Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 316
  • 50 365

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tämä on niin loistava, humoristinen analyysi KalPa-Lukko pelin tapahtumista, että alkoi väkisinkin hymyilyttää. TmiT omaa aineksia kolumnien tai satiirien kirjoittajaksi. Loistavaa työskentelyä!!
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
En kyllä tiedä kuka tuossa vedättää ja ketä, mutta hauskinta huttua mitä olen pitkään aikaan lukenut. Voikohan tuo Tolkki olla oikeasti noin idiootti?

Ai vittu, nyt voin joutua herjauksesta käräjille...
Kyllä tuo Goldenworksin "Tiedottaja" Jokinen vetää pohjat. Miten kaveri kehtaa omissa / firmansa nimissä suoltaa moista julkisesti. Tolkin kikkailun nyt pystyy periaatteessa ymmärtämään, sillä lisäähän tuo kaikki kohu julkisuutta tulevalle levylleen (josta tod.näk. kukaan ei olisi ilman tätä kohua tietoinen / kiinnostunut)

E: En ollut siis ehtinytkään vielä tuon ketjun loppuun asti, josta ilmeneekin että tuo "tiedottaja" onkin mitä ilmeisimmin Tolkki itse! (tai on ainakin käyttänyt Tolkin henk.koht. emailosoitetta kirjautuessaan imperiumiin) Uskomatonta settiä, ei voi kuin nauraa..
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on niin loistava, humoristinen analyysi KalPa-Lukko pelin tapahtumista, että alkoi väkisinkin hymyilyttää. TmiT omaa aineksia kolumnien tai satiirien kirjoittajaksi. Loistavaa työskentelyä!!

Ja kun tuossa raportissa ei humoristisuudestaan huolimatta edes ole mitään ylimääräistä väritystä vaan se kertoo ihan täydellisesti pelin kulun niin voi vaan hyvin jokainen kuvitella millaista pelin taso oli eilen Kuopiossa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ja kun tuossa raportissa ei humoristisuudestaan huolimatta edes ole mitään ylimääräistä väritystä vaan se kertoo ihan täydellisesti pelin kulun niin voi vaan hyvin jokainen kuvitella millaista pelin taso oli eilen Kuopiossa.

Jep. Ensivitutusta seuraa aitoa turhautuminen ja sitä autuas "mikään ei tunnu enää miltään"-hulluus. Tuo kirjoitus oli sieltä toisen ja kolmannen välimaastosta, kaunista. Lisää näitä.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Samma här. Sekä sille, että jotkut jaksavat yrittää selittää vitsiä ymmärtämättömälle. Nauran myös Jan Lundellille ja itken IFK:n puolesta.

Hiljaisena päivänä tällaiseenkin palvelutehtävään voi paneutua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tapaus Guti

Guti petti vaimoaan miehen kanssa (IS 19.2.)
Guti ei ole homo (IS 20.2.)
Lopullinen totuus: Futis-Guti suutelikin siskoaan! (IS 21.2.)

Miltähän siskosta nyt tuntuu kun koko maailma luuli mieheksi...
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
cottonmouthin tobias-paljastukselle "asia joka avautui minulle"-ketjussa. En ole aiemmin millään tavalla huomioinut koko sälliä, mutta täytyypä alkaa seuraamaan. Melko vekkuli kaveri tuntuu olevan, mua ainakin naurattaa vieläkin :)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
cottonmouthin tobias-paljastukselle "asia joka avautui minulle"-ketjussa. En ole aiemmin millään tavalla huomioinut koko sälliä, mutta täytyypä alkaa seuraamaan. Melko vekkuli kaveri tuntuu olevan, mua ainakin naurattaa vieläkin :)

Vieläkin naurattaa, että jollain on aikaa käydä tuollaista läpi. Noh, vuolevathan jotkut puustakin lastuja aikaa kuluttaakseen.

Että silleen...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vieläkin naurattaa, että jollain on aikaa käydä tuollaista läpi.

Niin-no.. Kotona kipeänä sairaslomalla yleensä tarkoittaa ainakin itselleni, että aikaa on. Muista en toki tiedä. Pahoittelut etten keksinyt parempaa tekemistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Guti petti vaimoaan miehen kanssa (IS 19.2.)
Guti ei ole homo (IS 20.2.)
Lopullinen totuus: Futis-Guti suutelikin siskoaan! (IS 21.2.)

Miltähän siskosta nyt tuntuu kun koko maailma luuli mieheksi...
Tätä tapausta olen minäkin pari päivää naureskellut. Hirveä pelko siitä että homoksi luultaisiin, kun taas siskon kanssa muhinointi tuntuu olevan ihan OK...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös