Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 456 782
  • 50 959

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei. Ikävä kyllä Sami Hedbergin khashoggaaminen on Suomessa laitonta.
Nyt vain pitäisi keksiä keino Sami Hedbergin toimittamiseksi Saudi-Arabiaan. Onnistunee, jos antaa hänen ymmärtää, että siellä odottelee jo keikkaa ainakin viisikymmentä innokasta fania - siis muutama enemmän kuin Suomessa...

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onnistunee, jos antaa hänen ymmärtää, että siellä odottelee jo keikkaa ainakin viisikymmentä innokasta fania - siis muutama enemmän kuin Suomessa...
Nauran tälle väitteelle, eikös tuo ole useastikin myynyt jäähalleja täyteen? Vissiin Hartwall Arena ainakin ollut loppuunmyyty.

Ja ei siinä, paskaahan ne Hedbergin jutut omastakin mielestä on mutta jostain syystä suosittu.

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset

Joku tässä laskutavassa nyt toki mättää. Joko siellä on ollut tiskin alla erityinen täysin vegaaninen annos, joka on pitänyt erikseen osata tilata tai sitten popparit ja ranut on valeltu sianrasvalla. Ite ainakin söin listalta kasvishampparin. Voihan toki olla, että kuulun tuohon 17 joukkoon, mutta epäilen muuta

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nauran tälle väitteelle, eikös tuo ole useastikin myynyt jäähalleja täyteen? Vissiin Hartwall Arena ainakin ollut loppuunmyyty.

Ja ei siinä, paskaahan ne Hedbergin jutut omastakin mielestä on mutta jostain syystä suosittu.
Joo, nyt olikin kyse faneista eikä katsojista. Olen kuullut, että jotkut käyvät ihan ilman fanittamista katsomassa kotimaista potkupalloakin, josta muistuukin mieleeni kaverini vastaus, kun aikoinaan kysyin häntä katsomaan kanssani pääsarjatason jalkapallo-ottelua. Hän totesi: "Mä oon käyny jo."

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joo, nyt olikin kyse faneista eikä katsojista. Olen kuullut, että jotkut käyvät ihan ilman fanittamista katsomassa kotimaista potkupalloakin, josta muistuukin mieleeni kaverini vastaus, kun aikoinaan kysyin häntä katsomaan kanssani pääsarjatason jalkapallo-ottelua. Hän totesi: "Mä oon käyny jo."
Nauran kaverisi junttimaisuudelle.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Au Pairit Panamassa Panemassa ei kyllä pettänyt. Varsinkin tämä yksi tiinaiinatiia mikä olikaan, jonka periaate on että vain oma äiti saa antaa hänelle työtehtäviä, joka on tietysti hieno periaate au pairille. Fuck you ja ovet paukkuen menemään jos ei tämä perheille sovi.
Ja tämä varattu mamma joka käy tunnetun nimettömän DJ:n luona nukkumassa, myös kova.
Harvinaisen epämiellyttävän oloiset henkilöt on castattu.

Glove

Jäsen
Au Pairit Panamassa Panemassa ei kyllä pettänyt. Varsinkin tämä yksi tiinaiinatiia mikä olikaan, jonka periaate on että vain oma äiti saa antaa hänelle työtehtäviä, joka on tietysti hieno periaate au pairille. Fuck you ja ovet paukkuen menemään jos ei tämä perheille sovi.
Ja tämä varattu mamma joka käy tunnetun nimettömän DJ:n luona nukkumassa, myös kova.
Harvinaisen epämiellyttävän oloiset henkilöt on castattu.
Tämän viestin perusteella olen oikein tyytyväinen, että en ole kyseistä ohjelmaa katsonut. Toki minä katson muutenkin todella vähän telkkaria ja silloin kun katson niin se on yleensä urheilua.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
(1)
  • Tykkää
Reactions: SDMF
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt olisi tiedossa festivaalit täynnä iskusäveliä:

Liitteet

• 500D2856-D6C7-4901-9B6A-A663018B05FB.jpeg
    500D2856-D6C7-4901-9B6A-A663018B05FB.jpeg
    86,6 KB · kertaa luettu: 368

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jostain tuli yhtäkkiä mieleen se Jopet-shown varikkoalueella vespalla ajelevat rekkakuski (Ruonansuun hahmo).

Sanoi omistavansa jo v. 1952 ainoana ihmisenä kännykän, mutta sitä harmitti, kun siihen aikaan ei ollut ketään kenelle viestittää tai soittaa, kun kännykkä vaan hänellä. Ymmärrän.

Ja se rekkakuski tunsi James Bondinkin. James oli kuulemma Bondin Veikon ja Mailan vanahin poika!

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jostain tuli yhtäkkiä mieleen se Jopet-shown varikkoalueella vespalla ajelevat rekkakuski (Ruonansuun hahmo).

Sanoi omistavansa jo v. 1952 ainoana ihmisenä kännykän, mutta sitä harmitti, kun siihen aikaan ei ollut ketään kenelle viestittää tai soittaa, kun kännykkä vaan hänellä. Ymmärrän.

Ja se rekkakuski tunsi James Bondinkin. James oli kuulemma Bondin Veikon ja Mailan vanahin poika!
Mauri Äkäslompolo <3 Vei porot Lappiin rekalla Antwerpenista!

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mauri Äkäslompolo <3 Vei porot Lappiin rekalla Antwerpenista!

Kova temppu ja laittaa kyllä uusiks ton koko historian Suomen porokannasta.

Rekkakuskille tuli muuten aika kiire jossain vaiheessa päivää, kun tajus että pitäis olla rekan kanssa Antwerpenissä klo 18 aikaan. Vähän turhan tiukat aikataulut kyllä, ei tainnu ehtiä sitä kylmää lihistä syömään loppuun.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mua uhkailtiin tänään todella kovaa suullisesti luurissa. Sain uhkailjan osoitteen Fonectasta ja kerroin, että tulen käymään siinä osoitteessa. Vaihtuipa sitten ääni kellossa. Mutta tuo ei vaikuta siihen, ettekö kävisi paikan päällä. Tälle nauran juuri nyt. Tyyppi on totaalisesti paniikissa. Mua tai perhettäni kun ei uhkailla.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En enää, mutta hetki sitten naurahdin tälle.

Miss Suomi semifinalisti:

Adelaide Botty van den Bruele, 26 , Sonkajärvi​

Älkää vain sekoittako Pelkosenniemen van den Bruele'ihin.

Tyhmää, mutta naurahdin silti.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Onkohan tämä hyvää kahvia vai maistuuko paskalta?
"Paskà sisältää tällä hetkellä noin 80% Robustaa ja 20% Arabicaa. Ehkä. Paahtimo ei aina itsekään tiedä mitä paahtimeen on päätynyt, sillä aikaisemmin Paskà oli 100% Robustaa vaikka vanhassa pakkauksessa kerrottiin kahvin olevan Arabicaa. Totuus oli varmaan siltä väliltä. Onneksi kahvilla on sentään hassu nimi"

Kaiken ei tarvitse olla niin vakavaa - ei edes markkinoinnin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy