Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 097
  • 50 390

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuossa finaalin erätauolla J-P Jalo tokaisee Tinke Peltomaalle: "Niin olihan sullakin ne maneerit jäähylle mennessä", johon tinke vastaa "Joo, päänpudistukset ja mulkoilut tuomariin". Osu ja uppos tänne.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
HS:n urheilutoimittajilla on joko termit hukassa tai itse olen katsonut pahasti kieroon parin kauden ajan. HS tituleeraa Erkinjunttia voimahyökkääjäksi otsikossaan! Onko EJ muuttanut pelityyliään nyt kauden päätyttyä, onko Suomessa noin heikko tarjonta voimahyökkääjistä vai onko kyseessä taktinen hämäys? Päättäkää itse, minä ainakin siivoan näppiksen kahveista.

Tuossa vielä linkki kyseiseen urheilujournalismin kulmakiveen.
http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/maajoukkueet/artikkeli/Voimahy%C3%B6kk%C3%A4%C3%A4j%C3%A4+Erkinjuntti+Leijona-ryhm%C3%A4%C3%A4n/1135244641172
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Radiosta kuulin tunti sitten Matti "Kuusysi" Vanhasen tiedotustilaisuuden. Kummelit on ihan turhia Matin rinnalla.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nauran sille, miten paljon playoffit herättää tunteita. Viimeisen kuuden päivän aikana 55 käyttäjää on asetettu kirjoituskieltoon tai potkittu palstalta kokonaan.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Nauran jälleen kerran kippurassa IFK-ketjun viesteille, erityisesti Carloksen viesteille, jotka ovat jälleen aivan helmiä. Jo ihan Carloksen vuoksi toivoisin, että naapurikin joskus voittaisi jotain, hieno kirjoittaja. Magneettinavat, autolautat, äyskäri, ämpäri, ifk.... priceless!
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tahatonta huumoria mutta en voi olla nauramatta kun näen nimimerkki SPORTTIKOTKAN allekirjoituksen:

"We are red, we are white, we are fucking dynamite!"

Jotenkin kaksimielinen persoonallisuuteni laittaa lauseen eri valoon kuin mihin se on tarkoitettu.
 
Tahatonta huumoria mutta en voi olla nauramatta kun näen nimimerkki SPORTTIKOTKAN allekirjoituksen:

"We are red, we are white, we are fucking dynamite!"

Jotenkin kaksimielinen persoonallisuuteni laittaa lauseen eri valoon kuin mihin se on tarkoitettu.


Sporttikotkahan on selvästi aito Tanskafani.

Vi er røde , vi er hvide, vi er danske dynamide...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tahatonta huumoria mutta en voi olla nauramatta kun näen nimimerkki SPORTTIKOTKAN allekirjoituksen:

"We are red, we are white, we are fucking dynamite!"

Jotenkin kaksimielinen persoonallisuuteni laittaa lauseen eri valoon kuin mihin se on tarkoitettu.
Vähän aikaa kun jatkat tuota rataa, niin takaan että räjähdät.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Tälle Tom Waitsin esiintymiselle Fernwood Tonight -ohjelmassa vuonna 1977. Klassikkotavaraa studioyleisön naurusta huolimatta.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kun on tarpeeksi väsynyt voi nauraa ihan itselleen. Väsyneenä voi myös säästää aikaa täällä jatkoajassa yhdistelemällä ketjuja näppärästi. Itse olin lukevinani erään ketjun nimen juuri '' naisia, jotka avautui minulle''. Yeaaaah.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hyvät naurut saa lukemalla Ässien ja Sportin ennakkotunnelmia tämän päivän ottelusta. Panokset ovat suuret. Keskustelun taso taas ei ole niinkään suuri. Muutaman vatipään takia "keskustelu" on mennyt jopa uhkailuksi. Jääkiekko on aivan toisarvoinen asia ko. postauksissa.

Ensin kirjoitetaan pari riviä siitä, miten porilaisten materiaali on ylivoimainen Sportiin nähden ja vielä muistetaan mainita Sportin kiima. Eli pakolliset jääkiekkoaiheiset toteamukset, jotta moderaattorit eivät veisi heti kirjoitusoikeuksia.

Sen jälkeen kirjoitetaan se asia siitä mistä halutaan oikeasti kirjoittaa. Eli tietenkin katsojien välisistä myllyistä. Siis mistä hiton myllyttämisestä? Viljaako siellä meinaatte tehdä? Voi elämä, että pistää naurattamaan noiden separien touhut. Toivottavasti Pori laittaa sähköt pois tunniksi väärään aikaan, niin pimeässä voi olla extra-mukavaa myllyttää sitä vastustajan kannattajaa.

Winstonin kautta halliin, jos jalat vielä kantavat. Muistakaa jättää hitsausmaskeista auki se tumma läppä, jotta näette ketä pieksette.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tälle:
SK:n verkkosivut kertoo, että sm-Liigan määräyksestä pelin jälkeen ei järjestetä lehdistötilaisuutta. Sääli, sillä olisi ollut todella mielenkiintoista kuunnella Apen ja Tamin show pelin jälkeen. Valmentajia kyllä haastatellaan, mutta erikseen ja eri paikoissa.
Voin kyllä kuvitella, kuinka lusikallinen on päässyt housuun liigan puhtoollisuutta vaalivilta herra isoherroilta, kun Ässät-Sport -pari varmistui.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tälle:

Voin kyllä kuvitella, kuinka lusikallinen on päässyt housuun liigan puhtoollisuutta vaalivilta herra isoherroilta, kun Ässät-Sport -pari varmistui.

Samaa olin tulossa postaamaan, naurettavaa pelleilyä, eikä tuolle liigan toiminnalle voi kuin nauraa. Toivottavasti sedät heittää täyslaidalliset liigalle tästä innostuneena.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nauran sille, miten paljon playoffit herättää tunteita. Viimeisen kuuden päivän aikana 55 käyttäjää on asetettu kirjoituskieltoon tai potkittu palstalta kokonaan.

Kyllä kun lueskelee noita pelipäivien otteluseurantaketjuja niin ei tarvitse ihmetellä mistä tuo valtava pelikieltojen määrä johtuu... Melkein voisi tuon otteluseurantaketjun nimenkin vaihtaa provoiluketjuksi. Pelkkää provoilua ja vittuilua puolin ja toisin, sitten väliin pari ihan oikeaa kommenttia pelin tapahtumista. Sitten vielä itketään kun "natsimodet" antaa penalttia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös