Älyranneke antoi mulle hyvät unipisteet viimeiseltä kuudelta tunnilta.
Olen just töistä lähdössä
Usein leffaa katsoessa olen älykellon mukaan ollut syvässä unessa. Ei ne leffat nyt niin huonoja olleet.
Älyranneke antoi mulle hyvät unipisteet viimeiseltä kuudelta tunnilta.
Mauri Äkäslompolo <3 Vei porot Lappiin rekalla Antwerpenista!Jostain tuli yhtäkkiä mieleen se Jopet-shown varikkoalueella vespalla ajelevat rekkakuski (Ruonansuun hahmo).
Sanoi omistavansa jo v. 1952 ainoana ihmisenä kännykän, mutta sitä harmitti, kun siihen aikaan ei ollut ketään kenelle viestittää tai soittaa, kun kännykkä vaan hänellä. Ymmärrän.
Ja se rekkakuski tunsi James Bondinkin. James oli kuulemma Bondin Veikon ja Mailan vanahin poika!
Mauri Äkäslompolo <3 Vei porot Lappiin rekalla Antwerpenista!
Apple Watch joskus kehuu, kun nousen sohvalta, haen kaljan ja menen ulos röökille, että ”Sinä teit sen!”Älyranneke antoi mulle hyvät unipisteet viimeiseltä kuudelta tunnilta.
"Paskà sisältää tällä hetkellä noin 80% Robustaa ja 20% Arabicaa. Ehkä. Paahtimo ei aina itsekään tiedä mitä paahtimeen on päätynyt, sillä aikaisemmin Paskà oli 100% Robustaa vaikka vanhassa pakkauksessa kerrottiin kahvin olevan Arabicaa. Totuus oli varmaan siltä väliltä. Onneksi kahvilla on sentään hassu nimi"Caffè Paskà 500 g kahvipavut, Hinta 14,90 €
Hassulla nimellä varustettu napolilainen espressosekoitus.www.crema.fi
Onkohan tämä hyvää kahvia vai maistuuko paskalta?
Luin tuosta Booty. Voihan Adelaide olla sitäkin.En enää, mutta hetki sitten naurahdin tälle.
Miss Suomi semifinalisti:
Adelaide Botty van den Bruele, 26 , Sonkajärvi
Älkää vain sekoittako Pelkosenniemen van den Bruele'ihin.
Tyhmää, mutta naurahdin silti.
Ei urheilua ja viinanjuontia saa yhdistää niin kuin ei urheilua ja politiikkaakaan.Jollain spurgulla oli kirkkaan oranssi Helsinki City Run -juoksupaita. Siis sellainen, joka jaetaan osallistujille. Oli kyllä todella kireä. Kädessä oli kaljakassi.
Siinä oli hienosti yhdistetty urheilu ja viinanjuonti. Näille voisi toki kehitellä myös oman Hakaniemi-Sörnäinen City Runin.
Se vasta parasta onkin, kun yhdistetään kaikki nuo, urheilu, viinanjuonti ja politiikka. Siitä tulee satavarmasti kiihkeät keskustelut.Ei urheilua ja viinanjuontia saa yhdistää niin kuin ei urheilua ja politiikkaakaan.
Kuulostaa olympiakomitean saunaillalta.Se vasta parasta onkin, kun yhdistetään kaikki nuo, urheilu, viinanjuonti ja politiikka. Siitä tulee satavarmasti kiihkeät keskustelut.
Tai porvari- ja työväenjoukkueiden kannattajien rähinältä.Kuulostaa olympiakomitean saunaillalta.
Tämä klassikko tuli heti mieleen.Ei urheilua ja viinanjuontia saa yhdistää niin kuin ei urheilua ja politiikkaakaan.
Tässähän muistuu elävästi mieleen Sir Penan koiranhakureissu Tsekeistä - Spanhel, vai mikä sieltä tuli?SaiPan huhuttu pakkivahvistus: Greg Moro.
Moinen "nimellisesti pätevä" hankinta nienee jotain Pexi Virran kieroutunutta huumoria taas.
...
Sieltähän tuli tosiaan The Sirin matkassa niitä doggoja enemmänkin: Hurtaj jne. :DTässähän muistuu elävästi mieleen Sir Penan koiranhakureissu Tsekeistä - Spanhel, vai mikä sieltä tuli?