Mille naurat juuri nyt?

  • 13 204 756
  • 50 364

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Suomen oikeuslaitos-ketjussa käytävälle pedofiliakeskustelulle tai lähinnä näille viesteille: Ohmin kysymys ja vastaus. Aiheessa itsessään ei ole mitään hauskaa, mutta hieman pisti hymyilyttämään kun katsoi ensin vastaajan kommentin ja sitten nimimerkin..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Scholl vetää tällä päivämäärällä niin huikeaa settiä taas tuolla naisasia-ketjussa, että oli lähes kirjaimellisesti lentää kahvit näppikselle.

Itseäni ainakin vituttaa naiset, jotka ovat aiemmin jakaneet jollekin toiselle. Syythän siinä pitää ainakin selvittää.
Että vain neitsyet kelpaavat, paitsi ehkä jos on oikein hyvä selitys, mikä se sitten lieneekään.

Ilman kettuiluja, noita schollismeja on kyllä hauska lukea. Päivän piristyksiä ja joille nauran nyt ja lukiessa melkein aina.
 

M10

Jäsen
MacLean10 kirjoitti:
Sen verran voin sanoa, että tämä teidän voimamiehenne aloitti itse koko shown vittuilemalla espoolaisille. Niin ja tulihan se vielä siihen katsomon viereenkin esittelemään niitä ihania ja mahtavia lihaksiaan. 'Järjestyksenvalvojat' eivät tähän kuitenkaan mitään sanoneet, totesivat vain espoolaisille, että "olkaa varovaisia, se on yksi maailman vahvimmista miehistä".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haha. Veikkaan, että tuo Mara_92 on ite AWe ja kirjaa vain kiinnostuneet nimimerkit talteen myöhempää käyttöä varten.

Eikös tuo ole kovasti MILF:ien perään tai sitten se on vain nerokas kulissi peittämään todelliset kiinnostuksen kohteet...

Itseäni vähintään hymyilyttää nyt keskustelupalstan etusivulta bongattu otsikko "Mikael Granlund matkalla tähtiin" ja etenkin se, että jouduin lukemaan ketjua neljänteen viestiin asti ennen kuin ajatukset "vieläkö se muka pelaa?" ja "aikooko Kärpät tosiaan hankkia sen?" katosivat päästäni.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
NHL 2K7 naurattaa. Minnesota teki treidiehdotuksen, jossa he luovuttaisivat minulle Mikko Koivun ja Brent Burnsin ja minä heille Anson Carterin. Arvatkaapa, suostuinko...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kuuntelen Youtubesta Pekka Saurin Yölinjalla clippejä. Uskomatonta settiä.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Porttilalle.

"Mutta kaikki dokumentit eivät ole hävinneet savuna ilmaan, senkin satun tietämään."

Mestari.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Mitä helvettiä ylipäätään teit demin keskustelupalstalla?

Siis demin keskustelupalstahan on mitä parhainta viihdettä. Erityisesti oon kiinnostunut ketjuista missä keskustellaan pituuseroista seurustelusuhteissa. Esim siitä, että voiko seurustella pojan kanssa jos poika on 180cm ja tyttö 160cm pitkä.
 

d2uce

Jäsen
Naurattaa jo näin etukäteen tuo Piiri -ohjelman meedio Marja Pennanen. Rupesi jo mahtipontisten kuvakulmien aikana naurattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös