Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 997
  • 50 365

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Nimimerkki schollin porttiteorialle Porvoon tuomiokirkon tuhopoltto-ketjussa. "Näkee taas miten homma lähtenyt lapasesta, kun kotona ei ole vaadittu siistiä ulkonäköä. Hetken myöhemmin poltettu jo kirkkoja"
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
BB:n kamerat seuraa parin henkilön keskustelua mahdollisista tulevista rangaistuksista ja aikuisviihdekauppias kävelee heidän ohi ja sanoo: "Hei mul on sitten mikki päällä"
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Taas kerran naurattaa Routaisen Sydämen analyysit Täällä

Miten voikin saada noin paljon tekstiä aikaiseksi, jossa ei oikeastaan sanota mitään?
 

HemmoP

Jäsen
Suomalaismies yritti Tshetseniaan sotimaan

Neljä vuotta sitten islamin löytänyt 28-vuotias suomalaismies pakkasi viime viikolla laukkunsa ja nousi koneeseen Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

Määränpäänä oli Tshetsenia. Maa, jossa sissit käyvät edelleen kiivasta sotaa Venäjän armeijan kanssa.

- Olin menossa muslimiveljieni ja -sisarteni luokse. He käyvät pyhää sotaa venäläisiä vastaan, ja tunsin että minua tarvitaan siellä, kertoi IS:lle perjantaina takaisin Suomeen palannut mies.

Tshetsenian rajan yli suomalaismies ei kuitenkaan koskaan päässyt.

Georgian viranomaiset vangitsivat hänet vakoilusta epäiltynä. Asiasta kertoi perjantaina Helsingin Sanomat.

- Minut pidätettiin vuorilla, koska olin herättänyt epäilyksiä. Laukustani löydettiin karttoja, kiikarit ja kolme puukkoa.

- Jouduin moneksi päiväksi Georgian sisäministeriön anti-terroristiyksikön kuulusteluihin.

Suomalaismies ei aluksi kertonut, miksi oli maassa. Kuulustelujen aikana kuitenkin valkeni, että georgialaisille kannattaa puhua totta.

hehheh
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikijokeri kirjoitti:
Taas kerran naurattaa Routaisen Sydämen analyysit Täällä

Miten voikin saada noin paljon tekstiä aikaiseksi, jossa ei oikeastaan sanota mitään?

Tämä on fakta aspekti. Mitäköhän tuokin tarkoittaa?
 

masaala

Jäsen
vision kirjoitti:
Tämä on fakta aspekti. Mitäköhän tuokin tarkoittaa?

fakta = tosiasia
aspekti = näkökohta, näkökulma

Tämä on tosi näkökulma. Tämä on fakta-näkökulma. Tämä näkökulma perustuu faktoihin. Tämä näkökulma perustuu tosiasioihin. jne.

Ota sitten selvää.. =)

EDIT Wikipediasta löytyi tällainenkin: Astrologian käsitteenä aspekti tarkoittaa kahden taivaankappaleen suhdetta kolmanteen. =)

EDIT2 Nysvätään sitten kunnolla
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Parasta on RS:n vastaus iiron_troikalle:
Routainen Sydän kirjoitti:
Ei pelilliset asiahaarat pelikirjasta ole pelkästään Kärpillä käytössä.
Mitämitä? Onko siellä pelikirjassa jotain pelillisiäkin asioita? Tai siis asiahaaroja.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
masaala kirjoitti:
fakta = tosiasia
aspekti = näkökohta, näkökulma

Tämä on tosi näkökulma. Tämä on fakta-näkökulma. Tämä näkökulma perustuu faktoihin. Tämä näkökulma perustuu tosiasioihin. jne.
Näin juuri. Hyvä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuulin tänään ensimmäistä kertaa Lapinlahden Lintujen kappaleen "Keski-ikä on syvältä". Sen biisin sanoitusta olen nauranut melkein koko päivän.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Satavuotias putkimies jatkaa yhä töitään

Iltasanomat kertoo seuraavaa

Lontoolaista putkimiestä "Buster" Martinia ei ainakaan voi syyttää liian varhaisesta eläkkeelle lähdöstä. Hän täytti perjantaina sata vuotta - ja jatkaa edelleen töitään.

Martin kokeili eläköitymistä kolme vuotta sitten, mutta totesi sen tylsäksi.

- Tylsyys on iso tappaja. Palasin töihin koska haluan pysyä aktiivisena. Jos jäisin eläkkeelle, minusta tulisi murheellisin äijäparka mitä olette koskaan nähneet, hän sanoi Daily Telegraph -lehdelle.

Martin varttui orpokodissa ja meni ensimmäistä kertaa naimisiin jo 14-vuotiaana. Taisteltuaan toisessa maailmansodassa krenatöörinä hän siirtyi laivaston leipiin. Myöhemmin hän ehti työskennellä myös Lontoon torilla. Hänellä on 17 lasta ja 70 lastenlasta sekä lastenlastenlasta.

Työn sankari ei liiemmin perusta nykyajan ihmeistä. Televisio hänellä on, puhelinta sen sijaan ei ole eikä tule.

- Ne ovat yksi pirun maanvaiva. Sitä istuu rauhassa kotona ja yhtäkkiä ne alkavat päristä. Vihaan niitä, Martin sanoi. Toinen turha hömpötys ovat ulkomaanmatkat.

- Kuluttaa nyt paljon rahaa että tekisi samoja asioita jota tekisi täälläkin. Minä elän täällä kuin lomalla. Herään aamuisin ja olen tyytyväinen siihen mitä teen.

Satavuotisjuhlien kunniaksi Martin sentään suostui pitämään lomapäivän.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eino_Mies kirjoitti:
Kuulin tänään ensimmäistä kertaa Lapinlahden Lintujen kappaleen "Keski-ikä on syvältä". Sen biisin sanoitusta olen nauranut melkein koko päivän.

Kah. Itse kuulin tuon biisin noin viisi minuuttia sitten ekan kerran... Ei kummoinen sävellys, mutta varsin hyvät sanat tosiaan.

http://www.emi.fi/emi2/artistit/295/lapinlahdenlinnuttheoriginal Ketä asia kiinnostaa, kuunnelkoon tuolta...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Korppi kirjoitti:
Pee löytää itsestään lähes filosofista syvällisyyttä...
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=34640

Lievä pettymys, siellä ei tunnustettu rakkautta kenenkään muun palstalaisen tyttöystävälle :D

Olikos meillä muuten noloimmista kännitoilailuista jo ketju? Onko se sitten parempi vai huonompi että ne sattuvat aina netissä vai...
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nauran tälle mainiolle tarinalle.

Kauttaaltaan niin raastavan naurettavaa tekstiä, että epäilemättä kesti viisi (5) minuuttia lukea kirjoitus kyseinen läpi.

Ei vittu, hehee...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
ManYoolle. Huvittavia nuo kommentit miten eivät halunneet Teveziä eivätkä Mascheranoa. Idiootit.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Olihan se Rauma

M77 kirjoitti:
En tiedä itkeäkö vai nauraa, no Rauma on Rauma !

Niin, itse ällistelin alkuun, että kulkeeko Raumalla muka junakin, mutta sitten tunnistin paikallisen Citymarketin kaljaosaston ja vakuutuin, että kyseessä todellakin oli Rauma.

Toisaalta, saattoihan kyseessä olla hämäyskin, josta johtuen päädyn vinkkaamaan, että tulkaa raumalaiset Turenkiin katsomaan junaa.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös