En haluaisi kysyä, mutta pakko on. Mitä vittua sä teit Dollsien sivuilla?!
En haluaisi kysyä, mutta pakko on. Mitä vittua sä teit Dollsien sivuilla?!
*köh* Noh, se nyt.. *köh köh* mmm..
Ei ollut mun keksimä juttu. Kaveri laittoi linkit ircciin.
No mitäs tuo nyt on. Minä olen estänyt satoja raiskauksia, pelkällä itsehillinnällä.Marita esti aseellisen ryöstön!
Varkautta en voinut estää, tuollahan tuo Savossa möllöttää. Yhden pahoinpitelyn estin tänään kun pidin kädet taskussa.Hehe, pisteet sulle! Estätkö myös itsehillinnälläsi varkaudet ja muut rikokset?
Varkautta en voinut estää, tuollahan tuo Savossa möllöttää. Yhden pahoinpitelyn estin tänään kun pidin kädet taskussa.
Raatiossa mainostettiin Retardex-nimistä suihketta pahanhajuiseen hengitykseen. Minulle tuo nimi aiheuttaa ihan erilaisia mielleyhtymiä.
Tämä on legendaarinen. "Istu, Adolf."
Joo, eiköhän jaeta Sportille liigapaikka ja pudoteta vaikkapa juuri Ipa divariin, kun ei sitä Sakkeakaan kiinnosta...
Nauran Laura Ruoholalle rallien maaliintulokekkereissä. Samalla ihmettelen sitä miten kukaan ikinä on päätynyt valitsemaan Ruoholan juontamaan kyseisiä kemuja, ei nimittäin ihan tuo englannin puhuminen sujunut..
Ei ne kuskitkaan yleensä millään loistavalla kielitaidolla puhu. nimim. rallissa töissä.
esimerkkinä:
http://www.youtube.com/watch?v=DwukCdGKOdY
Törmäsin tuossa sattumalta äsken Matti Nykäsen Facebook-profiiliin. 3771 ystävää Matilla. En tiedä, mikä tuossa niin erityisen huvittavaa on, mutta jotenkin vaan repesin tuolle.