Ahaha. Ei terve mikä jätkä.Nimimerkki sampio kertoo millä perusteella JYP on viime vuosien paras joukkue. Allekirjoituskamaa.
Ahaha. Ei terve mikä jätkä.Nimimerkki sampio kertoo millä perusteella JYP on viime vuosien paras joukkue. Allekirjoituskamaa.
Ahaha. Ei terve mikä jätkä.
Nimimerkki sampio kertoo millä perusteella JYP on viime vuosien paras joukkue. Allekirjoituskamaa.
Ahaha. Ei terve mikä jätkä.
Niin, umpimielisyyttä on yhtälailla oman jengin puusilmäinen kannattaminen kuin jonkin jengin puusilmäinen dissaaminenkin. Jos ei ironiakerroin ole kohdillaan, en voi mitään sille, että poltitte nahkanne.Heh, tippa linssissä vakuuttelee muille miksi oma isä on parempi kuin muiden isät.
Heh, tippa linssissä vakuuttelee muille miksi oma isä on parempi kuin muiden isät.
Nauraisin Filip Riskalle, Miika Lahdelle ja muille heidän kaltaisilleen, mutta enpä viitsi olla huono voittaja.
Mitäs sä julistitkaan edellisen pelin jälkeen?
Älä nyt viitsi. Ensinnäkin, sana jota haet on varmaankin sarkasmi eikä ironia. Toiseksi, kukaan ei usko tuollaista selittelyä tällaiselta tyypiltä:Niin, umpimielisyyttä on yhtälailla oman jengin puusilmäinen kannattaminen kuin jonkin jengin puusilmäinen dissaaminenkin. Jos ei ironiakerroin ole kohdillaan, en voi mitään sille, että poltitte nahkanne.
Jätkät on fundiksia.
Turun PikkuSeura.
Ei, vaan Turun PaskaSeura.
Turun PyllykikkeliSeura.
Puhutaanko Miika Lahden tappoyrityksestä Vittasmäkeä kohtaan? Idioottihan se kaveri on (siis Lahti), mutta mitä tuolla julistamisella ajat takaa?
Sarkasmi ei ole tuttu asia? Totta helvetissä olen huono voittaja sillä kukaan ei muista hyvä voittajia.
Ironia lienee lähempänä, mutta aivan sama, voi sen määritellä sarkasmiksikin.Älä nyt viitsi. Ensinnäkin, sana jota haet on varmaankin sarkasmi eikä ironia.
Tämä menee nyt hiukan tylsäksi. Uskotko, että tämäkin on tosissaan kirjoitettua?Toiseksi, kukaan ei usko tuollaista selittelyä tällaiselta tyypiltä:
Mitä tulee sarkasmiin/ironiaan, niin joo lienet sittenkin lähempänä oikeaa tuossa, myönnetään.Ironia lienee lähempänä, mutta aivan sama, voi sen määritellä sarkasmiksikin.
Tämä menee nyt hiukan tylsäksi. Uskotko, että tämäkin on tosissaan kirjoitettua?
Kyllä, JYPin konttaaminen harmitti. Nyt ei enää tunnu missään, ja varmasti osittain siksi, että päästin pahimmat höyryt pihalle huumorin avulla. Minusta et saa seuratosikkoa tekemälläkään. En lue itseäni edes oikeaksi faniksi.
Seurajoukkueiden osalta en juuri ole tosissani ilmaisuissani, koska mulla ei niihin lopulta ole niin suuria siteitä. Toki, kuten sanoin, olin pettynyt eilen, ja käsittelin asian tuollaisella provoilun ja ironian sekamelskalla, mutta en varsinaisesti kuitenkaan vihainen. Maajoukkueeseen liittyvissä avautumisissa on enemmän tunnetta mukana, ja vaikka tyylini on osittain samanlainen, on niissä oikeasti aika suuri lataus mukana. En toki toivo, että kukaan olisi ampunut aikoinaan Sundinia tai viimeksi jenkkien aiheuttama pettymys oli myös raju, mutta tuolloin mulla meni kuppi nurin siten, etten pystynyt enää hassuttelemaan kontrolloidusti. Voi tietysti olla, ettei nämä sävyt erotu tekstistä niin selkeästi, mutta näin minä ne asiat koen.Voisin tietty linkittää tänne sellaisiakin viestejä joissa varmasti olet ollut tosissasi, mutta ei nyt vaan kuulu tähän ketjuun.
Jos ei ironiakerroin ole kohdillaan, en voi mitään sille, että poltitte nahkanne.
Mun on pakko myöntää pikkumaisuuteni, mutta en osaa jättää tätä tähän:Heh, taisit itse polttaa kun kuvittelit ymmärtämättömyyden olevan syynä miksi viestillesi naurettiin.
Nimimerkki sampio kertoo millä perusteella JYP on viime vuosien paras joukkue. Allekirjoituskamaa.
Jos ei nyt suoranaisesti naurata, niin ainakin hymyilyttää Jypin finaalit 2010-kypärät ja niistä kuittailu ympäri jatkoaikaa.
In USA they have Ronald Reagan, Bob Hope and Johnny Cash.There is always hope, Bob Hope.