Mille naurat juuri nyt?

• 13 422 920
  • 50 878

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jostain kumman syystä tuo hjokerit ensi kaudella supisuomalainen teksti sai hymyn naamatauluun heti aamutuimaan.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mikkosten maailmaa sivukorvalla kuunnellessa tuli tämä kommentti mieleen:

Ai että minä toivon, että noista pojista kasvaisi ehtoja pesunkestäviä homoja. Kuinkas sitten Timpan, tai tuon rotiskon, suu pannaan?

Toinen pojista höpötti tulevia ammattejaan ja suosikkilistaus poliisi, palomies ja rakennusmies toi kyllä heti mieleen erään menneiden aikojen musiikkiyhtyeen (Taisi kertoessaan yllä olla vielä jonkinsortin upseerintakki.). Näiden lisäksi heitetty sairaanhoitaja ei ainakaan merkittävästi muuttanut kuvaa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Unkarilaisethan innostuis, kun tasoittivat pelin Suomea vastaan.

Jäälle lensi varmasti yli tuhat pehmolelua. Hauskan näköistä.

EDIT: Kyseessä oli paikallinen tempaus, eli jokainen ostettu nallekarhu menee lastensairaalalle tai jotain vastaavaa. Eli sen takia niitä sinne jäälle lensi. Hieno juttu.

Viimeksi muokattu:

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pisti naurattamaan, kun Unkari tasoitti suomea vastaan jääkiekossa juuri äskön 1-1, niin koko kenttä täyttyi pehmoleluista. Ehkä unkarilaisessa jääkiekossa on tapana heittää, joka maalin jälkeen nalleja kentälle!

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kyllähän sitä tuli itekin revettyä, kun luin että ottelu keskeytetty kun jäälle lentänyt pehmonalleja Unkarin maalin jälkeen. Parempi noin kuitenkin että nalleja heittelevät, kun täällä olisi lentäneet pullot jäälle.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran hatullisille kansallislaulajille.. eiku.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tuo Kaisa Varis on oikeasti tyhmempi kun Tuksu! Ei helvetti mikä idiootti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo Kaisa Varis on oikeasti tyhmempi kun Tuksu! Ei helvetti mikä idiootti.
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?

Taisi vastata toimittajan kyselyihin, että miten molemmat näytteet olivat positiivisia, niin jotain, että sen täytyy olla joku inhimillinen virhe siellä labrassa. Eikä kuulemma todellakaan käyttänyt EPO:a.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhanin itkunsekaisille tilityksille pelaajista, vastustajasta ja tuomareista. Loistavaa viihdettä!

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kohtalaisen pihalla on kitaravirtuoosi. Mahtaako pysyä tuolilla koko lähetyksen ajan?
Hetken jo kävi mielessä, että mahtaako aurinkolasien takaa paljastua Jukka Puotila, Jarkko Tamminen tai joku muu imitaattori. Sen verran överiksi näyttää Andy-maneerit menevän. Mutta kyllä se sittenkin taitaa olla itse Hulkon Antti, The Real McCoy!

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kohtalaisen pihalla on kitaravirtuoosi. Mahtaako pysyä tuolilla koko lähetyksen ajan?

On kyllä Andy jopa tavallistakin enemmän sekaisin.

Mikäs hemmetin hippi-eskimo-geisha-bändi siellä nyt vetelee... Kopioitu joku japanilainen lastenlaulu ja käännetty sanat?

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelosella Maria ohjelmassa esiintyvä "yhtye". Mua sattuu joka paikkaan :/ Yks vitun riffi koko biisissä plus joku ihmeen osa. Ei mua edes naurata oikeestaan. Sattuu vaan.

Varsinainen älykkö tuo laulajakin on. Huonoin esitys/yhtye on nähty.

Edit. Andy ollut aivan tulessa! Koko ajan kommenttia asiaan kuin asiaan.

Kohtalo ja shekki, vai mitä se äskenkin sano.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Sanoi juuri näin.

Sitten vielä sanotaan ettei nykynuoriso osaa keskittyä. 'Kelenkö sille voi jos yhtaikaa tulee yhdellä kanavalla "Thieving Magpie", toisella "Another McCoy" ja kolmannella "Crying Game". Kaikki yhtä aikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy