Mille naurat juuri nyt?

• 13 411 208
  • 50 845

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Sama; kerrassaan naurettavaa kateellisen poraamista. Mutta mukavahan noita on lukea, oikein hyvää viihdettä päivän ratoksi.
Kun yhtä nimimerkkiä lytätään (aiheestakin), en yleensä viitsi itse tunkea joukon jatkoksi lyttäämään, mutta RR:n kohdalla en voi olla päivittelemättä hänen profiilistaan löytyvää mainintaa

Elämänkerta:
Opiskelija. Jatkoaika-toimittajana Lokakuun alusta lähtien.

Say it ain't so..

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Huhhuh, nauran näille "meiän temeä ei saa kritisoida" tyypeille. Joidenkin mielestä tänään on ilmeisesti unohdettu noudattaa 2.käskyä "Älä turhaan lausu herran sinun jumalasi nimeä".

Herkkä paikka tuntuu monelle olevan, tämä Teukkaa kohtaan heitetty kritiikki.

tiikeri

Jäsen
Huhhuh, nauran näille "meiän temeä ei saa kritisoida" tyypeille. Joidenkin mielestä tänään on ilmeisesti unohdettu noudattaa 2.käskyä "Älä turhaan lausu herran sinun jumalasi nimeä".

Herkkä paikka tuntuu monelle olevan, tämä Teukkaa kohtaan heitetty kritiikki.

Kyllähän kritiikkiä saa aina esittää, mutta kun sille ei ole mitään järkeviä perusteluita, niin ei voi kuin nauraa. Täysin tyhjänpäiväisiä itkuraivareita, jotka perustuvat täysin kateuteen ja katkeruuteen, ei mihinkään muuhun.

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni.

Meillä oli töistä joku aika sitten esiintymiskoulutus. Tuon koulutuksen esiintymiset näki nyt muutaman kuukauden viiveellä ihka omalta dvd:ltä. Kännissä se olis pitänyt katsoa, vaikka ihan yksin sen katsoinkin.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jatkoajan uutisessa Hokki-pelaajien pelikielloista:

Rantanen kävi tappeluun haluttoman Marko Sakon kimppuun. Poistuessaan jäältä Rantanen yritti vielä haastaa vastustajan vaihtopenkkiä tappeluun.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Poistuessaan jäältä Rantanen yritti vielä haastaa vastustajan vaihtopenkkiä tappeluun.
Tulee mieleen se juttu, jossa Paavo Väyrynen päätti vääntää rautakangen mutkalle. Onnistui lopulta, kun fiksumpi antoi periksi. Ehkä se penkkikin vain luovutti.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Nauran yhä sille homo-Mannerheim-jupakalle. Kentauri, jolla on vartalona matkalaukku. Huh huh!

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Aiheutti väkisinkin pientä hymyilyä.

Lundellin ja Ahlqvistin vaivojen vuoksi harjoituksissa IFK:n maalissa on torjunut 41-vuotias ex-maalivahti Sakari Lindfors.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Edellisen viestin sisältöön liittyen palstan all-time tilastojakin hallinnut JHag kirjoitti pakinan, joka sai hymyn huulilleni. Meillä on kirjailijoita keskuudessamme.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Nelosen nettisivujen kaikki maalit osiolle:

Jyp-pelin kohdalla kommentti "Kiitos Jyp!" sekä Tappara-pelin kohdalla "Koskela Suomesta upotti HPK:n."

Kaivanto

Jäsen
Pekka Saurin Yölinjalle soittaneelle näkövammaiselle entiselle paralympialais-keihäänheittäjä Timolle, jota riepoo, kun posiolaiset väittävät häntä tekosokeaksi.

(Vihaisen Matti Näsän äänellä) "...tämä Posio on kuule semmonen paikka - vaikka täällä televisio-ohjelmaa tehhään - tämä on kuule SUOMEN PIRUJEN PESÄ, JA TÄMÄN VITTUMAISEMPAA PAIKKAA EI VOI OLLA KUIN TÄMÄ POSIO. Että siis kyllä hyvä että televisio-ohjelmaa tehhää, saatanan KÖPÖJÄ JA PÖSSEJÄ, minä oon kylähullu, mutta minä oon valmis lähtemään koko Posion älykkäimpien ihmisten kanssa älykkyystestiin, KATOTAAN SAATANA KELLÄ SE NIITTAA."

Olipa riemukasta kuulla tuttu ääni äsken Radio Suomessa. Timo soitti Tähti-iltaan ja kysyi eksperteiltä älyttömyyksiä. Päivän pelastus olisi vähättelyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy