Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nimim. Daenboudianin viimeisimmille viesteille.
WTF? Eihän tuolla oo mitn?
WTF? Eihän tuolla oo mitn?
Veikkaisin, että se, mitä tuolla on pitänyt olla on tämä linkki www.adressit.com/matt_nickerson.
Itse nauran juuri samalle asialle, eli tapaus Nickersonille, joka on saanut koko Jatkoajan sekaisin.
Onko yksikään noista adresseista saanut koskaan mitään konkreettista aikaan?
No tuon addressin kävinkin eilen jo nauramassa, naurattaahan se toki vielä tänäänkin.
Ainoastaan julmettua suuruudentunnetta alkuunpanijalleen.
Eikös tuo "hae käyttäjän x lähettämiä viestejä" näy muilla? Minulla ainakin aukeaa tuosta linkistä ko. nimimerkin uusimmat viestit, jossa siis 4*tuo adressilinkki (kolmeen eri ketjuun) ja kerran linkki Liljaniemen kolumniin.WTF? Eihän tuolla oo mitn?
Eikös tuo "hae käyttäjän x lähettämiä viestejä" näy muilla? Minulla ainakin aukeaa tuosta linkistä ko. nimimerkin uusimmat viestit, jossa siis 4*tuo adressilinkki (kolmeen eri ketjuun) ja kerran linkki Liljaniemen kolumniin.
Kyllä! Olisi lyönyt vaikka lätkämailalla takaapäin täysillä päähän. Se olisi ollut oikeasti hauskaa.odottelin vuoden parhaan perusteella vähän kovempaa juttua, kuin että juotiin vessaan menneen kaverin kaljat.
Kaikille niille, joiden pää ei kestä maanmiehen menestystä.
Juhlisitko sinä Ilveksen Suomen mestaruutta?Kaikille niille, joiden pää ei kestä maanmiehen menestystä.
Sen sijaan, jos Kimi olisi vaikkapa kiinalainen, niin hän olisi täysin yhdentekevä, koska ketään ei kiinnostaisi. Lounaalla ehkä sivuttaisiin joskus sitä, että hei se persoonaton mulkku Kiinasta, joka ei osaa puhua voitti muuten koko setin, mutta muutoin saisi olla sentään rauhassa.
Olet vain kateellinen.Mä hekumoin joskus sillä, että nimim. Cube olisi mongolialainen, eikä täten ole ikinä eksynytkään Jatkoajan keskustelupalstalle. Ja vaikka olisi eksynytkin, niin eihän sitä kukaan ymmärtäisi. En kyllä tiedä, ymmärtääkö nytkään.
Että silleen...
Eikö tähän jo vastattu? Siksi, että siltä ei millään voi tulevina viikkoina välttyä.mutta minkä ihmeen takia muiden juhliminen ottaa noin koville?
Eli muiden juhliminen ottaa koville, koska siltä ei millään voi tulevina viikkoina välttyä? Ok, et siis pidä siitä että ihmiset juhlii. Koita jaksaa.Eikö tähän jo vastattu? Siksi, että siltä ei millään voi tulevina viikkoina välttyä.
Huutonetistä bongaa tasaisin väliajoin aina hauskoja kohteita.
Keltainen tahra paidan helmassa = ureaa?
Katselin juuri jokin aika sitten Frendien jakson, jossa Joey esitti omistavansa Porschen ja osti tätä varten Porschen takin, vyölaukun ja taisi olla lippiskin. Olisikohan tässä samanlaista takana?Sille, että jollain on jotain Ferrari -tuotteita ja kehtaa sen vielä tunnustaa.