Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 428 104
  • 50 885

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
McLaren

Tuo talli joka iloitsee täysin molempien kuljettajiensa voitoista =) Jos Lewis olisi ollut nr 1 Unkarissa niin Ron "Lewis" Dennis olis todennäköisesti hymyillyt enemmän kuin Fernando päästyään pois kyseisestä tallista. Kyllä huomaa kumpaa kuskia talli suosii. Jos Lewis olis voittanut niin Ron olis rutistanut Lewisia kunnolla...

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Johonkin ketjuunhan se tämäkin kuuluu. Nauratti eilen (ja vähän vieläkin niin ei mene ot:ksi) kun keihästoivomme Ingbergin Mikaela se on lähdössä omien sanojensa mukaan kisailemaan Japanin Pekingiin. Oikein kahteen otteeseen kertoili näin haastattelussa telkkarissa.

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Taisin nähdä saman haastattelun ja mielestäni siitä sai kyllä sen kuvan, että hän on lähdössä muitten yleisurheilijoitten tavoin Japaniin viimeistelyleirille tms.

d2uce

Jäsen
Kun suomalaisilla on niin hirveä kompleksi tuosta huonosta englannintaidosta niin kyllä ne osaavat muuallakin. Esim. Sebastien Loebin Englanti on ihan hirveää kuunneltavaa. Tämä pätkä on sinänsä huono esimerkki kun se on Loebin englantia melkein parhaasta päästä mutta parempaakaan en tähän hätään löytänyt.

Radiosta Loebin haastattelun kuultuani tajusin, että rallienglanti ei katso kansallisuutta. Ei edes auta, vaikka äidinkielenä olisi englanti. Esimerkkinä vaikka tämä pätkä.

tsups

Jäsen
En nyt naura, mutta hymyilytti kuitenkin nimimerkki Scud9n jäätävän tyhjentävä heitto ässäpuolen Damon-ketjuun. Kai mä oon vaan tyhmä tai lapsellinen tai molempia. Mutta saipa vähän piristymään :D

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onkohan tuo nyt sitä tieteellistä tissuttelua? Kun noinkin tarkasti saa promillemäärät täsmäämään niin sen on pakko olla tarkan laskelmoinnin tulos.
Tai sitten se on kuin Obelix, tippunut pienenä taikajuomapataan (ponupannuun).

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
http://www.freewebs.com/aaniryhma/laulukirja.htm

Siis ei vittu, väsyttävän yövuoron jälkeen mukillinen kahvia näppikselle. Ovatko nuo oikeasti niin jälkeenjääneitä, kuin niiden jutut antavat ymmärtää? Luulin ettei peppi-peruukeista voi enää mennä nolommaksi, olin väärässä :D

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mitä te samoja linkkejä postaatte moneen kertaan, Jokerifanit, Dark Knight, perkele...luetaan niitä postauksia!

Harmi, että Frederik on tajunnut tämän omien kappaleidensa sensuroinnin vasta tässä vaiheessa uraa.

Onneksi meitä itsesensuuriin kykeneviäkin on ollut, olen jo pitkän aikaa sensuroinut Frederikin levyhyllystäni ihan itse.

Tääkö nyt on sitä huikeeta fanikulttuuria niitten "joukkue läpyläpyläpy" huutojen tilalle..? Ei tästä nyt ihan naurua saa aikaseks, mutta simmosen ihmettelevän hymähdyksen.

Ja sitten jokerilainen naureskelee tapparaisille, kun molemmilla on samat yhtä typerät lätinät.
Jep, meikä on niitä hiljasia, jotka kattoo sitä peliä.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres

d2uce

Jäsen
Siis Jokrut? Ihanko oikeasti?

"Me digataan Jokrui ja se on tosi ihkuu,
kun Jokrut tekee maalin niin ... tihkuu"

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kokeillaan aivojuoksutuksena 15 sekunnin räppi:

"Wade plus Hanloni tilanteita kelaa
meillä sämpylänki jakamine pelaa
Ultrat diilaa ihan erilaista luurii
me ollaa vahvoi muttei oteta kuurii
Tää tää tää on mun Jokrut
kun maali tulee lentää kahvikupist...lusikka"

Okei silti oli parempi kuin alkuperäiset. Tai edes finteligenssin tuotanto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy