Tuli mieleen koululaisen aine, missä kerrotaan, mitä tehtiin kesälomalla.Näin juuri pätkän Renny Harlinin viimeisimmästä elämänkertateoksesta ja olin kuolla nauruun:
Näin juuri pätkän Renny Harlinin viimeisimmästä elämänkertateoksesta ja olin kuolla nauruun:
Voi että. Olipa sitä helppoa lukea. Lyhyt selkeä lause. Huonomuistisille kätevä. Episodissa arvostelija antaa neljä tähteä. Varmasti hyvä kirja. En lue.Tuli mieleen koululaisen aine, missä kerrotaan, mitä tehtiin kesälomalla.
On tainnu Renny ihan ite raapustaa tekstin...Näin juuri pätkän Renny Harlinin viimeisimmästä elämänkertateoksesta ja olin kuolla nauruun:
Eihän tuosta puutu kuin "Ja sitten" miltei jokaisen lauseen alkuun.Voi että. Olipa sitä helppoa lukea. Lyhyt selkeä lause. Huonomuistisille kätevä. Episodissa arvostelija antaa neljä tähteä. Varmasti hyvä kirja. En lue.
On tainnu Renny ihan ite raapustaa tekstin...
Kirjakaupan alelaarilla tänään vilkaisin nopsasti, ei sisältö jatkuvasti noin pahalta näyttänyt mitä Uuhiksen linkissä. Ei siinä sentään semmoista tekstiä ollut, että lauseen loppuun päästessä on unohtanut mistä lähdettiin liikkeelle.Eihän tuosta puutu kuin "Ja sitten" miltei jokaisen lauseen alkuun.
Toki esim. kierrätyskeskuksen ja vapaan puolelta tulee äkkiseltään mieleen useita nimimerkkejä, jotka eivät ole koskaan / vuosiin kirjoittaneet ainuttakaan jääkiekkoaiheista viestiä. Eivät kuitenkaan postaile mitään tautista paskaa (paitsi se joku joka kehuskelee housuihinsa ripuloinnilla), joten ovat siinä mielessä vähän harmittomampia. Hölmöjä, mutta harmittomia hölmöjä.
Mitään en KHL:stä tiedä, mutta vaikuttaa siltä, että mestari on ainakin päätetty.
En teetarjoiluun kajoaisi sen ottelun jälkeen ja kalsaritkin kannattaisi jättää pukukopin naulaan roikkumaan.Nyt on kovaa paskaa. Vielä ykkösen keskelle sankaroimaan toveri Putin, koska kaikkihan tiedämme että poliittinen sopivuus ajaa muiden meriittien ohi kerta kerrasta. Siinä voisi mennä piste-ennätykset uusiksi melko äkkiä kun Vova pistää tuulemaan. Sen vastapuolen pelaajan hokkareissa en kyllä tahtoisi olla kuka epähuomiossa menisi isä aurinkoista taklaamaan.
Mitään en KHL:stä tiedä, mutta vaikuttaa siltä, että mestari on ainakin päätetty.
Kyllähän Rotalla on nuo muut - varsinkin taloudelliset - suhmuroinnit ihan toisissa sfääreissä. Itselleen ei vielä ole ehtinyt antaa potkuja. Se onkin lähes ainoa asia mitä ei pelaamisen lisäksi naapurin jääkiekossa ole jo tehnyt.Maailmassahan on yksi paikka, jossa tämä ei ole mikään sen kummempi uutinen, nimittäin Pori. Meillä päin jo 90-luvulla Vellu Ketola oli yhtä aikaa päävalmentaja ja toimitusjohtaja. Puhumattakaan tuon ajan puliveivaamisistaan Ässien kulisseissa talousasioissa pääsylippujen ohimyynteineen ja myös miehen henkilökohtaisten liiketoimien päättymiseen käräjille velallisen epärehellisyyden sun muun takia. Kirsikkana kakkuun taisi olla vuonna 1996, kun Vellu antoi toimitusjohtajan ominaisuudessa itse itselleen potkut päävalmentajan pestistä :D että vielä Rotenbergillä matkaa näihin saavutuksiin *hymiö*
Juhani Tamminenhan neuvotteli päävalmentajana myös pelaajasopimukset Sportiin. Tosin Manu ei omista sopimuksistaan puhunut seurajohdolle, joka huomasi että Tami on meinannut upottaa koko jengin - simply great!!Maailmassahan on yksi paikka, jossa tämä ei ole mikään sen kummempi uutinen, nimittäin Pori. Meillä päin jo 90-luvulla Vellu Ketola oli yhtä aikaa päävalmentaja ja toimitusjohtaja.
Haastattelusta tulee mieleen, että Tiinalla olisi lahjakkuutta ja periksiantamattomuutta vääntää täälläkin.Toimittaja kyselee Tiina Haapalan vaalimainoksen oikeellisuudesta
Tai en minä nyt vaan vähän nauran tässä ja ohjaan nämä naurut mieluummin jollekin muulle, joka voi nauraa paremmin. Olen vaan tällainen tavallinen nauraja.
Haastattelusta tulee mieleen, että Tiinalla olisi lahjakkuutta ja periksiantamattomuutta vääntää täälläkin.
”Kyllähän nyt jokainen järkevä ajattelee, etten minä mitään potaskaa sinne pistä.”