Mille naurat juuri nyt?

• 13 411 251
  • 50 845

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Samma här. Sekä sille, että jotkut jaksavat yrittää selittää vitsiä ymmärtämättömälle. Nauran myös Jan Lundellille ja itken IFK:n puolesta.

Hiljaisena päivänä tällaiseenkin palvelutehtävään voi paneutua.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tapaus Guti

Guti petti vaimoaan miehen kanssa (IS 19.2.)
Guti ei ole homo (IS 20.2.)
Lopullinen totuus: Futis-Guti suutelikin siskoaan! (IS 21.2.)

Miltähän siskosta nyt tuntuu kun koko maailma luuli mieheksi...

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
cottonmouthin tobias-paljastukselle "asia joka avautui minulle"-ketjussa. En ole aiemmin millään tavalla huomioinut koko sälliä, mutta täytyypä alkaa seuraamaan. Melko vekkuli kaveri tuntuu olevan, mua ainakin naurattaa vieläkin :)

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
cottonmouthin tobias-paljastukselle "asia joka avautui minulle"-ketjussa. En ole aiemmin millään tavalla huomioinut koko sälliä, mutta täytyypä alkaa seuraamaan. Melko vekkuli kaveri tuntuu olevan, mua ainakin naurattaa vieläkin :)

Vieläkin naurattaa, että jollain on aikaa käydä tuollaista läpi. Noh, vuolevathan jotkut puustakin lastuja aikaa kuluttaakseen.

Että silleen...

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vieläkin naurattaa, että jollain on aikaa käydä tuollaista läpi.

Niin-no.. Kotona kipeänä sairaslomalla yleensä tarkoittaa ainakin itselleni, että aikaa on. Muista en toki tiedä. Pahoittelut etten keksinyt parempaa tekemistä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Guti petti vaimoaan miehen kanssa (IS 19.2.)
Guti ei ole homo (IS 20.2.)
Lopullinen totuus: Futis-Guti suutelikin siskoaan! (IS 21.2.)

Miltähän siskosta nyt tuntuu kun koko maailma luuli mieheksi...
Tätä tapausta olen minäkin pari päivää naureskellut. Hirveä pelko siitä että homoksi luultaisiin, kun taas siskon kanssa muhinointi tuntuu olevan ihan OK...

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
K-Espoo pelaa tänään Saipaa vastaan, näin kertoo yllättäen SM-Liiga.fi. JypHT ja Reipaskin oli hetkeksi herännyt henkiin, mutta nyt ne on jo kuopattu -korjattu.
(ehdin kuitenkin napata kuvana talteen.)

Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
K-Espoo pelaa tänään Saipaa vastaan, näin kertoo yllättäen SM-Liiga.fi. JypHT ja Reipaskin oli hetkeksi herännyt henkiin, mutta nyt ne on jo kuopattu -korjattu.
(ehdin kuitenkin napata kuvana talteen.)

Samaa asiaa tulin toteamaan. Sm-liiga.fi tyhjensi pajatson. Tästä on vaikea parantaa.

Ja kyllä siellä taulukossa ovat edelleen K-Espoo, Reipas sekä Jyp HT. Tilastot-osion pudotusvalikosta puolestaan löytyy mm. FoPS, K-Kissat, Karhut ja - *fanfaareja* - Hilpara!

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tilastot-osion pudotusvalikosta puolestaan löytyy mm. FoPS, K-Kissat, Karhut ja - *fanfaareja* - Hilpara!
Toisaalta kausipudotusvalikosta löytyy vaihtoehdot kaudesta 1966-67 saakka. Tilastoja tosin vielä ei ole saatavilla noilta varhaisemmilta kausilta, mutta yritystä näyttäisi sentään olevan. Joskos viimeinkin saataisiin kunnolliset tilastot ihan virallisillekin sivuille. Amatöörien puuhastelultahan tuo toistaiseksi näyttää, mutta jostain kumman syystä mulla on nyt vähän uskoa siihen, että jotain asiallisuutta tuolta voisi vielä löytyä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onpa toki ainakin ESPN:lläkin Eric Lindrosin tyyliset pelaajat Colorado Avalanchen varauksina, notta osataan sitä isommissakin piireissä.

Kaivanto

Jäsen
Toisaalta kausipudotusvalikosta löytyy vaihtoehdot kaudesta 1966-67 saakka. Tilastoja tosin vielä ei ole saatavilla noilta varhaisemmilta kausilta, mutta yritystä näyttäisi sentään olevan.

Jep, yritys lupaavaa, toteutus hieman ontuu. Ilmeisesti SM-liigan tervaskannot eivät tiedä, mitä on beta-testaus ja että heille on myyty ko. vaiheessa olevat sivut valmiiden sijaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy