Tämä video(YT) sai ainakin minut hymyilemään.
Kieltämättä saa hyvälle tuulelle.
Mazza #9 pudottaa hanskat sen verran vakuuttavan näköisesti, että alkaa touhusta olla leikki kaukana ja kohta sattuu.
Onhan se nyt todella epätasa-arvoista, että miehille ei ole "puumanaista" vastaavaa termiä, joten Minttu on keksinyt sellaisen.
Minä kyllä tykkään käyttää tämän puumankin sijasta mieluummin palstaveli Evilin keksimää termiä IRK (Irstas Rupsahtanut Kurppa), eli Irkku vaan noin puhekielessä. Joten ehkä sen miesvastineenkin voisi sitten tuolta pohjalta rakentaa.
KVV eli kuolaava vanha vuohi? Koovee vaan noin puhekielessä.
Onhan se nyt todella epätasa-arvoista, että miehille ei ole "puumanaista" vastaavaa termiä, joten Minttu on keksinyt sellaisen.
Ehdotan mäyrää....tappeleva mäyrä kuvastaa miehisyyttä. Oikeastaan en keksi mitään syytä miksi se ei olisi juuri mäyrä.
Tämä olisi hyvä. Aika monen keski-ikäisen miehen (ja nuoremmankin) habitus muistuttaa melko lailla ryhävalasta.- Ryhävalas
Minä mäyränä melskasin mekkosi alla, olin lipevä ja liukas kyy...Ehdotan mäyrää....tappeleva mäyrä kuvastaa miehisyyttä. Oikeastaan en keksi mitään syytä miksi se ei olisi juuri mäyrä.
Ei helvetti! Itse juttu nyt oli peruskamaa mutta kommenteissa oleva viesti numero 30 on ainakin minulle naurustimulanttina samaa luokkaa Vancouverin olympialaisten lassekukkos -jutun kanssa.Hymyn nettisivuilla oli otsikko:
"Mitä ihmettä - tämä suomalainen naisjulkkis suostui alastonkuviin!"
No klikkaus siitä niin....
Tässä Iltalehden jutussa puhutaan desingnistä. Tarkemmin sanottuna otsikko on: Tunnista vintin designaarteet. Muuten aihe ei kiinnosta, mutta tuo kuvassa näkyvä vaaka sai katsomaan tarkemmin; kyllä, meillä on mökillä hyvin paljon samannäköinen vaaka (tosin erivärinen), jolla on punnittu kaloja. Aloin hymähtelemään itsekseni, kun tuollainen vaaka on kuvassa, kun puhutaan designista. Haluaisikohan joku keräilijä meidän vaa´an? Tosin tuo ylälevy on ruosteinen ja todennäköisesti jossain on kalansuomuja, muuten ihan priimaa.