vision kirjoitti:Ei saisi nauraa mutta kyllä nuo köyhyyspaketin korotukset pistävät hymyilyttämään. Vanhuksille kokonaista 4-11€ kuussa asumiseen. Vau.
Sitä saa mitä tilaa. Mitäs äänestitte.
Trenchtown kirjoitti:Maan ainoan laatulehden reportoinnille tapaus Karalahdesta:
http://lehti.samizdat.info/2006/08/24/1729/
vision kirjoitti:Vai voiko yksikään hifk:ta kannattava ihminen lupautua lopettamaan peleissä käymisen vaikka Karalahti saisi potkut?
Bloogi kirjoitti:Tietenkin jos Jere saisi potkut moni varmasti protestoi voimakkaasti ,mutta on sitä muitakin tapoja kun lopettaminen peleissä käyminen. Itse uskon/toivon että ne ketkä hallille tulevat Ifk paita päällä niin kannattavat Ifk:ta menestyksestä tai pelaajista riippumatta.
Blackie kirjoitti:Tuolle HIFK-fanien Karalahti -äänestykselle. Näyttää siltä, että jokainen HIFK-fani on pohtinut todella tarkkaan ja joka kantilta tämän tapauksen. Järki on selvästikin ottanut niskalenkin tunteesta :).
Mä nauran tuon laajemman Karalahti-ketjun kommenteille:Blackie kirjoitti:Tuolle HIFK-fanien Karalahti -äänestykselle. Näyttää siltä, että jokainen HIFK-fani on pohtinut todella tarkkaan ja joka kantilta tämän tapauksen. Järki on selvästikin ottanut niskalenkin tunteesta :).
Eräs HIFK-fani tuli viime kaudella Ässien puolelle Nickerson -ketjuun Mattin Hämeenlinnan pelottelun jälkeen sanomaan suurinpiirtein näin: "Myöntäkää, että teillä on ongelma. Kyllä esim. 90% HIFK-faneista pystyy myöntämään, että Jerellä on alkoholiongelma."Cube kirjoitti:Mä nauran tuon laajemman Karalahti-ketjun kommenteille:
"No jos Karalahti kerran on joku vitun alkkis, niin selittäkääs sitten mulle miten se voi pelata liigaa huipputasolla!!? Nii satanna! Meijän Jere ei ole mikään vitun alkoholisti."
"Kyllähän jokainen terve suomalainen mies joskus vetää perseet ja unohtaa/ei ehdi mennä töihin. Vittu se mikään iso asia ole mitä itkette ämmät."
No ok, nuo eivät tietenkään ole suoria sitaatteja, vaan aika säälittäviä karikatyyrejä. Mutta asiasisällöltään muutama viesti tuossa ketjussa osui pelottavan lähelle. On se Karalahden kannalta varmasti todella hyvä, että tietyt HIFK-fanit vähättelevät hänen ongelmaansa ja pyrkivät jopa kieltämään sen olemassaolon.
mixu kirjoitti:Tekee Nickerson mitä tahansa niin 90% Ässä-faneista on sitä mieltä että mitään ei ole tapahtunut.
Tosiasiat mielestäni voi aina tunnustaa kuten meillä on Jeren kohdalla tehty ja tiedetään hänen alkoholiongelmansa.
Buccaneer kirjoitti:Eikä tästä pitäisi edes tarvita keskustella. Jere ei ole tehnyt mitään sellaista, jonka perusteella potkuja tarvitsisi edes harkita.
Redbull kirjoitti:Tämä IFK-fanien Jerenismi hymyilyttää.