Mille naurat juuri nyt?

  • 13 180 468
  • 50 319

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Määki haluan!

Ettei mee ihan ohi aiheen ni nauran tulevalle yksityisviestille!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Myös minua kiinnostaa modejen henkilöllisyydet, osoitetiedot ja perhesuhteet. Mikäli samaan yksityisviestiin vielä saisin tiedon mihin olen laittanut viime talvena ostamani nahkasormikkaat, niin olisin erittäin kiitollinen!

T: nimim. "Tänä talvena ei moderaattorin sormet palele".
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ihan tästä ketjustakin selviää mm. kenellä kaikilla niitä kuvakaappauksia on. Eikö niitä voisi pyytää esim. yksityisviesteinä, kun kiinnostus näyttää olevan erittäin suurta? Kovin montaa naurun aihetta ei ole nyt pariin sivuun näkynyt. (Tarvitsen niitä muutoin niin tylsään ja vittumaiseen elämääni.)
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tässähän on fiilikset kuin pikkupojalla jouluna. Tuleeko kova vai pehmee paketti. Eli jytkyä mullekki kehiin! Ketjunaiheeseen, näin unta että sain entisen muijan takaisin kosimalla tätä.. Mitä vittua?


Edit: päivä pelastettu!
 
Viimeksi muokattu:

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naurattaa tämän ketjun liekkiin syttyminen. Ja toki toi moden kämmi oli nätti kuin mikä.

Toivottavasti heilläkin riittää huumoria, ettei banneja ala satamaan. :D
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Mikä on YV ja mistähän semmoisen saisi?

Nimimerkillä: Tämähän on jännempää kuin YLEn luontoilta ja muurahaiset päällekkäin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naurattaa se että nauroin tälle jutulle itsekseni töissä. Eilen en jaksanut ruinata yv:tä, mutta päivän hihitelttyäni olen valmis siihen! Eli jos vielä jaksatte, niin laittaa mullekkin, pliis!

Teuvo Lomania lainaten "Salaisuudet nyt auetkoot! Aion ottaa susta selvää, mä näytän...en pelkää!!"

Edit. Hahaa! Järisyttävä juttu! Kiitos paljon. Nyt voin kuolla onnellisena.
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
No hei yv olis kiva, en voi elää ilman...

Edit. hahaa sillä lailla, taas tulee uni silmään..
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Toivottavasti heilläkin riittää huumoria, ettei banneja ala satamaan. :D

Mutta minua ainakin lähestyi vain "Julian Assange", joten en tiedä yhtään kuka mulle viestin lähetti jne., joten eipä niitä banneja helpolla voida jakaa ;) Ja jos jokainen, joka on vaatinut YV:tä, saisi bannia niin hiljaiseksi muuttuisi tämä keskustelupalsta :D
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Onko kuvakaappausten linkitys kielletty, vai eikö kukaan vain uskalla laittaa linkkiä yleisesti? Ts. haluan yvllä kuvan, mistä on kyse.
E. En halua enää kuvaa kiitos yllä olevan kirjoittajan. :)
 
Viimeksi muokattu:

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
itse en myöskään enää kestä tätä massiivista jännitystä. Haluan myös Yv:n jotta tiedän, mille kaikki muut nauraa juuri nyt.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Puoli jatkoaikaa on tuon linkin jo muuta kautta nähnyt, joten ei luulisi olevan aihetta kirjoituskieltoihin.

Nauran sille, että modet tuskin ymmärtävät vieläkään, että peittely on turhaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös