olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kieltämättä hämmästyttävä yhdennäköisyys:D
Subtv:lle Idols pyörii taustalla ja meikäläinen näkee pysäytyskuvaa Golgaten hammasharjoista...
Ei jumalauta tätä Rachelia...
http://www.iltalehti.fi/viihde/200802227286601_vi.shtml
Rrruhhhahhaa! Ei jumalauta mikä vajukki! Lisäksi naurattaa American Idolissa esiintyvä blondipässi, Brooke. Tyhmä pissisblondi.
Niin ja Holy Diverin vertaaminen Ville Leinoon on todellista sokeutta. Ville Leino pinnat ovat kakkossyöttöjä ja sillä selvä. Uskon todella, että Janne Pesonen pelaa ensi kaudella NHL:ssä ja jos ei niin Jenkit ovat puusilmiä.
Kun rankkari tuomittiin ajassa 59.58, juoksin heti ulos hallista korvat peitettynä ja lallattaen "LALALALAA LLAAALALAAA I CANT HEAR YOU LALAAA LLALAA!!!"
4-4 on oikein hyvä tulos. Öitä.
LALLLALALALALAAAAALALAA mä en lue teitä LALLALALALAAAA
Kevyiden kalsarikännien lomassa olen hieman youtuben kautta verestänyt Amerikan muistoja. Comedy Central Roast on komediaa parhaimmillaan heille, jotka nauttivat estottomasta vittuilusta.
Pojat varmaan ovat jo tottuneet tähän. Edellinen ottelu: OLS - Veiterä 30-5. Odotukset sunnuntaina pelattavaan runkosarjan OPS - Veiterä -otteluun ovat varmasti hurjat.ToPV-Veiterä 30-0. Hieno matsi, hieno tulos!
Voi olla miedohko vitutus päällä vierasjoukkueella. Ensin reissuun Lappeenrannasta kohti Torniota ja tuloksena melkoinen turpasauna.
Toivottavasti Salminen ei koskaan enään koskaan vihellä TPS:n otteluita. Ensimmäinen kerta elämässä, kun etsin kamaa mitä viitsii heitää kentälle ja sitä löytyi onneksi laukusta. Liikenneonnetomuus kotiin ajaessa olisi hieno juttu, sellainen jossa menee vaikka polvi, niin että tuomarointi jää sikseen. Jollain muulla alalla hienoa elämää, kunhan itse ei enää sitä turhaketta katsoa. Uskomatonta pelleilyä. Huono tuomari puolin jos toisin. Selviä rikkeitä jätettiin vihelmättä ja turhista tilanteista tuli jäähyjä/rankkareita puolin ja toisin. Autaisiko ammattituomarit on kiinnostava kysymys.
Pojat varmaan ovat jo tottuneet tähän. Edellinen ottelu: OLS - Veiterä 30-5. Odotukset sunnuntaina pelattavaan runkosarjan OPS - Veiterä -otteluun ovat varmasti hurjat.
Canalilta tulevassa leffassa "The Sentinel" Amerikan presidenttiä esittää Sldege Hammer. Uskomatonta. White Housen seinillä tauluja pressasta - SLEDGE HAMMER! Mitä helvettiä?
Kyllä pistää hieman hymyilyttämään nuo nimim. Rocket Richardin kommentit ja valitus tuolla NHL-osiossa. Ainakin Finnish Flashin paluu ja Maple Leafs-ketjuissa meno alkaa olemaan aika naurettavaa! Onkohan kaveri noussut väärällä kintulla sängystä amusella..
Mietin itse tässä juuri samaa asiaa. Enpä näemmä ole ainut joka ko. nimimerkin jutuille naureskelee. No mikäs siinä, jonkinlaista viihdettä tämäkin, heh.
Kyllä pistää hieman hymyilyttämään nuo nimim. Rocket Richardin kommentit ja valitus tuolla NHL-osiossa. Ainakin Finnish Flashin paluu ja Maple Leafs-ketjuissa meno alkaa olemaan aika naurettavaa! Onkohan kaveri noussut väärällä kintulla sängystä amusella..