kun kassa ei lue viivakoodia, niin tokaiset "höhöhöhö, sehän taitaakin olla ilmainen". Myyjät rakastaa teitä hassunhauskoja sutkauttelijoita.
Tarvitsetko kuittia? "En tarvitse, vaimo antaa sitä riittävästi kotona. HÖHÖHÖHÖ!"
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Onko tää siis aito ja oikea Scholl? Voiko tästä tulla mulle kuukausi kakkua? Onko Macron vain löysä nuudeli? Missä mun punaiset speedot on?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onko tää siis aito ja oikea Scholl? Voiko tästä tulla mulle kuukausi kakkua? Onko Macron vain löysä nuudeli? Missä mun punaiset speedot on?
Ei scholl ole enää palstalla joten ei voi tulla kakkua. Ja itsensä on nyt ”paljastanut” näköjään notta sehän se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös