No ensinnäkin Nickersonille. Kyllä miehessä ytyä on. Järkevyydestä en sano mitään.
Ja itse tein tänään kaverille yhden tämän vuoden parhaista källeistä. Selvennyksenä todettakoon, että tämän jannun kanssa pääasiallinen harrastus on toisillemme vittuilu, hyvässä mielessä kuitenkin. Kyseessä on läski hippi.
No, rahaton kaveri kinuaa minulta kaljaa ja lopulta päätän tuopin tarjota. Saavumme pöytään täyteläiset tuopit kädessäni ja mies katoaa vessaan. Totean muille pöydässä olijoille, että otanpa korkoa ja juon tuopista huikan ja toisen ja vielä kolmannenkin. Kolmasosa hävisi jo siinä, mutta tämän jälkeen pari muuta pöydässä olijaa osallistuvat leikkiin ja hetken päästä tuopista on jäljellä vain tilkka.
En ole vähään aikaan nähnyt yhtä hienoa ilmettä kuin sällillä joka huutaa vessasta palatessaan, jotta missä helvetissä mun tuoppi on? Katsoo hivenen tyhjentynyttä tuoppia ja on että tapan. Ja istumme siinä pokkana katselemassa keuhkoamista. Ja toki pohdimme, että oliko sitä nyt ollenkaan?
Toki tarjosin tämän jälkeen ihan oikeastikín olutta.
Mutta enpä ole koskaan tarjonnut jollekin olutta ja juonut sitä sillä välin, avustuksella tosin, kun mies kusee. Olen ylpeä kusipää.