Mille naurat juuri nyt?

  • 13 234 837
  • 50 412

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kyllähän sitä tuli itekin revettyä, kun luin että ottelu keskeytetty kun jäälle lentänyt pehmonalleja Unkarin maalin jälkeen. Parempi noin kuitenkin että nalleja heittelevät, kun täällä olisi lentäneet pullot jäälle.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran hatullisille kansallislaulajille.. eiku.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tuo Kaisa Varis on oikeasti tyhmempi kun Tuksu! Ei helvetti mikä idiootti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo Kaisa Varis on oikeasti tyhmempi kun Tuksu! Ei helvetti mikä idiootti.
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?

Taisi vastata toimittajan kyselyihin, että miten molemmat näytteet olivat positiivisia, niin jotain, että sen täytyy olla joku inhimillinen virhe siellä labrassa. Eikä kuulemma todellakaan käyttänyt EPO:a.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhanin itkunsekaisille tilityksille pelaajista, vastustajasta ja tuomareista. Loistavaa viihdettä!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kohtalaisen pihalla on kitaravirtuoosi. Mahtaako pysyä tuolilla koko lähetyksen ajan?
Hetken jo kävi mielessä, että mahtaako aurinkolasien takaa paljastua Jukka Puotila, Jarkko Tamminen tai joku muu imitaattori. Sen verran överiksi näyttää Andy-maneerit menevän. Mutta kyllä se sittenkin taitaa olla itse Hulkon Antti, The Real McCoy!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kohtalaisen pihalla on kitaravirtuoosi. Mahtaako pysyä tuolilla koko lähetyksen ajan?

On kyllä Andy jopa tavallistakin enemmän sekaisin.

Mikäs hemmetin hippi-eskimo-geisha-bändi siellä nyt vetelee... Kopioitu joku japanilainen lastenlaulu ja käännetty sanat?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelosella Maria ohjelmassa esiintyvä "yhtye". Mua sattuu joka paikkaan :/ Yks vitun riffi koko biisissä plus joku ihmeen osa. Ei mua edes naurata oikeestaan. Sattuu vaan.

Varsinainen älykkö tuo laulajakin on. Huonoin esitys/yhtye on nähty.

Edit. Andy ollut aivan tulessa! Koko ajan kommenttia asiaan kuin asiaan.

Kohtalo ja shekki, vai mitä se äskenkin sano.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Aisaatana, se olisi ollut telkkarissa tänään, unohdin katsoa. Mitä siellä puhuttiin, mitä se Kaisa sanoi? Varmaankin jotain että "olen puhdas, koska minut naurettavan muotoseikan vuoksi vapautettiin"..?

Sanoi juuri näin.

Sitten vielä sanotaan ettei nykynuoriso osaa keskittyä. 'Kelenkö sille voi jos yhtaikaa tulee yhdellä kanavalla "Thieving Magpie", toisella "Another McCoy" ja kolmannella "Crying Game". Kaikki yhtä aikaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Andy McCoy. Rokkitähti.

Uskomattoman koominen hahmo. Äskeinen Maria-show oli aivan hulvatonta tv-viihdettä. Toivottavasti Andy ei katoa julkisuudesta minnekään.

EDIT: Ja siellähän se on Iltalehden etusivulla. "Sekava Andy talutettiin TV-lähetykseen". Hohoo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
EDIT: Ja siellähän se on Iltalehden etusivulla. "Sekava Andy talutettiin TV-lähetykseen". Hohoo.
Jossain oli pohdittu tätä ilmiötä sattuvasti. Kuulemma toiseksi surullisinta katsottavaa maailmassa on nämä rokkitähdet jotka vetävät kaiken mahdollisen ja kuolevat nuorina.

Kaikkein surullisin asia on sitten nämä andyt, jotka vetävät kaiken mahdollisen mutta eivät kuole nuorina. Tipahtelevat parvekkeilta, käyvät tiputuksessa ja tajuttomina, pämppäävät ja imevät kaiken rairairuohosta polleen eikä se kuolema ota tullakseen, ei vaikka minkä tekisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuinka pienenä tuo kovalainen on istutettu kypärään kun sen naama on just sen näkönen että nenää kohti on käynyt aivan valtava paine?
Eikö ne raukat saa edes ruokaa... Säälittäviä ruipeloita.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kato Fredi, long time no ocean. Missäs oot pyöriny?

Ettei mee aiheen sivuun niin Varis se naurattaa eelleen.


Varisteleva harakka!


Niin, ja naurattaa kanssa Springsteenin Outlaw Pete, joka lainailee Kissin I Was Made For Loving Youn melodiaa ilmeisen tietoisesti.

Springsteen kuuluu lähinnä tuonne Pitäisikö itkeä vai nauraa -osastoon (juujuu, itse avasin tuon ketjun, mutta silti).

Tekee mieli silti kysyä olisiko "La Gazza Ladra" soittanut kelloja?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tekee mieli silti kysyä olisiko "La Gazza Ladra" soittanut kelloja?
Soittaa se. Marillionit tunnetaan, Gascoignen yhdennäköisyyttä Ozzyyn ihmetellään, oopperoita vältellään ja pizza- sekä mafiaitalia on muutoinkin handussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös