Say it ain't so..
No voi huhhuh... Jos tuo pitää paikkaansa, eikä ole vain kaverin omaa päiväunta, on Jatkoajan toimituksen taso laskussa.
Say it ain't so..
Huhhuh, nauran näille "meiän temeä ei saa kritisoida" tyypeille. Joidenkin mielestä tänään on ilmeisesti unohdettu noudattaa 2.käskyä "Älä turhaan lausu herran sinun jumalasi nimeä".
Herkkä paikka tuntuu monelle olevan, tämä Teukkaa kohtaan heitetty kritiikki.
Olipas hyvänmielen kuva :). Mainioita otuksia.Omille kissoille. Piti mennä nukkumaan ja sammuttaa matkalla keittiöstä valot, mutta karvakasat olivat loistava näky maatessaan kumpikin omassa lavuaarissaan. On ne vaan niin ihania. Vattalihakset kipeät hihittelystä.
http://junkka.irc-galleria.net/g/images12/00/12/36/22/76804401.jpg
Tulee mieleen se juttu, jossa Paavo Väyrynen päätti vääntää rautakangen mutkalle. Onnistui lopulta, kun fiksumpi antoi periksi. Ehkä se penkkikin vain luovutti.Poistuessaan jäältä Rantanen yritti vielä haastaa vastustajan vaihtopenkkiä tappeluun.
Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpela... need I say more?
Eihän tuo vertaudu, tuohan on ihan normaali kierto. Tanja palasi takaisin ex-ex-miehensä nimeen, ei tyttönimeensä.No sano vaikka Matti Nykänen-Paanala-Nykänen.
Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpela... need I say more?
No sano vaikka Matti Nykänen-Paanala-Nykänen.
Eihän tuo vertaudu, tuohan on ihan normaali kierto. Tanja palasi takaisin ex-ex-miehensä nimeen, ei tyttönimeensä.
Pekka Saurin Yölinjalle soittaneelle näkövammaiselle entiselle paralympialais-keihäänheittäjä Timolle, jota riepoo, kun posiolaiset väittävät häntä tekosokeaksi.
(Vihaisen Matti Näsän äänellä) "...tämä Posio on kuule semmonen paikka - vaikka täällä televisio-ohjelmaa tehhään - tämä on kuule SUOMEN PIRUJEN PESÄ, JA TÄMÄN VITTUMAISEMPAA PAIKKAA EI VOI OLLA KUIN TÄMÄ POSIO. Että siis kyllä hyvä että televisio-ohjelmaa tehhää, saatanan KÖPÖJÄ JA PÖSSEJÄ, minä oon kylähullu, mutta minä oon valmis lähtemään koko Posion älykkäimpien ihmisten kanssa älykkyystestiin, KATOTAAN SAATANA KELLÄ SE NIITTAA."