Wattafak? Voi jeesus mikä letti :DLinkki pätkään Norja-ottelun studiosta.
Tälle Ilta-Sanomien uutiselle Sportin ja Ässien välisestä ottelusarjasta. Pientä pilluilua Tamille havaittavissa...
Ai että minä toivon, että noista pojista kasvaisi ehtoja pesunkestäviä homoja. Kuinkas sitten Timpan, tai tuon rotiskon, suu pannaan?
Varmaan sikäläistä jääkiekon fanikulttuuria. Vähän niinkuin Suomessa Karjala-lippikset.Mitä nää vitun nallekarhut on?
Eikä ole ensimmäinen kerta kun Jatkoajassa käydään lippis päässä sisällä -aiheista keskustelua. Tuossakin ketjussa on sitkeää väittelyä reilut sata viestiä. Alkusysäys taisi olla silloin Big Brother -talon ruokapöydässä lakki päässä ruokaillut heppu.Nauran hatullisille kansallislaulajille.. eiku.
Andy McCoylle. On nelosen Maria-ohjelmassa tällä hetkellä. Ja ei oo aivan selvänä.
Andy McCoylle. On nelosen Maria-ohjelmassa tällä hetkellä. Ja ei oo aivan selvänä.
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?Tuo Kaisa Varis on oikeasti tyhmempi kun Tuksu! Ei helvetti mikä idiootti.
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?
Hetken jo kävi mielessä, että mahtaako aurinkolasien takaa paljastua Jukka Puotila, Jarkko Tamminen tai joku muu imitaattori. Sen verran överiksi näyttää Andy-maneerit menevän. Mutta kyllä se sittenkin taitaa olla itse Hulkon Antti, The Real McCoy!Kohtalaisen pihalla on kitaravirtuoosi. Mahtaako pysyä tuolilla koko lähetyksen ajan?
Kohtalaisen pihalla on kitaravirtuoosi. Mahtaako pysyä tuolilla koko lähetyksen ajan?
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?
On kyllä Andy jopa tavallistakin enemmän sekaisin.
Mikäs hemmetin hippi-eskimo-geisha-bändi siellä nyt vetelee... Kopioitu joku japanilainen lastenlaulu ja käännetty sanat?