Mitäs sieltä tulee? Nälkä, enkä meinaa menettää ruokahaluani ;)
Eiköhän toi kannata jättää sitten väliin, mikäli goatse-tason materiaali ei kiinnosta. Toki voi olla, etten mä vaan ymmärrä noin hienotunteista huumoria.
Mitäs sieltä tulee? Nälkä, enkä meinaa menettää ruokahaluani ;)
Eiköhän toi kannata jättää sitten väliin, mikäli goatse-tason materiaali ei kiinnosta.
No ei ollu pitkät naurut...
This video has been removed due to terms of use violation.
Googlen hakuun kun laitat> qqqqq ja painat kokeilen onneani.
Varoitus! Ei herkkähermoisille!!
Onhan tuo Turun Sanomissa sunnuntaisin ilmestyvä vasta ristittyjen lista pakko lukea viikottain. Viime viikolla listalta itse löysin esim. etunimet Ramses ja Nooa.Mä nauran lapsiraukalle, jolle oli annettu nimeksi Juice Luka Kalervo. Kaveri hymyilee somasti kuvassa eikä ymmärrä, mitä tuleman pitää. Näin sai ihmetellä tämän päivän Turun Sanomista.
Onhan tuo Turun Sanomissa sunnuntaisin ilmestyvä vasta ristittyjen lista pakko lukea viikottain. Viime viikolla listalta itse löysin esim. etunimet Ramses ja Nooa.
En nyt just löytänyt sitä viestiä, mutta muistan jonkun palstaveljen bonganneen Hesarista lapselle ristityn nimen Hemmo-Jack.... Itse harrastan tätä nimibongausta Hesarista, aika uskomattomiin virityksiin siellä kyllä törmää.
Erikoisista etunimistä vielä sen verran, että muutama vuosi sitten tuli bongattua jostain lehdestä lapselle annettu nimi Tim-Antti. Oikeastaan olisin yhtä hyvin voinut laittaa tämän Pitäisikö itkeä vai nauraa -viestiketjuun.En nyt just löytänyt sitä viestiä, mutta muistan jonkun palstaveljen bonganneen Hesarista lapselle ristityn nimen Hemmo-Jack...
TOJ:lle, enkä varmasti ole ainoa.
Eiköhän se ole tullut kaikille jo selväksi ettei TOJ ole koskaan edes käynyt Venäjällä. TOJ:lläkin voisi vähän silmät aueta mikäli kävisi katsomassa sitä talouskasvua rajan toisella puolen.
Erikoisista etunimistä vielä sen verran, että muutama vuosi sitten tuli bongattua jostain lehdestä lapselle annettu nimi Tim-Antti. Oikeastaan olisin yhtä hyvin voinut laittaa tämän Pitäisikö itkeä vai nauraa -viestiketjuun.
Kerran pongasin paikallislehdestä kastettujen listalta nimen Tami Juhani. En muista oliko sukunimi vielä Tamminen. :)
Käsittääkseni nimilaissa sanotaan että nimen pitäisi olla hyvän maun mukainen joten miten lapsensa Tamin mukaan nimeäminen voi olla mahdollista?
Käsittääkseni nimilaissa sanotaan että nimen pitäisi olla hyvän maun mukainen joten miten lapsensa Tamin mukaan nimeäminen voi olla mahdollista?
Esimerkiksi mäkihyppääjä Tami Kiuru. Tiedä sitten miten paljon hän on joutunut etunimestään kärsimään, mutta kyllä se ihan järkeenkäyvältä nimeltä vaikuttaa, olisiko johdannainen Tomista tai jotain.ei tuo Tami nyt kyllä mikään paha ole.
Tami on mielestäni ihan suhteellisen normaali nimi jopa , eivät kaikki sitä kuitenkaan yhdistä Tammiseen.
Ramses... Rasmus, mitä väliä? Ja Nooa tai Noa on aika perusnimi. Tuo Kastehelmi kuuluu tuttavapiiriin, eikä käsittääkseni ole nimestään kärsinyt, ellei nimmareita lasketa. Ok, Korpijaakkoon yhdistettynä se on ehkä hiukan erikoinen, mutta muuten mielestäni varsin kaunis nimi.Onhan tuo Turun Sanomissa sunnuntaisin ilmestyvä vasta ristittyjen lista pakko lukea viikottain. Viime viikolla listalta itse löysin esim. etunimet Ramses ja Nooa.