Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Samma här. Sekä sille, että jotkut jaksavat yrittää selittää vitsiä ymmärtämättömälle. Nauran myös Jan Lundellille ja itken IFK:n puolesta.Rinkeli22:lle ja vitsin analysoinnille.
Samma här. Sekä sille, että jotkut jaksavat yrittää selittää vitsiä ymmärtämättömälle. Nauran myös Jan Lundellille ja itken IFK:n puolesta.Rinkeli22:lle ja vitsin analysoinnille.
Samma här. Sekä sille, että jotkut jaksavat yrittää selittää vitsiä ymmärtämättömälle. Nauran myös Jan Lundellille ja itken IFK:n puolesta.
Jos kyseisen kohukuvan on nähnyt, niin ei kyllä ihmettele että luultiin mieheksi.Guti petti vaimoaan miehen kanssa (IS 19.2.)
Guti ei ole homo (IS 20.2.)
Lopullinen totuus: Futis-Guti suutelikin siskoaan! (IS 21.2.)
Miltähän siskosta nyt tuntuu kun koko maailma luuli mieheksi...
cottonmouthin tobias-paljastukselle "asia joka avautui minulle"-ketjussa. En ole aiemmin millään tavalla huomioinut koko sälliä, mutta täytyypä alkaa seuraamaan. Melko vekkuli kaveri tuntuu olevan, mua ainakin naurattaa vieläkin :)
Vieläkin naurattaa, että jollain on aikaa käydä tuollaista läpi.
Tätä tapausta olen minäkin pari päivää naureskellut. Hirveä pelko siitä että homoksi luultaisiin, kun taas siskon kanssa muhinointi tuntuu olevan ihan OK...Guti petti vaimoaan miehen kanssa (IS 19.2.)
Guti ei ole homo (IS 20.2.)
Lopullinen totuus: Futis-Guti suutelikin siskoaan! (IS 21.2.)
Miltähän siskosta nyt tuntuu kun koko maailma luuli mieheksi...
K-Espoo pelaa tänään Saipaa vastaan, näin kertoo yllättäen SM-Liiga.fi. JypHT ja Reipaskin oli hetkeksi herännyt henkiin, mutta nyt ne on jo kuopattu -korjattu.
(ehdin kuitenkin napata kuvana talteen.)
Toisaalta kausipudotusvalikosta löytyy vaihtoehdot kaudesta 1966-67 saakka. Tilastoja tosin vielä ei ole saatavilla noilta varhaisemmilta kausilta, mutta yritystä näyttäisi sentään olevan. Joskos viimeinkin saataisiin kunnolliset tilastot ihan virallisillekin sivuille. Amatöörien puuhastelultahan tuo toistaiseksi näyttää, mutta jostain kumman syystä mulla on nyt vähän uskoa siihen, että jotain asiallisuutta tuolta voisi vielä löytyä.Tilastot-osion pudotusvalikosta puolestaan löytyy mm. FoPS, K-Kissat, Karhut ja - *fanfaareja* - Hilpara!
Toisaalta kausipudotusvalikosta löytyy vaihtoehdot kaudesta 1966-67 saakka. Tilastoja tosin vielä ei ole saatavilla noilta varhaisemmilta kausilta, mutta yritystä näyttäisi sentään olevan.
Eipäs sysätä kanssapalstalaisia googlen kierteeseen, vaan jaetaan hyvää. Linkki, jos saan pyytää.Suomen Sisun keskustelupalsta. Ei hyväinen aika mitä vatipäitä tästäkin maasta löytyy.
Linkki ja sieltä sitten "keskustele", ei ole sen vaikeampaa.Eipäs sysätä kanssapalstalaisia googlen kierteeseen, vaan jaetaan hyvää. Linkki, jos saan pyytää.
Suomen Sisun keskustelupalsta. Ei hyväinen aika mitä vatipäitä tästäkin maasta löytyy.