Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 857
  • 50 465
Nimimerkille Brad. Mies(?) on pelle.

Sama täällä myös. Laittaa naurattamaan tuo viha mm. Niemisen Jarkkoa ja Jalosen Jukkaa kohtaan. Ämmä(?) Nieminen ei kuulemma tule voittamaan koskaan mitään, eikä Jutta(?) Jalonen ole voittajatyyppi, mutta Sheddenihän toki on. Menkää vaan Jalonen ja Nieminen muihin hommiin, kun Brad tietää jo että olette pelkkiä nollia.

Jokainen tyylillään.
 

Brad

Jäsen
Sama täällä myös. Laittaa naurattamaan tuo viha mm. Niemisen Jarkkoa ja Jalosen Jukkaa kohtaan. Ämmä(?) Nieminen ei kuulemma tule voittamaan koskaan mitään, eikä Jutta(?) Jalonen ole voittajatyyppi, mutta Sheddenihän toki on. Menkää vaan Jalonen ja Nieminen muihin hommiin, kun Brad tietää jo että olette pelkkiä nollia.

Jokainen tyylillään.

Niin lapsellista tekstiä teiltä tytöt, hyvät juttuni näköjään osui ja upposi ihanasti, hah.

Jutta on väärä valinta maajoukkueen koutziksi ja Nieminen on ämmän näköinen luuseri joka häviää aina finaalissa. Ei tämä sen kummempaa ole, tytöt.
 
Niin lapsellista tekstiä teiltä tytöt, hyvät juttuni näköjään osui ja upposi ihanasti, hah.

Jutta on väärä valinta maajoukkueen koutziksi ja Nieminen on ämmän näköinen luuseri joka häviää aina finaalissa. Ei tämä sen kummempaa ole, tytöt.

Joo, on hyvät jutut sulla, nauratti niin hyvin. Toivottavasti Nieminen voittaa jossain vaiheessa uraa finaalin ja Jalonen johdattaa Leijonat MM-kultaan. Olisi mukava sitten lainailla näitä hyviä juttujasi. =)

En o tyttö.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaikki jotka nähneet Achmed - The Suicide Bomberin ja äskeisen kohtauksen 24:ssa varmasti ymmärtävät mille itse nauran juuri nyt. "You can´t even pronounce my name right, it´s Ahmed"

Ei hitto että repesin, vaikka c puuttuikin. :D
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kaikki jotka nähneet Achmed - The Suicide Bomberin ja äskeisen kohtauksen 24:ssa varmasti ymmärtävät mille itse nauran juuri nyt. "You can´t even pronounce my name right, it´s Ahmed"

Ei hitto että repesin, vaikka c puuttuikin. :D
Silence! I kill you...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No, itsekkin olen tuonne HPK: foorumeille laittanut omia kenttäsuunnitelmia ensi kautta ajatellen. Ja tälläisethän niistä tuli:

"uusi mies" - "uusi mies" - "uusi mies"
Nurminen - Uusikartano - Vihko
Salonen - "uusi mies/Niinimäki" - Sailio
R.Andersson - Loikas - Tuominen

Mäenpää - "uusi mies"
Seikola - Tikkanen
"uusi mies" - "ehkä joku?"
Palomäki - Leinonen

"uusi mies?"
Lassila
Toivonen
Tolvanen

Hyökkäykseen ykköskolmikko kokonaan uusiksi, tyyliin Hahli sentteriksi ja parit tsekit rinnoille. Nurmiselle, Uusikartanolle, Vihkolle ja Sailiolle jatkopahvit. Varauksella on vielä Pellinen, Hokkanen ja Niinimäki. Kolmoseen hankitaan joku hyvä sentteri, ellei Niinimäestä ole siihen, johon ainaakaan allekirjoittanut ei usko. Silloin kysymykseen voisi tulla vaikkapa Aki Seitsonen. Tuomisen jos joku ostais.

Niinkuin tuossa on edellä pariinkin kertaa todettu, että puolustus ei mitään ihmeitä tarvitse, mikäli Mäenpää jatkaa. Mäenpään rinnalle, joku tyyliin Tuulola. 3.pakkipariin myös joku kova tekijä ja varauksella Risto Korhonen, mikäli nyt osoittautuu vielä käyttökelpoiseksi.

Maalivahti-osastoa en osaa sen suuremmin spekuloida. Lassila ykkösmaalivahtina? Vaihtoehto sekin.

HPK:n tilanne nyt on mikä on mutta silti kyllä vetää hymyn korviin kun HPK-fanit suunnittelevat puolessa välin kautta ensi kauden rosteria. Ja ykkösnyrkki tulee, uusi mies uusi mies uusi mies pelaajista. :D
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mäkihyppy 2007-2008 -ketjun vertailu kolmen kovan hyppääjän välillä (Ahonen, Nykänen, Weissflog) alkaa mennä jo komedian puolelle. Pelissä on kaiken maailman mediaanit ja muutkin meediot. Seuraavaksi ilmeisesti derivoidaan ja integroidaan.

Itse tyytyisin toteamaan, että jokainen on ollut oman vuosikymmenensä tähti, eikä all-time-tähteytettä ole kovin helppo arvioida.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jack Bauer alkoi sitten vampyyriksi.

Jos kyseisen sarjan tarkoituksena on siis seurata (korjaan "kuvata") tapahtumia reaaliajassa, eli jos autolla meneminen vaikka pisteestä a pisteeseen b kestää sen 30 minsaa sarjassa, tyyliin "olen siellä puolessa tunnissa, koita kestää", niin se sitten näkyy siinä episodissa noin puolen tunnin päästä, se saapuminen, niin missasinkohan mä siinä unenpöpperössä jotain oleellista, kun mun mielestä Jack Bauer oli aika hurjassa kunnossa lentokoneesta tultuaan ja oliko sitten noin parikymmentä minsaa myöhemminen, kun hänen habituksensa oikein siisti ja fiilis reipas?
 
Viimeksi muokattu:

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Pakko myöntää, että Ässäjohdon penailu sai nauramaan... Loppupeleissä tässä ei ole kuitenkaan mitään hauskaa. Perinteikkään seuran alasajo on täydessä vauhdissa? :(
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alpo. Tsihihi.
Ja vielä monivuotisella sopimuksella?! Pajuojalle kenkää, Härkälälle kenkää. Ja Alpolle pitkä jatko. Tätäkö se porilainen hulluus lopulta tarkoittaakin? Hallitsematonta huutonaurua pääsi suusta heti, kun tuon uutisen äsken luin. Padan kannattajille syvä osanotto. Silti naurattaa edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös