Solidaarisuuden multihuipentuma. :DJokereiden kannattajayhdistys ja protesti:
Protestiin osallistui myös Jaffalan henkilökunta, kun Valko-Venäjän kansallislaulun sijasta soitettiin saarivaltio Palaun hymni!Solidaarisuuden multihuipentuma. :D
Anteeksi, mi-mitä???!Protestiin osallistui myös Jaffalan henkilökunta, kun Valko-Venäjän kansallislaulun sijasta soitettiin saarivaltio Palaun hymni!
Siellä on positiivinen pöhinä päällä.Vaikka itse Liigakierros ei muuten kiinnosta yhtään, niin onhan tuo Kärppä-osion seuraaminen hyvää viihdettä. Varsinkin silloin kun Kärpillä ei mene hyvin, eli tälläkin hetkellä.
Tuli mieleen koululaisen aine, missä kerrotaan, mitä tehtiin kesälomalla.Näin juuri pätkän Renny Harlinin viimeisimmästä elämänkertateoksesta ja olin kuolla nauruun:
Näin juuri pätkän Renny Harlinin viimeisimmästä elämänkertateoksesta ja olin kuolla nauruun:
Voi että. Olipa sitä helppoa lukea. Lyhyt selkeä lause. Huonomuistisille kätevä. Episodissa arvostelija antaa neljä tähteä. Varmasti hyvä kirja. En lue.Tuli mieleen koululaisen aine, missä kerrotaan, mitä tehtiin kesälomalla.
On tainnu Renny ihan ite raapustaa tekstin...Näin juuri pätkän Renny Harlinin viimeisimmästä elämänkertateoksesta ja olin kuolla nauruun:
Eihän tuosta puutu kuin "Ja sitten" miltei jokaisen lauseen alkuun.Voi että. Olipa sitä helppoa lukea. Lyhyt selkeä lause. Huonomuistisille kätevä. Episodissa arvostelija antaa neljä tähteä. Varmasti hyvä kirja. En lue.
On tainnu Renny ihan ite raapustaa tekstin...
Kirjakaupan alelaarilla tänään vilkaisin nopsasti, ei sisältö jatkuvasti noin pahalta näyttänyt mitä Uuhiksen linkissä. Ei siinä sentään semmoista tekstiä ollut, että lauseen loppuun päästessä on unohtanut mistä lähdettiin liikkeelle.Eihän tuosta puutu kuin "Ja sitten" miltei jokaisen lauseen alkuun.