Mille naurat juuri nyt?

  • 13 193 147
  • 50 351

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset
Suosikkijoukkue
HIFK
The Officesta on kehitteillä Saudi-Arabian televisioon oma versio.

Ei taida ihan yksi yhteen hahmot mennä jenkkiversion kanssa.
Joukosta kun löytyy esimerkiksi homo ja hieman huorahtava alkoholiin menevä nainen.

Redditissä olikin jo hyvä kommetti.

Jakso 8: Oscar tulee ulos kaapista
Jakso 9: Oscar teloitetaan
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
The Officesta on kehitteillä Saudi-Arabian televisioon oma versio.

Ei taida ihan yksi yhteen hahmot mennä jenkkiversion kanssa.
Joukosta kun löytyy esimerkiksi homo ja hieman huorahtava alkoholiin menevä nainen.

Redditissä olikin jo hyvä kommetti.

Jakso 8: Oscar tulee ulos kaapista
Jakso 9: Oscar teloitetaan
Aivan joo. Se alkuperäinen jenkki-Office.

PS. En usko, että on yhtäläisyyksiä Suomen versionkaan kanssa. Luulen, että Saudi-Arabian hallinto on jonkun syyn varjolla kieltänyt Sami Hedbergin olemassaolon.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei. Ikävä kyllä Sami Hedbergin khashoggaaminen on Suomessa laitonta.
Nyt vain pitäisi keksiä keino Sami Hedbergin toimittamiseksi Saudi-Arabiaan. Onnistunee, jos antaa hänen ymmärtää, että siellä odottelee jo keikkaa ainakin viisikymmentä innokasta fania - siis muutama enemmän kuin Suomessa...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onnistunee, jos antaa hänen ymmärtää, että siellä odottelee jo keikkaa ainakin viisikymmentä innokasta fania - siis muutama enemmän kuin Suomessa...
Nauran tälle väitteelle, eikös tuo ole useastikin myynyt jäähalleja täyteen? Vissiin Hartwall Arena ainakin ollut loppuunmyyty.

Ja ei siinä, paskaahan ne Hedbergin jutut omastakin mielestä on mutta jostain syystä suosittu.
 

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset

Joku tässä laskutavassa nyt toki mättää. Joko siellä on ollut tiskin alla erityinen täysin vegaaninen annos, joka on pitänyt erikseen osata tilata tai sitten popparit ja ranut on valeltu sianrasvalla. Ite ainakin söin listalta kasvishampparin. Voihan toki olla, että kuulun tuohon 17 joukkoon, mutta epäilen muuta
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nauran tälle väitteelle, eikös tuo ole useastikin myynyt jäähalleja täyteen? Vissiin Hartwall Arena ainakin ollut loppuunmyyty.

Ja ei siinä, paskaahan ne Hedbergin jutut omastakin mielestä on mutta jostain syystä suosittu.
Joo, nyt olikin kyse faneista eikä katsojista. Olen kuullut, että jotkut käyvät ihan ilman fanittamista katsomassa kotimaista potkupalloakin, josta muistuukin mieleeni kaverini vastaus, kun aikoinaan kysyin häntä katsomaan kanssani pääsarjatason jalkapallo-ottelua. Hän totesi: "Mä oon käyny jo."
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo, nyt olikin kyse faneista eikä katsojista. Olen kuullut, että jotkut käyvät ihan ilman fanittamista katsomassa kotimaista potkupalloakin, josta muistuukin mieleeni kaverini vastaus, kun aikoinaan kysyin häntä katsomaan kanssani pääsarjatason jalkapallo-ottelua. Hän totesi: "Mä oon käyny jo."
Nauran kaverisi junttimaisuudelle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Au Pairit Panamassa Panemassa ei kyllä pettänyt. Varsinkin tämä yksi tiinaiinatiia mikä olikaan, jonka periaate on että vain oma äiti saa antaa hänelle työtehtäviä, joka on tietysti hieno periaate au pairille. Fuck you ja ovet paukkuen menemään jos ei tämä perheille sovi.
Ja tämä varattu mamma joka käy tunnetun nimettömän DJ:n luona nukkumassa, myös kova.
Harvinaisen epämiellyttävän oloiset henkilöt on castattu.
 

Glove

Jäsen
Au Pairit Panamassa Panemassa ei kyllä pettänyt. Varsinkin tämä yksi tiinaiinatiia mikä olikaan, jonka periaate on että vain oma äiti saa antaa hänelle työtehtäviä, joka on tietysti hieno periaate au pairille. Fuck you ja ovet paukkuen menemään jos ei tämä perheille sovi.
Ja tämä varattu mamma joka käy tunnetun nimettömän DJ:n luona nukkumassa, myös kova.
Harvinaisen epämiellyttävän oloiset henkilöt on castattu.
Tämän viestin perusteella olen oikein tyytyväinen, että en ole kyseistä ohjelmaa katsonut. Toki minä katson muutenkin todella vähän telkkaria ja silloin kun katson niin se on yleensä urheilua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
(1)
  • Tykkää
Reactions: SDMF
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt olisi tiedossa festivaalit täynnä iskusäveliä:
 

Liitteet

  • 500D2856-D6C7-4901-9B6A-A663018B05FB.jpeg
    500D2856-D6C7-4901-9B6A-A663018B05FB.jpeg
    86,6 KB · kertaa luettu: 350

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen saanut konjakkipullon palkinnoksi hyvin tehdystä työstä kun olen nukkunut työmaalla...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jostain tuli yhtäkkiä mieleen se Jopet-shown varikkoalueella vespalla ajelevat rekkakuski (Ruonansuun hahmo).

Sanoi omistavansa jo v. 1952 ainoana ihmisenä kännykän, mutta sitä harmitti, kun siihen aikaan ei ollut ketään kenelle viestittää tai soittaa, kun kännykkä vaan hänellä. Ymmärrän.

Ja se rekkakuski tunsi James Bondinkin. James oli kuulemma Bondin Veikon ja Mailan vanahin poika!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös